Mies imee paremmin

PussitTyhjäks

Mies imee paremmin kun nainen. Siitä tulee se sanonta: "imee kun mies"

11

705

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Imemut

      Haluaisitko todistaa käytännössä?

      • Imemut

        Tai Hesasta ketään? Ei varmaankaan vanhempaa nahkamiestä löydy??
        Myös nahka/kumi trans...


    • haveri89syksy

      Ei ole kokemusta edes löylykauha miehen lailla vertaa yhtään mistään mutta kiinnostaa kovin, kerran eräs mouhijärveläinen nainen työnsi sormensa pyllyyni eikä ollut paha oli hyväää-

    • Huono.häviäjä

      Hyvä miehet!

    • Näin olen kuullut väitettävän, mutta vaikea sanoa onko totta. Kukaan mies ei ole mua vielä imenyt.

    • Kiihotuin

      Kun imit limsapulloo tänään. Kuvittele itseni sen pullon tilalle.

    • parhaimmat imut olen saanut transulta.se "neito" tiesi miten miehen kullia imetään ja pietään hyvänä.oispa mukava taas tavata kiva transu tai mies,joka antaisi suuhoitoa.jotenkin vaan transut ja miehet on ahnaampia tuohon hommaan ja nauttivat itsekkin kovan kullin käsittelystä.vaimo sallii nuo seksijutut transun tai miehen kanssa,kuhan en naisia kattele.

    • 19_7

      Kyllä nainenkin osaa. Kaverini kertoi kännipäissään että mun muija on hyvä ottaa suihin, mä sanoin sille, että olen opettanut. Vaikka itse olen saanut parhaat imut mieheltä.

    • kjdhfwjdhla

      Olen tuo kokenut että mies ottaa suihin, oikeastaan se tuntui todella hyvältä, oli vanhempi mies ja itse oli reilu parikymppinen, sain laueta suuhun.
      Naiset kun ottaa suihin niin ovat liian kovakouraisia, luulevat ehkä että tuntuu paremmalta jos käsittelee kalua kovemmin, kalu on ainakin terskata tosi herkkä, riittää hyvin hidas ja hellä suihin otto, ei tarvitse puristaa kalua kädellä kovasti, kiveksiä kun hyväilee samalla niin kaikkein paras.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe