Kuljetatteko teidän klinikka takkia kotona mukananne/pesussa vai onko kouluissa niiden huoltopisteet? Entä suikka/hiushattu, tuleeko nämä koulun kautta ilmaiseksi vai ostatteko itse?
Kiitos vastauksista!
Lääkiksessä opiskelevat olisi kysymys!
3
172
Vastaukset
- Asiallisestivaatetettu
Klinikkatakki on oman killan kautta. Takkien pesu sairaalan pyykin mukana, ei niitä kotona sovi kuljetella. Muissa kuin omassa yliopistosairaalassa tapahtuvissa harjoittelussa käytetään kyseisen sairaalan vaatteita.
Myssyt, hanskat, essut ja muut kertakäyttöiset suojaimet ovat sairaalan hankkimia, samoja käytetään kuin henkilökuntakin.- Sampti
Kiitos vastauksesta! :)
- tohtoribencasey
Kyllä lääketieteen opiskelijan kannattaa hankkia kotiinsa ikiomat roolivaatteet ja vermeet.
Takki, stetoskooppi, verenpainemittarit, otsapeili, kumihanskoja, kipsijauhoa, luusaha, skalpell, näkötestitaulu etc.
Lemmikkikoiraltansa voi kuulostella ääniä, krohinoita ja kipsailla (kädentaidot) tuolinjalkoja.
Toki pää voi nyrjähtää jos menee liaallisuuksiin ja ylädimensioihin siinä hommassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310609
- 525100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432301Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1062103- 282006
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291134Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331081Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997