28x Tallinnassa.

Takavuosina oli hurjat mellakat kun olivat siirtämässä venäläisten soturipatsasta keskeiseltä paikalta hautausmaalle.
Oli joutilasta aikaa niin päätin mennä mellakoita kuvaamaan. Lauantai- aamuna oli kuitenkin jo rauhallista ja keskustan liikkeiden ikkunoita oltiin suojattu vanerilevyillä.

Kuvailin niitä näitä kun tuli pieni tumma tyttö juttusille. Pitkät hiukset olivat pyllyyn saakka ja hyvin viehko oli neitokainen. Likka oli Viron venäläisiä ja puhui hyvin ontuvaa englantia. Sanoi nimekseen Julija; ikää oli 22 vee.

Kohta löysimmekin itsemme hotellihuoneestani. Ujo ja rohkea, kaikkea samassa paketissa.
Tuli puheeksi matkustelu. Julija sanoi ettei ole koskaan käynyt missään. Sanoin että voin viedä hänet viikon lomalle etelään. Tyttö innostui.

Suomesta lähetin hänelle rahat passiin jonka saatuaan tilasin meille ryhmämatkan Kyproksen Limassoliin. Julija saapui luokseni ja lähdimme matkaan.

Perillä oli kaikki oikein hyvin.
Eräänä päivänä olimme altaalla ja Julija sen vierustalla keikisteli ja muistokuvia räpsin.
Eräs ryhmämme ukkeli minulta kysyi että mistäs olet tuollaisen löytänyt?
- Tallinnan kadulta, vastasin totuudenmukaisesti.

Joku voisi kysyä että mitä tämä tarina tällä palstalla tekee?
Ajattelin että puhutaanhan täällä paljon Hiekkaharjustakin ja Hua- Hinista.

6

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Milenan_muistolle

      Kerroin joskus täälläkin kun koetin ostaa venäläiseltä mafialta kokonaan pois ilotalosta tytön Pafokselta, jotta olisi tyttö päässyt kotiin. Hinta nousi sitä mukaan kun päästiin hinnasta yhteisymmärrykseen. Ei päästy kauppoihin.
      Tytön ruumis lienee siellä Pafoksen soraharjuihin haudattuna tänä päivänäkin. Katosi samana päivänä kun piti kotiinsa päästä kahden vuoden "sopimuksen" jälkeen ja piti soittaa minulle. Oli aivan täyttä orjakauppaa siellä nuo punaisten lyhtyjen touhut ja passit oli otettu työiltä pois. Venäjän mafia omistaa koko Kreikan puolen Kyproksesta.

      • omaanokkaa

        Niin toki, mutta tämäkin on Amalian Naimaa, joten sitä ei pidä haukkua


    • sdfdsfsfsf

      Porvoossa kaikki on näin jännää ja uskomatonta.

    • aikaskyssäri

      Missäs sijaitsee Pattayan Porvoo ?

      • SikaaAmaliaaa

        Provoo

        Eli täällä


    • Sotanorsuko

      Oliko siika amaliaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1930
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1519
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      133
      1323
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1298
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1210
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      271
      1019
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      972
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      111
      896
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      48
      751
    Aihe