Susanna penttilän insta kuvat

Naurettavaaaa

Voi jee tää muija käsittelee niissä ittensä tuntemattomaksi! Miksi noin rankkoja muokkauksia ja filttereitä! Oon nähnyt pari v sitten livenä on ryppyinen ohutjalkanen lattapersaus!!!! Muija pian 50 v.

16

1549

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurppasuo

      Verkot vesillä kun hoorapoika Ronnie Roos kait lähtenyt kälppimään tai tullut liian vanhaksi. Penttilähän on itse teroittanut että vain puolta nuorempi kelpaa. Ei silloin sovi näyttää kuivettuneelta mummulta kun nuorta urosta kalastelee.

    • Gjbzrh
    • 6432
    • Seksikäs voi olla, mutta tyylikkäästi. Säälittävää riekkua kuvissa puolialastomana ja pitäisi myöntää, että aika ajanut jo ohi. Ikääntyvälle ihmiselle ei käy, se liikalaihuus.. rypyt tulee helpommin.

    • zappo64

      Taas lihavat siiderivalaat kadehtii ja kiusaa kaunista suskia. Hävetkää jos osaatte.

    • MiehenMieleen

      Suski on kyllä ikäisekseen eittääin nuorekas ja todella seksikäs. Sellainen karkki :-)

      • mieltääää

        Jos silarit otetaan pois,niin mitä? kukaan ei sanoisi sexi sanaa!


    • paparazzi.Pikkarainen

      Mikä tarve on keski-ikäisellä äiti-ihmisellä heruttaa itsestään paljastelevia kuvia netissä? Nuo kuvat eivät ole edes kovin imartelevia. Kameran linssi on armoton. Tyhmää ja epätoivoista meininkiä aikuiselta naiselta.
      Onko sillä oikeasti päässä jotain vikaa?

      • läski-suvakki

        Taas yksi surkea kadehtija.


      • hoikkamirri

        Esittelee vaateliikkeensä luomuksia. Kyllähän Suski on ikäisekseen pirun hyvässä kondiksessa keholtaan. Tuohon ei moni muija pysty. Jokinen me vanhenemme ja rypistymme. Noi on niin typeriä nälvimisiä, mitkä on jokaisella edessään.


      • minä.vaan.kysyn

        Mitä siitä jäisi jäjelle, jos kaiki teennäinen poistettaisiin?


      • minä.vaan.kysyn
        minä.vaan.kysyn kirjoitti:

        Mitä siitä jäisi jäjelle, jos kaiki teennäinen poistettaisiin?

        kirj.korj.ed.viest. - jäljelle


    • Kotkot

      Kaameen näköinen kotka. Ja ei näytä yhtään siltä mitä ig kuvissaan, törkeän humoristisen käsiteltyjä. Hassun pellen näköinen luonnossa, 150 cm pitkä, lyhyet kanankoivet, suhteettomat silarit, ryppyinen naama

    • Valdes

      Olen aina hieman salaa ihaillut ja uneksinut Suskusta ja haaveillut tekeväni hänen kanssaan vaikka mitä....

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      193
      4384
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      240
      2375
    3. 133
      1657
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1351
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      181
      1127
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      80
      1066
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1064
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      57
      1000
    9. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1000
    10. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      71
      985
    Aihe