Susanna penttilän insta kuvat

Naurettavaaaa

Voi jee tää muija käsittelee niissä ittensä tuntemattomaksi! Miksi noin rankkoja muokkauksia ja filttereitä! Oon nähnyt pari v sitten livenä on ryppyinen ohutjalkanen lattapersaus!!!! Muija pian 50 v.

16

1561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurppasuo

Verkot vesillä kun hoorapoika Ronnie Roos kait lähtenyt kälppimään tai tullut liian vanhaksi. Penttilähän on itse teroittanut että vain puolta nuorempi kelpaa. Ei silloin sovi näyttää kuivettuneelta mummulta kun nuorta urosta kalastelee.

• Gjbzrh
    • 6432
    • Seksikäs voi olla, mutta tyylikkäästi. Säälittävää riekkua kuvissa puolialastomana ja pitäisi myöntää, että aika ajanut jo ohi. Ikääntyvälle ihmiselle ei käy, se liikalaihuus.. rypyt tulee helpommin.

• zappo64

Taas lihavat siiderivalaat kadehtii ja kiusaa kaunista suskia. Hävetkää jos osaatte.

• minä.vaan.kysyn

Vieläkö sen putiikissa pelataan feikkien hintalappujen kanssa?

https://www.iltalehti.fi/viihde/2015011619033634_vi.shtml

• MiehenMieleen

Suski on kyllä ikäisekseen eittääin nuorekas ja todella seksikäs. Sellainen karkki :-)

• mieltääää

Jos silarit otetaan pois,niin mitä? kukaan ei sanoisi sexi sanaa!

• paparazzi.Pikkarainen

Mikä tarve on keski-ikäisellä äiti-ihmisellä heruttaa itsestään paljastelevia kuvia netissä? Nuo kuvat eivät ole edes kovin imartelevia. Kameran linssi on armoton. Tyhmää ja epätoivoista meininkiä aikuiselta naiselta.
      Onko sillä oikeasti päässä jotain vikaa?

• läski-suvakki

Taas yksi surkea kadehtija.

• hoikkamirri

Esittelee vaateliikkeensä luomuksia. Kyllähän Suski on ikäisekseen pirun hyvässä kondiksessa keholtaan. Tuohon ei moni muija pysty. Jokinen me vanhenemme ja rypistymme. Noi on niin typeriä nälvimisiä, mitkä on jokaisella edessään.

• minä.vaan.kysyn

Mitä siitä jäisi jäjelle, jos kaiki teennäinen poistettaisiin?

• minä.vaan.kysyn
        minä.vaan.kysyn kirjoitti:

Mitä siitä jäisi jäjelle, jos kaiki teennäinen poistettaisiin?

kirj.korj.ed.viest. - jäljelle

• Kotkot

Kaameen näköinen kotka. Ja ei näytä yhtään siltä mitä ig kuvissaan, törkeän humoristisen käsiteltyjä. Hassun pellen näköinen luonnossa, 150 cm pitkä, lyhyet kanankoivet, suhteettomat silarit, ryppyinen naama

• Valdes

Olen aina hieman salaa ihaillut ja uneksinut Suskusta ja haaveillut tekeväni hänen kanssaan vaikka mitä....

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      106
      4858
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3233
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3155
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      415
      2276
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      237
      1402
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1233
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1217
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      71
      1166
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1138
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      121
      1042
    Aihe