Musiikkia tunnisteeksi

Mikäonteidänkappaleenne

Mistä kappaleesta hän tulee mieleesi?

101

3257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apjöh

      Se on tuo diamonds are for ever😍

    • Mietinnyt
      • Naiseltamiehelletämä

        Minulle myös tulee tästä(kin) biisistä rakkaani mieleen. Tiedän kyllä missä hän on.


    • Naiselta_tämä

      Sanoista : Reino Nordin , kato mua silmiin.

    • S-ATAelämää

      Kun katsoin sinuun.

    • saijasormusenleivät

      pelkkää kuvitelmaa https://g.co/kgs/KMnZjf

    • ainakinnäistä

      Suvi Teräsniskan Jos menet pois tai Pettävällä jäällä.

      • Nytsamantekevää

        Ainakin tästä. Haloo Helsinki Pulp fiction.


    • kuussatulee

      Haloo Helsinki Kuussa tuulee

      • Mietinköturhaan

        Voitko vastata miten tämä kappale on sinulla/teillä ollut kuvioissa?


      • kuussatulee

        yhdessä kuunneltu joskus
        ja laulettu hetken


    • Ainakin

      Kaksi vanhaa puuta, ja Mestaripiirros. Eräs J-mies kuka tunnistaa.

      • annapuunesittämä

        Täällä myös Mestaripiirros ja Ei mitään ei ketään. Mutta P-miestä ajattelen.


    • Virhe.Käsittelyssä
      • SaastaMoinen

        Ja sä oot koko palstan suurin virheittentekijä. Sivus tonki salakaataja vailla verta. ;)


      • Virhe.Käsittelyssä
        SaastaMoinen kirjoitti:

        Ja sä oot koko palstan suurin virheittentekijä. Sivus tonki salakaataja vailla verta. ;)

        Kiitos- kiitos 🤣


    • Esimerkiksi

      Peltoniemen Hintrikin surumarssista

    • JmiesSivusta
    • sliipparit

      sleepy sleepersin ruusu teksasin

    • Kuurapartatuiskutukka

      Ratiritiralla

      • ritiratihallapas

      • tekisihyvää

      • Mutku
        tekisihyvää kirjoitti:

        Hoho :D pitäisikö sinukin nukkua joskus?

        Pitäs : D)).


      • kutku

    • hihihhiiiii

      Jänikseltä housut puttoo :DD

    • m-n
    • tuiskustaentykkää
      • äyvööywncvöh

        Jos tykkää aavikko-musiikista, niin voisi olla: Judas Priest - Desert Plains,

        kuuntelempa itsekin tuon on kyllä jossain levylläkin tuo jos jaksaisin tonkia.


      • tuiskustaentykkää

    • TäälpäinTarvii

      Norjalainen villapaita <3 :)

      Ps. Mä en oo varmaan ikinä nähny sua villapaidassa. Kudonko sullekin? :D

    • mukavamusiikki

      En ehkä tunnisteeksi voisi lähettää musiikkia, mutta rauhoittavaksi musiikiksi TOTO - Africa, muistan kerran kun oli aika pakkaspäivä ja kylmä ja piti lähteä ulos erääseen tapaamiseen, niin kuuntelin aamulla aikaisin piristeeksi tuota kappaletta.

      Tuohan liittyy siihen afrikan vedenhätään tuo kappale.

    • ootkoihankujalla
      • Oonmaan-

        Kamaralla


      • Oonihankujalla

        Oonkohan sittenkään kun biisi ei kerro mitään? Pitäisikö?


      • LuumuSuuskiValmiina
        Oonmaan- kirjoitti:

        Kamaralla

        Ja sinappihunnussas JOulukinkkuna. ;)


      • Tähdenlennolle
        Oonihankujalla kirjoitti:

        Oonkohan sittenkään kun biisi ei kerro mitään? Pitäisikö?

        Kai sä nyt itse parhaiten tiedät, miten olet kujalla..? Emmätiiä, ehkei se nukkuva satelliitti ole mikään onnistunut vinkki, ei se ainakaan ihan villakoiran ytimessä ole... :/


      • Nukkuvasatelliitti
        Tähdenlennolle kirjoitti:

        Kai sä nyt itse parhaiten tiedät, miten olet kujalla..? Emmätiiä, ehkei se nukkuva satelliitti ole mikään onnistunut vinkki, ei se ainakaan ihan villakoiran ytimessä ole... :/

        No ei se kerro mitään.


      • Tähdenlennolle
        Nukkuvasatelliitti kirjoitti:

        No ei se kerro mitään.

        No hei, et sinäkään osaa kysyä oikein. ...öö, no jos tää olis vaikka game show, niin mikä sellainen? Tai mikä näistä kiinnostaa, duuni, dyyni, doomi vai duubiduubiduubi?


      • EiMuuta
        Tähdenlennolle kirjoitti:

        No hei, et sinäkään osaa kysyä oikein. ...öö, no jos tää olis vaikka game show, niin mikä sellainen? Tai mikä näistä kiinnostaa, duuni, dyyni, doomi vai duubiduubiduubi?

        Sori mutta en tosiaan ole etsimäsi! :-D


      • Tähdenlennolle
        EiMuuta kirjoitti:

        Sori mutta en tosiaan ole etsimäsi! :-D

        Joojoo, tiedän, harvempi on. :)
        It's okay.


      • Minulta

        Ohikiitävää, Juha Tapio


      • Tähdenlennolle

      • Minulta
        Tähdenlennolle kirjoitti:

        Vai "Sinulta"? ...aika melankolista on... No, tuntuuko tämä mitenkään osuvalta, tässä kohtaa: https://www.youtube.com/watch?v=OMOGaugKpzs
        ;)

        Jos siinä on joku vinkki, niin ei auennut. Aika klassikko biisiksi.


      • Tähdenlennolle
        Minulta kirjoitti:

        Jos siinä on joku vinkki, niin ei auennut. Aika klassikko biisiksi.

        Onhan se klassikko, ja oikein viehättävä kuvaus stalkerista.


      • Minulta
        Tähdenlennolle kirjoitti:

        Onhan se klassikko, ja oikein viehättävä kuvaus stalkerista.

        Hän saa stalkata mua niin paljon kuin tykkää. Oisin otettu vaan...🙃😉


      • Tähdenlennolle
        Minulta kirjoitti:

        Hän saa stalkata mua niin paljon kuin tykkää. Oisin otettu vaan...🙃😉

        "Hän???" Kuka ihmeen hän? ...voivoivoi, näin hauras orastava palstaromanssi, tuskin tunnetaan toisiamme, ja nyt jo ilmestyy kolmas pyörä sotkemaan kuvioita...


      • Minulta
        Tähdenlennolle kirjoitti:

        "Hän???" Kuka ihmeen hän? ...voivoivoi, näin hauras orastava palstaromanssi, tuskin tunnetaan toisiamme, ja nyt jo ilmestyy kolmas pyörä sotkemaan kuvioita...

        No jos nyt sattuisitkin olemaan "Hän"... Niin hyvää yötä... 😘😴


      • Tähdenlennolle

        Kiitos ja öitä sinnekin, vaikka tuskin tunnetaan, vinkit ei tainneet oikein iskeä. Suukko lentäköön "hänelle". :/

        ...Luin jostain että ainakin kolmannes stalkereista on vaarallisia, ja nyt alkaa vähän jännittää että kuinka kahelin otuksen kanssa mä oon tässä peittoani jakanut ja pahaa aavistamatta köllöttänyt. Ei pitäis lukea tommosia illalla...

        https://tse1.mm.bing.net/th?id=OIP.QjQW5L7hYfQGiAdMZwshCwHaLJ


      • Kukaseuraaketä
        Tähdenlennolle kirjoitti:

        Onhan se klassikko, ja oikein viehättävä kuvaus stalkerista.

        Kertoo vähän meistä molemmista. 🙄


      • Tähdenlennolle
        Kukaseuraaketä kirjoitti:

        Kertoo vähän meistä molemmista. 🙄

        "Meistä"? (...tässä ketjun lopussa taitaa olla jo ainakin neljä tyyppiä mukana..?)
        Anyways, sittenhän se on varmaan ihan sopivaa. Yhteiset harrastukset lähentävät, eikös? 🤔

        ...Hyvää huomenta, ylös, ulos ja lenkille jne:
        https://data.whicdn.com/images/43214428/large.jpg


      • Minulta
        Tähdenlennolle kirjoitti:

        Kiitos ja öitä sinnekin, vaikka tuskin tunnetaan, vinkit ei tainneet oikein iskeä. Suukko lentäköön "hänelle". :/

        ...Luin jostain että ainakin kolmannes stalkereista on vaarallisia, ja nyt alkaa vähän jännittää että kuinka kahelin otuksen kanssa mä oon tässä peittoani jakanut ja pahaa aavistamatta köllöttänyt. Ei pitäis lukea tommosia illalla...

        https://tse1.mm.bing.net/th?id=OIP.QjQW5L7hYfQGiAdMZwshCwHaLJ

        Ehkä vinkit iskikin... Mutta todennäköisempää taitaa olla, että oma mielikuvitus on kekseliäs yhdistämään asioita.
        Mitä stalkkaamiseen tulee, niin miksi syytät siitä niin hanakasti ihmistä, jota kaipaat? Yleensä se on niin, että pata kattilaa soimaa...
        Oletan, että olet mies? Jos haluat, niin anna joku konkreettinen vinkki naisesta, jota kaipaat täällä?


      • Kukaseuraaketä
        Tähdenlennolle kirjoitti:

        "Meistä"? (...tässä ketjun lopussa taitaa olla jo ainakin neljä tyyppiä mukana..?)
        Anyways, sittenhän se on varmaan ihan sopivaa. Yhteiset harrastukset lähentävät, eikös? 🤔

        ...Hyvää huomenta, ylös, ulos ja lenkille jne:
        https://data.whicdn.com/images/43214428/large.jpg

        Viitaten linkkiin: mieluummin kävelisi yhdessä tietäen toisen läsnäolon. Vähän kuitenkin pelottaa, jos joku puskissa vaanii. Nimim. Tähdenlennolle kirjoittelin.


      • Tähdenlennolle

        "Mitä stalkkaamiseen tulee, niin miksi syytät siitä niin hanakasti ihmistä, jota kaipaat?"

        Wot? Missäs mä noin tein? ...joo, parempi lopettaa tähän, nyt ei kyllä löydy yhteisymmärrystä. Ja ei, selvästikään "Minulle" ei ole minulle tuttu. Ja tuskin on "Kukaseuraaketä"kään, jos hän pelkää puskassa vaanivia.


      • Minulta
        Tähdenlennolle kirjoitti:

        "Mitä stalkkaamiseen tulee, niin miksi syytät siitä niin hanakasti ihmistä, jota kaipaat?"

        Wot? Missäs mä noin tein? ...joo, parempi lopettaa tähän, nyt ei kyllä löydy yhteisymmärrystä. Ja ei, selvästikään "Minulle" ei ole minulle tuttu. Ja tuskin on "Kukaseuraaketä"kään, jos hän pelkää puskassa vaanivia.

        "Luin jostain että ainakin kolmannes stalkereista on vaarallisia, ja nyt alkaa vähän jännittää että kuinka kahelin otuksen kanssa mä oon tässä peittoani jakanut ja pahaa aavistamatta köllöttänyt. Ei pitäis lukea tommosia illalla..."

        Vaikka tuossa, mutta ei sen väliä. Herra on näköjään herkkä. 😏
        Hyvää jatkoa! 😚


    • Pokalla
    • SininenUni

      Joka ilta kun lamppu sammuu...

    • Tuleemieleen

      Tukkanuottaa.

    • Muistansinut

      Linkin parkin lost in the echo.

      • yömusiikkeja

        Judas Priest - As The Night Comes down ..... tässä on haaveilua jostain jne, mutta kun aurinko laskee kauniiseen aurinkonlaskuunsa.... kauniita ajatuksia.

        Mutta jos haluaisi riehua kaupungilla hillua: niin musiikki: Scorpions - Big City Nights.


    • JIIPEES

      Kotkan Ruusu lähinnä....

    • Elämältäkaikensain

      Pillustain on puolet sinun

    • ratkaisukerralla

      Pitää mennä kohta nukkumaan, mutta minua siltikin ihmetyttää jotkut jotka eivät oikeassa elämässä puhua mitään: puhuvat vain SOME-jutuissa.... pippelinpuute on kexirikospoliisillakin;: Mutta tuohonkin sairauteen on parannuskeino: menette vessaan ja runkkaatte toisianne :D

    • Jormannäköinen

      Jorma Nurkan kappale perseessä kuumottaa

    • jokupikkuvihjetytöille

      1 hyvä musiikkikappale voi olla tämä: Billy Joel - Running on ice.

    • heitätmutmenemään
      • sydämenpuolikasainahällä

        vois olla eräältä mutta itse kyllä olen edellene rakastunut, tuntuu vaan että hän joko vihaa mua tai pelkää mua jostain syystä nykyään, ei saa sanaa suustani vaikka haluaisin, mm viime kerralla ja sitä edellisellä en saanut sanottuua mitä oisin halunnut.

        Kait tää tunne joskus unohtuu. Liikaa ristiriitojaja varmaan kummankin puolelta väärinkäsityksiä, toki olen myös varma että hän on suhteessa, viikonloppunakin näköjään ollut miesivieras, inhottaa että ees aattelen noin ku ei se mull ekuulu ja hänelle vain hyvää haluan.

        Kohta ne tiet eroaa kuitenkin, ei tässä enää montaa kuukautta ole jälellä.


    • hänenjälkeen

      Fffffalling

    • notietenkin

      Huh huh nimittäin...

    • SamatSanat

      Motörhead -Silence <3

    • juuritästä
      • aaltoileva

        ihana <3


    • EpuistaMieleenTulee

      Voi kuinka me sinua kaivataan

    • enmuistatarkemmin

      Se hassu missä ne tytöt heitteli niitä lappusia ;)

    • millätaionsut

      pois mun ajatuksista mies eli tästä:

      Hei beibi miks en
      Mielestäin sua saa
      Sä sydämeni taisit viedä
      Miks en mielestäin sua vaan mä saa

    • Pilkkeellä
      • millätaionsut

        ihana! omin tän.

        T: runaway


      • Pilkkeellä
        millätaionsut kirjoitti:

        ihana! omin tän.

        T: runaway

        Heh heh.https://www.youtube.com/watch?v=0YFEHbltyTU


    • Ruplallalla
    • Tule.elä.änä.takaisin

      Lapsuuden sankarille

    • kauansitten

      John Denver ja Annie`s song.

      • tietyssäpaikassa

        Joka kerta tätä laulua kuunnellesani tulee kyynelet silmiin ja "kuva" tilanteesta kun hän minut lähes hiljiasuuteen.


    • HänelleMielessäni

      Janis Jolin - Take Another Little Piece of My Heart

      Vaikka kappaleen sanoitukset ovatkin naiselta miehelle, niin sanat on omistettu mieheltä naiselle.

    • Tähdetsilmissä

      Disturbed- Sound of silence, eräällä miehellä on miun sydämen puolikas koko mun loppuelämän <3 en vaan voi sille mitään ,hän jotenkin eheytti miut, hetken olin kokonainen <3

      • hyväbändiainaki

        tulipa kaivattu mieleen, en tiiä miksi, toisaalta hiljasuutta ollut omalta kohalta paljon enemmän kuin ennen, varmaan saanu ihan kusipää kuvan musta muutenkin jo, vaikka ei ole ollut tarkotus vaan kyllä sen vaistoaa jos joku on täysin väärin käsittänyt, se on kyllä mun oma syy kuitenkin varmasti, toisaalta kaivattuni tuskin tänne kirjottelis ja ei kirjottais kyllä "miun"

        Jos mahd niin mene ja sano tuo sille mistä tietää jos on sun elämäs mies kun ethän voi täysin tietää ennenku seurustelet ja treffailet tiiä mitä kaikkea tekis sun eteen ja millasia romanttisia treffi ylläreitä sulle järjestäis, itse ainakin järjestäisin jos hänet saisin tai edes kohtaisin samankaltasen naisen kun ei tuu mitää hänen kanssaan, onneksi olen romanttinen ja hyvä mielikuvitus niin teen vielä jonkun naisen onnelliseksi ja saan tuntemaan maailman kauneimmaksi ym.

        Toki toivoisin että se olisi mun kaivattu kenestä voisin tehä maailamn onnellisimman naisen. Saavuttamaton PERKELE KUN MENI NÄIN


      • Tähdetsilmissä
        hyväbändiainaki kirjoitti:

        tulipa kaivattu mieleen, en tiiä miksi, toisaalta hiljasuutta ollut omalta kohalta paljon enemmän kuin ennen, varmaan saanu ihan kusipää kuvan musta muutenkin jo, vaikka ei ole ollut tarkotus vaan kyllä sen vaistoaa jos joku on täysin väärin käsittänyt, se on kyllä mun oma syy kuitenkin varmasti, toisaalta kaivattuni tuskin tänne kirjottelis ja ei kirjottais kyllä "miun"

        Jos mahd niin mene ja sano tuo sille mistä tietää jos on sun elämäs mies kun ethän voi täysin tietää ennenku seurustelet ja treffailet tiiä mitä kaikkea tekis sun eteen ja millasia romanttisia treffi ylläreitä sulle järjestäis, itse ainakin järjestäisin jos hänet saisin tai edes kohtaisin samankaltasen naisen kun ei tuu mitää hänen kanssaan, onneksi olen romanttinen ja hyvä mielikuvitus niin teen vielä jonkun naisen onnelliseksi ja saan tuntemaan maailman kauneimmaksi ym.

        Toki toivoisin että se olisi mun kaivattu kenestä voisin tehä maailamn onnellisimman naisen. Saavuttamaton PERKELE KUN MENI NÄIN

        Et ole hän koska tiedän ettei hän ikinä käy täällä... Tällaiset palstat ei vaan ole hänen juttu... Hän tietää kyllä ajatukseni, olen ne hänelle kertonut. Hän sanoo välittävänsä miusta mut ei meistä vaan oikein voi tulla mitään... Hänen mielestään ... Vissiin liikaa mennyt elämää eteenpäin, en tiedä.. Sen tiedän et välitän <3

        Toivotavasti sie "hyväbändiainaki" saat asiat selvitettyä henkilön kanssa josta välität :)


    • realismia
    • Itllbealright

      ”Dean Lewis - Be alright.”
      Koskettava sävel/sanat.
      Kuvaa aika lailla fiiliksiä tällä hetkellä - Kaikki järjestyy, elämä jatkuu..

    • kunnesbanninapsahtaa

      Tää yö nyt ollaan vaan ja hengaillaan
      ei mennä nukkumaan
      Palstalla trollaillaan ja vitt illaan, bannia odotetaan

      Se viimeinen sefu mun nikin vei
      toisilla on järkee mulla ei
      Maailman kuvaa aineilla voi laajentaa

      Kello kaks ja ketju uus, nyt myöhästyttiin "juhlista" on sefu uus
      Tuonnemmaks kun trollaus jää, hetkeksi hiipuu tunnelma tää

    • cheapthrillsalltheway
    • PutelitPiilossa

      Whiskey in the jar <3 :)

    • chicksforfree

      Olin kaupassa ja alkoisoimaan tämä: Dire Straits -Money for nothing, tietyskikin maksoin sillin Mastercardilla ostokseni, huvin vuoksi.

    • oisitsämun
      • kf21323fg

        Bat ja Ryydman - Lentävä Puliukko :D


      • kammotuspaikat

        Tai sitten Bat ja Ryyd - Ehtaa tavaraa!

        ... mutta jos oikein kummitusmaisia juttuja jotkut haluaisivat nähdä, niin menisimme riihimäelle jonnekin sinne junanraiteille jossa jossain siis Savonlinnan puolella kummitusmökkiä...

        Jos joku todella haluaa nähdä kummituksia, niin paikka.... Halloween on sinänsä hauska juhla pikkulapsille ja lapsellisille isännille.


    • lähekkäin_
    • kipukasvattaa
    • eilavatapikkulapsia

      Pet Shop Boys - It's A sin :D

      Itseasiassa oli hauska tapahtuma, joku kännipäinen mersu pösäytti kylkeen kun olin liikkeellä isompikorisella, eikä ollut näkyviä vaurioita autossa, yleensähän nämä känniajelijat jotka lavaavat pikkulapsiakin aina karkaavat paikalta..

      .. mutta ostin tuollaisen levyn jostain jonkun kaupungin divarista, ja laitoin soimaan kun pääsin kotiin, haaveillen jostain tytöstä joka minulla jo oli.

      • PortaistTuliLasinPurkkaa

        Jep. Sil Sun elementtitehtaan Mersullas kelpaaki pikkutyttöjä lavastella. Varsinki ku tietää, mihin seki oli menossa. ;)


    • tieturvallisuuttalisää

      hmm niin joo tämä on aika huonoa tämä etelä-pohjanmaalaisten isäntien ajotaito, kun lavataan pikkutyttöjäkin suojateillä!

      Ajokorttikielto kaikille yli 40-vuotta täyttäneille Seinäjokilaisille ensiksikin pitäisi määrätä lakiin.

    • Entunnemitään

      Pink floyd - empty spaces

    • muistatsie

      Kwan - Kalivorn ai jee

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe