Mikä tarkoitus

ed--------

sun viesteillä on täällä? Ei ole vihaisesti kysytty tämä vaan kevyt avaus.

48

1237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläleiki

      Luulen että sinäkin trollaat eli esiinnyt kenties jonain toisena.
      Nyt olet profiloinut, että se ihminen kirjoittaa melko sovittelevasti ja jatkat samaa rataa, kunnes heität loppuillasta jonkun vttustanan tänne. Että nyt se kilahti!

    • Hmmhmm

      Tunnistatko siis täällä jonkun tietyn ihmisen viestejä? Täällähän harvalla on nimimerkkejä käytössä.

    • ed--------

      Täällä kyse on tulkinnasta niin tietysti kaikesta saa trollinkin. Kyllä mäkin osaan provosoitua mut trollaus on täällä ihan yleinen ilmapiiri jota kummastelen ja en siks pidä koko palstasta. Mut mikä loppupeleissä tarkottaa mitään ennenkun keskustelu on virallista ja miten se voi täällä sitä koskaan olla. Sitä kysynkin että mihin täällä pyritään? Onko tää jo suoraa keskustelua vai jotain sen pohjustusta vai huoletonta ikävöintiä kenties jotain ihan muuta MITÄ?

    • Naisenajatus

      Olen täällä saadakseni jonkin yhteyden häneen.

      • Miehenajatus

        Sama täällä... Varo kuitenkin ettei "palstaharhaisuus" vie sinua mukanasi. Sitäkin nimittäin sattuu.


      • Naisenajatus
        Miehenajatus kirjoitti:

        Sama täällä... Varo kuitenkin ettei "palstaharhaisuus" vie sinua mukanasi. Sitäkin nimittäin sattuu.

        Joo, se tässä on vaarana. Vaikka eihän sitä tiedä, vaikka Hän olisi joskus täällä. Vaikka vain lukemassa. 😊


      • Teevesieikukahvi

        Omaa oloa helpotan kertomalla tästä naisesta jota vähän tapailinkin ja vähän rakastuin..
        Jospa hän vielä lukis tän☺


      • Miehenajatus

        Juuri näin. Vaikka vaara onkin olemassa niin siinä piilee myöskin koko tämän palstan viehätys. Hän tuskin on täällä, mutta joskus, jos planeettojen asennot sattuvat olevan kohdallaan niin niinkin voi käydä. ;)


      • Naisenajatus
        Miehenajatus kirjoitti:

        Juuri näin. Vaikka vaara onkin olemassa niin siinä piilee myöskin koko tämän palstan viehätys. Hän tuskin on täällä, mutta joskus, jos planeettojen asennot sattuvat olevan kohdallaan niin niinkin voi käydä. ;)

        Vaaraa täynnä olisi meidän yhteyden löytyminenkin, joten täytyy vaan ottaa riski. 😊


      • Miehenajatus

        Minkä takia minulle tuli sellainen tunne, että yhteys kenties löytyi jo? Mitä jos sanoisin, että olisin halunnut sinusta vielä jotain enemmän? Palstaharhaa vain vaiko ihmeellistä sattumaa?


      • Naisenajatus
        Miehenajatus kirjoitti:

        Minkä takia minulle tuli sellainen tunne, että yhteys kenties löytyi jo? Mitä jos sanoisin, että olisin halunnut sinusta vielä jotain enemmän? Palstaharhaa vain vaiko ihmeellistä sattumaa?

        Kuulostaisi hänen suuhunsa ja myös minun, sopivaksi. Palstaharhaa ehkä, meistä on nimittäin aika kauan. Tai oikeastaan meitä ei ehtinyt edes olla.


      • Miehenajatus

        Kaikki kuulostaa kyllä sopivan minunkin tilanteeseen. Hän ei kuitenkaan tietääkseni pyöri näillä palstoilla ja epäilen hieman, että hänellä olisi mitään sen suurempia tunteita itseäni kohtaan. Hänen tunteensa ovat tästäkin huolimatta itselleni vielä arvauksen varassa, joten vaikea sanoa mitä hän oikeasti minusta ajattelee. Tiedän vain, että olen itse kaivannut häntä jo aivan liian pitkään ja että asia ei ole koskaan edennyt sen pidemmälle.


      • Naisenajatus
        Miehenajatus kirjoitti:

        Kaikki kuulostaa kyllä sopivan minunkin tilanteeseen. Hän ei kuitenkaan tietääkseni pyöri näillä palstoilla ja epäilen hieman, että hänellä olisi mitään sen suurempia tunteita itseäni kohtaan. Hänen tunteensa ovat tästäkin huolimatta itselleni vielä arvauksen varassa, joten vaikea sanoa mitä hän oikeasti minusta ajattelee. Tiedän vain, että olen itse kaivannut häntä jo aivan liian pitkään ja että asia ei ole koskaan edennyt sen pidemmälle.

        En kyllä todella uskonut koskaan tällaiselle palstalle kirjoittavani. Niin vain teen, johonkin on pakko avata itseään. Anna vähän suuntaa, mikä on aivan liian pitkään. Vuosia? Kuukausia?


      • Miehenajatus

        Kaipauksen kesto on minun tapauksessani hieman monimutkaista. Kaiken kaikkiaan kaipuuni juontaa jo vuosien päähän, mutta tämän hetkinen ikävä on käytännössä seurausta tämän kesän jälkeen sattuneisiin tapahtumiin. Hänellä on melko hyvä yleiskäsitys siitä mistä asiassa on kyse, mutta tästäkin huolimatta luulen, että molemmilta meistä on vieläkin jäänyt paljon asioita selvittämättä.


      • Naisenajatus
        Miehenajatus kirjoitti:

        Kaipauksen kesto on minun tapauksessani hieman monimutkaista. Kaiken kaikkiaan kaipuuni juontaa jo vuosien päähän, mutta tämän hetkinen ikävä on käytännössä seurausta tämän kesän jälkeen sattuneisiin tapahtumiin. Hänellä on melko hyvä yleiskäsitys siitä mistä asiassa on kyse, mutta tästäkin huolimatta luulen, että molemmilta meistä on vieläkin jäänyt paljon asioita selvittämättä.

        Oletteko siis olleet yhteydessä tämän kesän jälkeen?


      • Nimimerkki_

        😶🧐🤔


      • mieheltä
        Naisenajatus kirjoitti:

        Vaaraa täynnä olisi meidän yhteyden löytyminenkin, joten täytyy vaan ottaa riski. 😊

        Mitä tarkoitat että vaaraa täynnä?? Minä ainakin olen sinkku. Kaipaamani naisen tilannetta en tiedä.


      • mieheltä
        Naisenajatus kirjoitti:

        Oletteko siis olleet yhteydessä tämän kesän jälkeen?

        Olemme olleet yhteydessä kyllä.


      • Miehenajatus

        Ollaan oltu yhteydessä kesän jälkeen pariinkin otteeseen, mukaan lukien hyvin lyhyesti vuosia sitten.


      • joku.mies.vaan
        Naisenajatus kirjoitti:

        Oletteko siis olleet yhteydessä tämän kesän jälkeen?

        Emme ole olleet yhteydessä kesällä eikä sen jälkeen vaan paljon aiemmin viimeksi. En tiedä onko hän suhteessa vai ei. Tai mitä ajattelee minusta nykyään.


      • ed---------
        Naisenajatus kirjoitti:

        Oletteko siis olleet yhteydessä tämän kesän jälkeen?

        Emme ole olleet koskaan yhteydessä.


      • Trolli
        ed--------- kirjoitti:

        Emme ole olleet koskaan yhteydessä.

        En tarkoittanut yhdynnässä. 😁


      • Naisenajatus
        Nimimerkki_ kirjoitti:

        😶🧐🤔

        Kerro toki lisää 😉


      • VaikoEikö

        Röllejäkö ne kaikki olivatkin?


      • ed---------
        ed--------- kirjoitti:

        Emme ole olleet koskaan yhteydessä.

        Molemminpuoleista tietoisen yhteyden tunnustamisa ei ainakaan ole tapahtunut.


      • taitaaolla

        Onko tämä sille J-miehelle?


      • Miehenajatus
        ed--------- kirjoitti:

        Molemminpuoleista tietoisen yhteyden tunnustamisa ei ainakaan ole tapahtunut.

        Siltä tuo alkaa vähän näyttämään. Ellei tässä sitten vain pidetä toista jännityksessä. Harhaisuuden maku on joka tapauksessa voimakas ainakin omalla kohdalla tässä ketjussa. :D


      • Naisenajatus
        Miehenajatus kirjoitti:

        Siltä tuo alkaa vähän näyttämään. Ellei tässä sitten vain pidetä toista jännityksessä. Harhaisuuden maku on joka tapauksessa voimakas ainakin omalla kohdalla tässä ketjussa. :D

        Olemme olleet viimeksi yhteydessä paljon kauemman aikaa sitten. Harhaa se oli, molemmilla 🙈


      • Miehenajatus

        Tätä hieman pelkäsinkin. Mutta hyvä kuitenkin että asia selvisi. :)


      • TutultaVaikutatJotenkin
        Naisenajatus kirjoitti:

        Olemme olleet viimeksi yhteydessä paljon kauemman aikaa sitten. Harhaa se oli, molemmilla 🙈

        Viime vuoden loppupuolella kenties??


      • Naisenajatus
        TutultaVaikutatJotenkin kirjoitti:

        Viime vuoden loppupuolella kenties??

        Tavallaan totta, toisaalta.. no niin..


      • TutultaVaikutatJotenkin

        Nähtiin aina silloin tällöin. Laittelin sulle yllättäen viestiä (mutta en puhelimitse) pariin kertaan. Halusin nähdä sinut vielä kerran, sillä tiesin, ettei todennäköisesti enää törmättäisi. Emme kuitenkaan enää koskaan päässeet näkemään toisiamme.


      • Eräs_kaipaava
        joku.mies.vaan kirjoitti:

        Emme ole olleet yhteydessä kesällä eikä sen jälkeen vaan paljon aiemmin viimeksi. En tiedä onko hän suhteessa vai ei. Tai mitä ajattelee minusta nykyään.

        Missä olette viimeksi tavanneet?


      • TutultaVaikutatJotenkin

        Taisi olla oppitunnilla. Sinulla oli jokin ongelma koneellasi, jonka kanssa yritin olla avuksi. Muistan, että istuit keskirivissä ja istahdit loppujen lopuksi viereeni. Se taisi olla viimeinen kerta kun kasvotusten nähtiin.


      • joku.mies.vaan
        Eräs_kaipaava kirjoitti:

        Missä olette viimeksi tavanneet?

        Tapasimme minun luonani viimeksi. Sen jälkeen olen ainoastaan ohimennen muutaman kerran vilaukselta nähnyt.


      • Eräs_kaipaava
        joku.mies.vaan kirjoitti:

        Tapasimme minun luonani viimeksi. Sen jälkeen olen ainoastaan ohimennen muutaman kerran vilaukselta nähnyt.

        Missä kuussa?


      • Nimimerkki_
        Naisenajatus kirjoitti:

        Kerro toki lisää 😉

        Sopisi vaan, mutta niinhän kaikki, kun tarpeeksi unelmoi. Todellisuus on karumpaa.
        Hän tietäisi minkä lauseen laittaisi, jos todella haluaisi tunnistavan.


      • Naisenajatus
        Nimimerkki_ kirjoitti:

        Sopisi vaan, mutta niinhän kaikki, kun tarpeeksi unelmoi. Todellisuus on karumpaa.
        Hän tietäisi minkä lauseen laittaisi, jos todella haluaisi tunnistavan.

        Tietäisin montakin lausetta. En vaan halua syöttää niitä täällä asuvillle trolleille.


      • joku.mies.vaan
        Eräs_kaipaava kirjoitti:

        Missä kuussa?

        Siinä kuussa kun hänellä on syntymäpäivä.


      • joku.mies.vaan
        joku.mies.vaan kirjoitti:

        Siinä kuussa kun hänellä on syntymäpäivä.

        Siis siinä kuussa näimme viimeksi. Tapaaminen oli kuukausia aiemmin.


      • Eräs_kaipaava
        joku.mies.vaan kirjoitti:

        Siis siinä kuussa näimme viimeksi. Tapaaminen oli kuukausia aiemmin.

        Valitettavasti en ole nähnyt häntä syntymäkuukauteni aikana. Jos siis molemmat varmasti näkivät tuolloin toisensa. Varmistan vielä, että mikä kuukausi oli, kun tapasitte luonasi viimeksi?


      • joku.mies.vaan
        Eräs_kaipaava kirjoitti:

        Valitettavasti en ole nähnyt häntä syntymäkuukauteni aikana. Jos siis molemmat varmasti näkivät tuolloin toisensa. Varmistan vielä, että mikä kuukausi oli, kun tapasitte luonasi viimeksi?

        Yli vuosi sitten.


      • Eräs_kaipaava
        joku.mies.vaan kirjoitti:

        Yli vuosi sitten.

        Minun kohdallani varsinainen tapaaminen oli lähes 2 vuotta sitten.


    • puhelinjohto

      ei aavistustakaan :/

    • mistäonkysymys

      onkohan moderaattori silloin itsensäpaljastaja ja tytöistä haaveileva pedofiili, kuten joku poppe johannsson?

    • kentiesaarnionsala

      Oletko Sinä poliisi?

    • l23h2lh42g4

      Aloittajan on nyt vastattava kysymykseeen että onko HÄN poliisi, aloittaja, muuten HÄN eli aloittaja syyllistyy Suomen Valtion petturuuteen...

      Kysyn vielä kerran: onko ketjun aloittaja poliisi?

    • 324y34y43y

      Tarkoitukseni on selvittää poliisin toimintaa seksuaalirikoksiin, ja olet melko varmasti syyllistynyt sellaisiin.

      Eli selvitämme poliisin tekoisia seksuaalirikoksissa netissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1900
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1509
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1288
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1275
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1200
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      1009
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      962
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      925
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      109
      881
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      47
      733
    Aihe