Älkää sekoittako ihastumista ja ystävällisyyttä

SELJA77

Ystävällisyys on kuulumisten kysymistä, vitsailua ja juttelemista. Ihastumisen tietää vasta kun toinen tunnustaa..

4

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huonojakokemuksia

      Niinpä.. Ja tuota ihastumista ei pidä mennä ikinä tunnustamaan.

    • onoikeaelämäkin

      Tiedätkö että joskus tuntuu ainakin itelle on näin käynyt että osa naisista ihan tahallaan ymmärtää väärin että mies esim rakastui koska nainen oli ystävällinen, olen tunteellinen mutta osaan käyttää järkeäni ja käytänkin aina ensin järkeäni, erääseen rakastuin vaikka sain pakit jo aiemmin, en sitä osaa selittää muuten kuin että hänessä vaan oli kaikki ne piirteet mikä ois mun hannenainen, en sille mitään voi. Kuitenkin olen antanut hänen olla rauhassa enkä halua ku hyvää hänelle, ja aina on erityinen paikka mun sydämessä.

      Ei pidä myöskään olettaa ihmisestä tiettyjä asioita tai yrittää laittaa ihmiseen piirteitä mitä ei ole tai mitkä ei ole täysin kuin luulee, joskus sitä on hiljaa jotta toinen huomais ihan ite jotkut asiat. Suoraan kannattaa puhua, itsekkin olen joutunut kantapään kautta oppimaan että suoraan on parempi puhua asiat ettei tule väärinkäsityksiä, voi mennä jotain kaunista ja hyvää hukkaan.

      Enkä yleistä, puhun nyt omista kokemuksista mitä on tässä n. 4 vuoden aikan joutunut kokemaan, huonoa tuuria, itse olen kyllä parhaani tehnyt toisten eteen, täydellinen en ole ja virheitäkin tullut tehtyä, itse en edes ihastu helposti, koska vaikea luottaa kun monesti luotto petetty, mutta kyllä yritän aina luottaa kuitenkin, sinisilmänen en ole enkä manipuloitavissa.

      Joskus et voi tunteille mitään, mutta se miten nouset pettymyksistä niin siinä punnitaan oikea vahvuus ja miten jatkat, lisäksi osaan olla onnellinen että olen ensimmäisen kerran elämässäni kokenut mitä on aidosti rakastua toiseen ja mitä on tuntea todellista yhteenkuuluvuuden tunnetta ja sielunkumppanuutta, vaikkei mitään tullut niin olen onnellinen että kaikkien rankkojenkin juttujen jälkeen pystyn tuntemaan noin. Nyt tiedän että löydän vielä uudelleen samanlaisen rakkauden koska olen tuntenut näin.

      Tilanteestani en enempää jauha, ei tarvi alkaa arvostelemaan jos ei tiedä asiasta mitään kun täälläkin niitä katkeria trolleja riittää.

      Ihan sama jos joku ei pidä mielipiteestäni, näin ajattelen ja rehelliseti asian ilmaisin tänne.

    • voipiollataisittenei

      Saattaapi olla ihastumista tai olla olematta. Yleensähän jutu lähtee liikkeelle kuulumiste kysymisistä ja etenee ellei joku sitten vastaa hyvää päivää kirvesvartta tyyliin.

    • anonyymiäskeidaa

      Ihastumisen tietää vasta kun toinen tunnustaa. Ja se tunnustaja tietää vasta siinä vaiheessa että toinen hakee huomiota, penkittää, pyörittää ja kusetaa ihmisiä, puukottaa selkään. Kun ton sisäistää nii ei todellakaan aio enää päästää ketään lähelleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe