Ei ehkä sittenkään. 🤪
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/2015022419253530_we.shtml
Pitäisikö alkaa ryyppäämään?
7
266
Vastaukset
- Suvakkien_massapsykoosi
Tutkimus: Tyhmät miehet juovat eniten
24.02.2015 klo 19:13 (muokattu 12.10.2018 klo 19:44)
Miehet, joilla on pienin älykkyysosamäärä, käyttävät alkoholia eniten.
Joten johtopäätös on hyvin yksiselitteinen tutkimukseen peilaten.
Suvakki omaa pienen älykkyysosamäärän ja jatkuvassa jurrissa kirjoittelee tällä palstalle kaikkea sekavaa turviksien tuomasta ihanuudesta. Jopa Vanhanen on näitä tutkinut ja todennut, että samaan kategoriaan suvakkien kanssa lukkeutuvat esim. somput joiden älykkyysosamäärä on noin 70. Länsimaisella asteikolla se tarkoittaa lievää kehitysvammaisuutta.- silllllllllllllllllll
nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:
Somalit eivät juo ollenkaan, joten heidän täytyy olla neroja?
Videon mukaan mielenkiintoista käytöstä.
- Suvakkien_massapsykoosi
nuorissa_on_tulevaisuus kirjoitti:
Somalit eivät juo ollenkaan, joten heidän täytyy olla neroja?
Somput ne vasta ryyppääkin ja älykkyysosamäärä on noin 70 joten neroja ne ei oo selvinpäinkään, saatikka silloin kun vetää afrikan salaattia, khattia.
"Espoolaisen" Abdifitah Abdin varavaltuutetun matkalaukuista löytyi 22 kiloa khat-huumetta, uutisoi Helsingin Sanomat.
https://www.iltalehti.fi/uutiset/201611212200030364_uu.shtml
- Eikövain
Ihmetellä täytyy, mikä evoluution oikku on, että luonto on muovannut tuollaisen ihmisen irvikuvan kun not. Tekovaiheessa mennyt varmaan kusta sekaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530
