Vaimo 55 on vihjaissut että rinnat voisi joskus kokeilla sitoa niin että tulee isoiksi palloiksi rinnat. Miten sitominen on järkevää tehdä ja millainen naru vai kumiremmit ? Jotain vaaraa jos väri muuttuu rinnoissa kuten kuvissa näkyy?
Milloin pois sitomisesta rinnat , vapaaksi? Vinkkejä kiitos.
Tissit sidottu ?
15
2237
Vastaukset
- Kato-netistä
Katto netistä.
Pääasia että saa paketin nopeasti auki jos tulee tarve sellaiseen.
- HAE-NETISTÄ
SIKSI KANNATTAAKIN KATSOA NEUVOT NETISTÄ.
HAE-NETISTÄ kirjoitti:
SIKSI KANNATTAAKIN KATSOA NEUVOT NETISTÄ.
Suosittelen luonnonkuituista juuttinarua.
- Anonyymi
jormalaiset kirjoitti:
Suosittelen luonnonkuituista juuttinarua.
Suosittelen että hyppäät jojoon hönö
- NahatonHki
Olisipa upeaa päästä seuraamaan rintojen paketointia...😉
- Kato.netistä
Kato netistä.
- NahatonHki
Ei kun livenä😉
- Anonyymi
NahatonHki kirjoitti:
Ei kun livenä😉
Mee navettaan siellä niitä utareita riittää vajakki
- roper
Eräs Suomessa palvelujaan tarjonnut virolainen ammattiauttaja halusi rintojensa sitomista mutta ei suostunut pitemmälle menevään "paketointiin".
- KatiD
B-kokoisia on vähän vaikee sitoa, mutta kyllä poikakaverini on siinä onnistunut ihan sellaisilla paksuilla tiukoilla kumirenkailla. Kyllä joku parikymmentä minuuttia on mun mielestä maksimiaika,, alkaa rinnat tummua kun veri pakkaantuu. Eniten kai siinä kiihottaa se kun nännit paisuu.
- Anonyymi
Rinnat kannattaa sitoa juurista n. 5 kierrosta narua, niin pullistuu, voi sen jälkeen laittaaa nipistimiä.
- Anonyymi
Mieluiten niin ettei nainen vielä kiihottunut, muuten rinnat turpoo kiihottuneena, vaikee sitoa juuresta kiinni. Löysät rinnat kunnolla puristuksiin sitten kiihottamaan naista, veri pakkaa rintoihin jolloin väri muuttuu tummaksi. Säikähtää tartte nainen nauttii silloin, nipistimiä voi laittaa nänneihin lisää kiihkoa. Kalu suuhun siinä vaiheessa nainen imee innolla siinä tilanteessa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieluiten niin ettei nainen vielä kiihottunut, muuten rinnat turpoo kiihottuneena, vaikee sitoa juuresta kiinni. Löysät rinnat kunnolla puristuksiin sitten kiihottamaan naista, veri pakkaa rintoihin jolloin väri muuttuu tummaksi. Säikähtää tartte nainen nauttii silloin, nipistimiä voi laittaa nänneihin lisää kiihkoa. Kalu suuhun siinä vaiheessa nainen imee innolla siinä tilanteessa..
Idiootin tyhmin neuvo
- Anonyymi
Juuri näin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023