Tuli yhtäkkiä sellanen henkinen romahdus

ruskaapuissa

että tässäkö tämä elämä nyt sitten oli. Ei enää mitään odotettavaa. Kaikki tuntuu vaan tyhjältä suorittamiselta.

12

565

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkoittanut

      Mulla oli eilen otti oikein rinnasta mutta lohdutin itseäni ajatuksella että ei ainakaan kukaan jää kaipaamaan minua olen outo monen mielestä kukaan ei välitä minusta vaikka en mitään pahaa

      • Kauheeolotila

        Mulla oli eilen samanlainen olo illalla yöllä. Olisin voinut kirjoittaa saman viestin.


    • josontuonkaltaisajatuksi

      Sellaiset tyhjyyden tunteen kokemukset voi olla alkavaa masennustakin. Kannattaa lukea kirja: Masennuksesta selviää/ Elina Hiltunen.

      • liikkeellä

        Minä en oo masentunut totesin vain että kaikki ajattelevat lähinnä vain itseään ja palstaharhaa taitaa olla


    • siitäselähteepoju

      Jos käytät jotain pillereitä...niin älä jätä käyttämättä niitä ilman lääkärin lupaa.

      "Partaheikki" -on aika hyvä sanonta kaikille joilla on jäänyt parta ajamatta KUTEN päämimini-mini-mieheltäkin jäänyt houlät vetämättä laiskuuksittaan tämä Sipilä, vai mikä hänen nimensä olikaan, joka tapauksessa Suomen Tasavallan Pelle, ..

      • LiekehtiväMonni

        Eihän se mitenkään ehi partaansa hoitaa, ku on kalenteri täynnä Pins Up -tyttösiä. ;)


      • höhöf

        On myös mahdollista että pillerit eivät vaikuta mihinkään ja lääkärit myyvät niitä rahantakia.

        Jos ihmisellä on vaikkapa korkeanpaikankammo ja lääkäri määrää siihen beetasalpaajia niin poistuuko korkeanpaikankammo niitä syömällä?

        Lääkäreillä on kuitenkin potilaasen verratuna sellainen etu että voivat väittää mitä tahansa tehtyään hoitovirheen ja ainoa kenen kantaa kuunnellaan on lääkäri. Potilaan sanoilla ei ole mitään merkitystä koska lääkäri on korkeammin koulutettu ja asioista päättävät ovat myös korkeakoulutettuja eli jos korkeakoulutettu tuomitsee lääkärin hän tuomitsee myös itsensä.

        Siksi ei voida koskaan selvittää totuutta.


    • Youaresofuckinguseless

      Ei ole mitään odotettavaa.

      Totta.

      Suomalaisista naisista on tullut aivoiltaan yksinkertaisia horoja ja feministejä joiden ainut tehtävä on nillittää miehistä tekopyhästi samalla kun miettivät mistä saisi eniten hyötyä irti, miten olla "parempi ihminen" makaamalla matujen kanssa tai kierrättämällä muovipusseja.

      Helpottaa kun tajuaa että vika ei ollut itsessä vaan Suomesta ainakaan ei löydy OIKEAA NAISTA jolla olisi kyky olla edes oikeasti nainen ja fiksu yksilö.

      Hyödyttömiä kunttuja lähes kaikki.

      • Yksivalinta

        Aina voi lähtee rapakon taakse hakee jonku Tatjaanan


    • otto.z

      Viidakon tilastoluettelosta löytyy tieto että elämässä on romahduksia 7 kertaa. Musta tuntuu että niitä olisi ollut jo pari tusinaa.
      Nyt vaan pelkkää alakuloa, josta voi pinnistellä vielä irti. On tästä monta vuotta kun romahtaminen tapahtui pyöräilylenkillä.
      Maisema vääristyi tunnistamattomaksi. Muutaman tutun näin mutta he vaikuttivat salavihaisilta tyypeiltä, jotka hymyillen voisivat pistää tikarilla kylkeen.
      Pakenin kiireesti polkien luukkuuni. Laitoin rentoutuskasetin päälle. kuuntelin nauhan monta kertaa. Niin mun sisäinen tasapaino palautui.

    • naistenhassujajuttuja

      niin tiedät varmasti kun noiden pelityttöjen kanssakin on niitä juttuja, ohjelmointijuttuja... jostain syystä en tai miten nyt sanoisin, kaikkea nuorten naisten ajatusmaailmaa aivan vielä :D

      ... nojaa noniin ...

      • Täähh

        Ootko sä sitten miten vanha pappa näköradioines :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1575
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1222
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1122
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1056
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      11
      1036
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    Aihe