Suosittele autokoulua / kurssia, Espoo

H_M_V

Hei,

Kolmenkympin rajapyykin häämöttäessä olen vihdoin päättänyt hankkia ajokortin. Ajokorttilainuudistuksen jälkeisiä kokemuksia on kuitenkin tosi vaikea vielä löytää.

Haluaisinkin kuulla suosituksia hinta-laatusuhteeltaan hyväksi todetuista autokouluista Espoossa mieluiten Matinkylä-Tapiola-akselilta. Myös Helsinki mahdollinen! Itselleni olisi tärkeää löytää autokoulu, jossa voi suorittaa tunteja myös klo 17 jälkeen.

Lisäksi kiinnostaisi tosiaan kuulla, kuinka monella ajotunnilla olette B-kortin tutkinnon läpäisseet (riittävätkö minimitunnit mihinkään vai kannattaako suosiolla valita vaihtoehto, joka sisältää enemmän tunteja heti kättelyssä?) ja oletteko valinneet perinteisen vai simulaattoripohjaisen vaihtoehdon?

2

392

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täti33

Mä oon kanssa vähän vanhempi autokoululainen (33v). Aika hiljaista täällä palstalla tuntuu olevan. Itse olen siis ajo-opetusluvalla silleen, että puoliso opettaa. Asun Itä-Helsingissä ja ainakin mun autokoulu Startilla (Herttoniemi, Itäkeskus, Ruoholahti, Kontula) on valittavana myös iltaopetus.

Mulla on nyt ajotunteja takana 15 ja tuntuu, että vasta nyt on jonkinlainen varmuus liikenteessä. Kun on jo ikää niin on sellaista luontaista rauhallisuutta mikä nuorilta usein puuttuu. Mutta kai sekin on niin henkilökohtaista kuinka monta tuntia tarttee.

• Täti33

Se piti vielä sanoa, että aika paljon tuntuu joka tapauksessa olevan itsenäistä opiskelua tietokoneella tai kirjan parissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      52
      990
    2. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      107
      927
    3. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      877
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      4
      791
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      71
      683
    6. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      3
      634
    7. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      185
      594
    8. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      57
      583
    9. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      71
      568
    10. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      25
      557
    Aihe