Siis 19 uutta automallia. Siinä sitä on sähköautoa, hybridiä, kahvilla kulkevaa autoa, voikukalla käynnistyvää, bensaa, dieseliä, katumaasturia, hienoa, on mahtavata.
Skodalta tulossa siis kahden vuoden aikana
7
243
Vastaukset
- Hömpötystä
Kuka lopettaisi tämän sähköautobuumi kohelluksen, pitääkö jossain poksahtaa ydinvoimala, niin autojen osto loppuu kuin seinään ja loput ajetaan romuttamoon. Saksa luopuu ydinvoimasta, millä se sähkö tuotetaan ympäristöystävällisellä kivihiilelläkö, jota Saksa käyttäää jo nyt suurimman osan sähköntuotantoonsa ja samaa sähköä tuodaan Saksasta Suomeen ja Suomessa on valmistumassa maailman kallein rakennus sähköntuotantoon ja käynnistymisaikataulusta ei ole tietoakaan.
- skodajulli
Bensan hinta kolminkertaiseksi ja lentobensan viisinkertaiseksi. Loppuu turha matkustelu.
tuleekohan yhtään mallia jolla voi jo ajaa normaalisti, vai vieläkö kaikki ajot tehdään hinausauton kyydissä...?
- HolistillaOnTehtävä
Ottaako koville kun Skoda menestyy??
- hahhaah
Esim. kippana muovi-sääli-tojota tulee katoamaan markkinoilta seuraavan 2 vuoden kuluessa
- EnUskoEttä
Olisiko niiden joukossa edes yksi hyvä?
- holisti69_74_91
Ei ole tulossa. ei pidä paikkaansa. maito loppu kaupasta ja hirvet söi loput taimet. milläs nyt loppuvuoden elän. ehkä pekkaspäivillä on pakkasta ehehehehehhehehehe
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716