Taitaa panna työläiset polvilleen .
Kepardit Sipilän johdolla
10
120
Vastaukset
- 12345654321
Mitähän tämäkin aloittaja oikein miettiin. Onko munankarvat muuttuneet isompien kissapetojen turkeista revityiksi. Irronneeko mitään?
- Ansalankoja
Kapin sotaväki aika mennyt hukkaan, kun nyt puretaan sosialistein ansoja.
Meillä Maalaisliitossa iloitaan Suomen nöyristä työllisistä.
Jukraviti. Lempo soikoon. Peijakas. Minun tietennii piti kirjoittaman että meillä Maalaisliitossa iloitaan Suomen nöyristä TYÖLÄISISTÄ. Sori siittä. No ovathan 9 markan eli €uron työllisetkin nykyään työläisiä hallituksemme tilastoissa...
- Ethän.osaa.laskua
Musti.Hintikka kirjoitti:
Jukraviti. Lempo soikoon. Peijakas. Minun tietennii piti kirjoittaman että meillä Maalaisliitossa iloitaan Suomen nöyristä TYÖLÄISISTÄ. Sori siittä. No ovathan 9 markan eli €uron työllisetkin nykyään työläisiä hallituksemme tilastoissa...
Kyllä voi nöyriksikin sanoa, kun saatu nyt melkein 150 000 työllistä.
Ihalaisen poika ei saanut edellisellä yrittämällä kuin 100 000 työtöntä lisää. Melkoinen ero
osaatko edes laskea ja - merkkisiä laskuja ? Sanoppa paljonko se on prosentteina !.
-saattoi suksi tökätä siihen ? vai.
Late oli hyvä kun aina sanoi " pitäisi". Sitetn sanoi " LAITETAN TOIMIKUNTA" JA KOLAMSA HAUKASTI SANOTTU " pidetään kokouksia". heillä kun SAK:ssa kokoukset oli tärkeitä kokouspalkkioden takia, itse asialle sama. - niinpä_niin
Ethän.osaa.laskua kirjoitti:
Kyllä voi nöyriksikin sanoa, kun saatu nyt melkein 150 000 työllistä.
Ihalaisen poika ei saanut edellisellä yrittämällä kuin 100 000 työtöntä lisää. Melkoinen ero
osaatko edes laskea ja - merkkisiä laskuja ? Sanoppa paljonko se on prosentteina !.
-saattoi suksi tökätä siihen ? vai.
Late oli hyvä kun aina sanoi " pitäisi". Sitetn sanoi " LAITETAN TOIMIKUNTA" JA KOLAMSA HAUKASTI SANOTTU " pidetään kokouksia". heillä kun SAK:ssa kokoukset oli tärkeitä kokouspalkkioden takia, itse asialle sama.Missä niin lukee tai kuka niin on sanonut, että olisi saatu 150 000 uutta työllistä? Eipäs nyt puhuta pehmoisia. Ei itse pääministerikään ole noin suurta lukua ilmoittanut, puhui 115 000:sta.. Todellisuus taitaa pyöriä hieman alle 100 000:ssa, mikäli kaikki silmänkääntötemput lasketaan pois. Tunti viikossa töitä on työllistymisen irvikuva.
- RahatTänne
Kyllä tästä rikollisuus ja ryöstömurhat saadaan nousuun!
- niinseonkuinluet
Sipilällä on vähän outo demokratiakäsitys. Se, että eduskunta on äänestänyt hallituksen luottamuksen puolesta ei tarkoita sitä, että laki olisi käsitelty valmiiksi. Lakiesitystähän ei ole vielä ja eduskunta ei ole aloittanut sen käsittelyä.
- kepuli_konsti
Karrikoiden juttu meni näin, että Sipilä kävi kysymässä myötämielisiltä vanhemmiltaan lupaa, että saisivatko Petteri ja Sampo tulla hänen kanssaan leikkimään.
- Vitunturhautunut
Hallituksen ainoa tavoite on ajaa mahdollisimman paljon ihmisiä itsemurhaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482