Shamanismia nk. skitsofreniaan:
Ensimmäinen, mikä tulee tehdä (itse kenenkin) on asettaa verenpunainen nauha/-koru vasemman ranteen ympärille. - On tärkeää, että rengas on ehdottoman yhtenäinen väristä, ja suosittelen vasenkätiselle molempiin ranteisiin kyseistä..
(Itse en koskaan ollut kuullut ääniä, mutta rakentaessani ensimmäisiä suoja-koruja, puhe kuului kuin vierestä. - Kertoi, että olen tekemässä pahuuksia. ( Siis samoja tyyppejä, jotka aiheuttavat koko suvunkin ongelmat!! )
On erittäin tärkeää että, asiat jotka on tarkoitus tehdä, ja josta kyseinen 'dragon' saa vihiä - tehdään samana päivänä, eikä myöhemmin, sillä dragon tulee tekemään sen, mitä myöhemmin ei voi ... Itselleni tämä vai "jutteli", mutta koiralta mursi nukkuessaan jalan.
Toinen tärkeä:
- Tuhka/sooda eristää dragonin,
- Aluna/Alum-kristalli jähmettää tuon ruumiin.
- Eteeriset, Aidot öljyt karkoittavat nuo puhdistamalla Ilmaa.
- Suitsukkeet: mm. hartsit
- Myös luonnon kasvit, kuten pujo, rosmariini, väkevät sipulit, sekä 'Ukon tulikukka', Pihlaja ( jonka Ukko-ylijumala ja Henrika-vaimo antoivat ihmisille niin 'TURVAKSI', kuin 'RAVINNOKSI' ).
- Pyri myös pitämään aitoja, esihistoriallisia kiviä, joiden alkuperäiset omistajat ovat jo miljoonissa vuosissa kehittyneet todella suuriksi Hengiksi. Hengiksi, joita dragon pelkää.
- Itseäsi voi hyvistä tunnetiloista olla muistuttamassa vaikka itsetehty puuhelmi-koru, joka ei varaa energiaa, kuten jotkut materiaalit, mutta ovat ranteissa muistuttamassa niistä tärkeimmistä ( 24/7/365 ). Voimasävyjä ovat esimerkiksi lämmin keltainen ja fuksia, sekä vihreä ( ei neo-sävyt )
Mutta...... tärkeintä on, ettei astu minkään 'saatanan' polulle sen takia, että sairastuu - ns.terveetkin näyttävät olevan "ihan sairaana saatanasta".
Shamanismia nk. skitsofreniaan
Narasimba
0
211
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän46892Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl488761- 45672
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30576- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE164503- 44470