Onko kenelläkään ollut ongelmia Nokia 6.1. puhelimen kanssa? Ostin kyseisen älypuhelimen kesäkuussa . Nyt kamera tilttaa jatkuvasti, joskus näytössä kaikki ikonit sekaisin. Ussin Android on. ???
Nokia 6.1. ongelmat
10
1721
Vastaukset
- 6.1
On ongelmia. Yhtäkkiä on hävinnyt suurin osa yhteystiedoista eikä niitä saa palautettua, ei laitteelta , ei mistään. Puhelun katkaiseminen tökkii. Näytön pyyhkäisy ja myös kosketusherkkyys huono. Automaattinen tekstinkirjoitus on pois käytöstä ja siitä huolimatta se muokkaa tekstiä miten sattuu. Puhelinmyyjät eivät ainakaan osaa auttaa.
- janip
mulla taas kuuluu viestipiippaus ääni vaikka puhelin olis älä häiritse tilassa äänettömällä eikä puhelimeen kuitenkaan ole tullut mitään viestiä.Ärsyttävä vika
- jubajubaa
dualsim lopetti toiminnan android 9 päivityksen jälkeen ,eikä huolto saanut sitä kolmessa viikossa kuntoon.tehdasasetukset paluttamalla ongelma poistuu hetkeksi,en tiedä vienkö huoltoon enää ...laite 3kk vanha.
- Tympäsee
Onko kellään ollut ongelmia Nokia 6.1. Soittoäänen hitauden kanssa. Näkee kyllä ,että tulee puhelu,mutta ei voi vastata,vähänaikaa oottaa niin alkaa soimaan.
- Nokia6.1
Mulla katkoo puhelut kesken
- google.kärttää.mikkiä
Kun en halua antaa Google Play palvelulle oikeutta kuunnella mikrofonin kautta niin jokaisen puhelun yhteydessä tämä Nokia antaa virheilmoituksen. Kielsin Google Play palvelulta luvan lähettää mitään ilmoituksia eikä se korjannut ongelmaa. Kärttäminen jatkuu.
Osaako joku kertoa miten tuon saa korjattua kun en todellakaan halua antaa Googlelle pääsyä mikrofoniin luvan kanssa. Uusin Androidi eli versio Piirakka. Onko ainoa keino korjata asia se että roottaan puhelimen ja sitä kautta sörkin asetukset kohdalleen? - DooGeeF5
1kk käytössä ollut Nokia 6.1 / 9.0 Pie. Nettilehteä lukiessa sammui eikä enään käynistynyt uudelleen? Akku oli ladattu edellisenä iltana lähes täyteen.
Ns "Pakko käynistyksellä" tuli hetkeksi androidone ruutu joka kuitenkin sammui eikä käynistänyt puhelinta...
Uudelleen lataukseen laittaessa ei tapahtunut mitään.
Lähti huoltoon! Toivottavasti syy selviää ja kuntoon tulee. Yllättävä vika tyhjästä?
Puhelimesta olen tykännyt ja sen ajan mitä toimi, niin toimi erittäin hyvin. - Anonyymi
Puhelin seisoi latauksessa ja alkoi savuttaa, irrotin latuksesta jonka jälkeen puhelin toimi loistavasti. Ongelma on se ettei enää lataudu ja palaneen käry on voimakas. Lähetin puhelimen huoltoon.
- Anonyymi
Minulla on ilmennyt tämä sama kamera Nokia 6.2 Android 10 päivityksen jälkeen.
- Anonyymi
Toimiiko teillä Nokia 6.1. luurin kamera kunnolla? Entä näytön kosketusherkkyys. Puhelin ostettu 2018 syksyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1725263Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432595- 1562202
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1471239Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321213Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.119913