Minkälaisia asiakkaita ylipainoiset naiset saa?

Mietin vaan, kun ylipainoisten seksinostaja miesten suusta kuultua, etteivät halua ostaa lihavilta naisilta seksiä, koska ovat itsekin lihavia, eivätkä täten näe lihavissa naisissa mitään ja lihavien kanssa seksi ei tahdo keskenään oikein onnistua isojen läskivuorten ja huonon kunnon vuoksi. Kuitenkin alalla on paljon suomalaisia ylipainoisia naisia ja hekin kuulemman asiakkaita ihan kivasti saa. Nuoret ja hoikat naiset alalta taas kertovat, että heillä käy lähinnä ylipainoisia miehiä ostamassa seksiä.
Ilmoita

Itse olen ylipainoinen ja on kyllä ihan urheilullisiakin miehiä ollut. En tiedä ovatko he lukeneet kuvaukseni sitten jotenkin väärin ja kokemus on ollut mitä kammottavin. Mutta pari kertaa olen atleettisen miehen kanssa harrastellut eivätkä he ainakaan haukkuneet. Eivät tosin ottaneet enää yhteyttä :D
1 VASTAUS:
Misäpäin vaikutat?
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmoita

Ilmoita

Ilmoita
Miljonäärit käy lihavien naisten asiakkaana. Ihan tuolta Venäjältä ja USAsta tulee miljonäärejä Suomeen ostaan seksiä suomalaisilta läskeiltä. Läskit on niin söpöjä ripsenpidennyksissään, tekokynsissään, korkkareissaan sekä korseteissaan. Yksikin läski Suomen pohjosesta (vai oliko vaan keikkailemassa siellä) oli sheivannut häpykukkulalleen sydemän muotoisen kuvion, todella jännä trimmaus. Pisteet läskeille. Ihan kaikesta.
Ilmoita
Ihanainen Kokonainen Lihavainen
Ilmoita
Ihmiset haluaa eksoottista seuraa. Huippu treenatut miehet haluaa lihavia naisia kun eivät niitä muuten saa. Normi valas häpeää kehoaan ja ei suostu urheilija miehen seuraksi arkielämässä. Timmi mies saa timmiä naisia kyllästymiseen saakka.
Siksi se ostaa lihavan naisen.
Ilmoita
Läskin sexy perse . perse sexy läski
.
Ilmoita
Ei niitä sexy_läskejä tule aukotta hehkuttaa. Heillä nimittäin on likainen pimeä puolensa, kauppa ei oikeasti näytä käyvän niin hyvin, kuin haluaisivat, siksi he alalla kiusaavat nuorempiaan ja kauniimpia, hoikkia naisia häiriköiden heidän bisneksen tekoaan soitellen näille pilareita, lähetellen uhkaavia pilailu viestejä näiden ilmoituksiin, käräytellen hotelleihin heistä yms. Tekevät foorumeille pilailu nimerkkejä, joilla haukkuvat nuoria kanssakilpailijattariaan ja ylistävät itseään. Heillä on niitä omia yksityisiä kanaviaankin, josta käsin kiusaavat näitä hoikkia kaunottaria ulos. Heillä on siellä läskien jyräävä mahti, ovat enemmistöä siellä, ei anna niille nuorikoille, jotka tuo alalle edes jotain tasoa, tilaa. Ja moderaattorit ovat näiden läskien puolelle, liekö moderaattoreinakin siellä läskejä naisia mies olettamuksien sijaan? Ei kukaan mies tuollaiseen lähde, tavallisten suomalaisten läskien suojeluun siellä, jotka saattavat olla vielä alkoholisteja ja mielenterveysongelmaisiakin. Sanomattakin selvää, ettei tällainen lihava, vanha, alkoholisti mielenterveysongelmainen ole viehättävä ja myyvä, miesten mieleen, joten ei miehet heitä ihan helpolla lähde nuoleskelemaan ja suojelemaan siellä. Tätä vanhojen, lihavien naisten kiusaamista nuoria kohtaan on ilmennyt iät ja ajat siellä. Prostituutiossakin historia toistaa itseään.
2 VASTAUSTA:
Onhan siellä "tyttöjen" yksityinen kanava, kirjaimellisesti, kyllä siellä joku yksi kirjoittelee, todennäköisesti peruukki päässä ja kusenpolttamat sukkahousut jalassa. Kyllä, taustatuki-Moderaattoori todellakin on pahasti sekaantunut tähän yhteen, (eikä niitä modejakaan oikeasti ole kuin yksi, ei ole koskaan ollutkaan. SSH.).
Joo, ne vanhat suomi läskit on tosi mielivaltaisia ja häiriintyneitä siellä prostituutio piireissä ja on siellä yks samanlainen virolainenkin vanha, läski muija. Hyhhy. Ei maailma sen rumempia naisia voi päällään kantaa. Kaikin puolin rumia, niin sisäisesti, kuin ulkoisesti, kieroja ämmiä!
+Lisää kommentti
Mikä on teidän karjujen mielestä läski? 5 kg, 10 kg vai yli 20 kg ylipainoa? Kaikki yli kokoluokkaa superslim on mielestänne läskejä. Hölmöä yleistystä.
Ilmoita
nainen saa miltei kenet tahansa kun on sinut kilojensa kanssa ja osaa kantaa kilonsa sen mukaisesti.
Ilmoita
Kaunis muodokas alle 40v nainen, jos kiinnostaa kerron lisää ihanakaunismina@meiliboxi.fi
1 VASTAUS:
Pk seutu
+Lisää kommentti
Suomalaiset lihavat naiset ei oikein ymmärrä mitään miehen seksuaalisesta halusta. Eivät muuten pistäisi itseään lihatiskille, jos ymmärtäisivät enemmän.
Ilmoita
Poliisia voisi kiinnostaa se horojen yksityinen kanava, informoikaa siitä poliiseille.
Ilmoita
Kerran krapulassa erehdyin lihavan naisen luokse, kun mainosti itseään pelkällä tissikuvalla. Panetus oli niin kova, et olihan se hoidettava loppuun saakka, vaikka ovella näkymä aluksi vähän säikäyttikin. Halvalla sain, mutta olihan se hygieniakin sen mukainen. Että halpaa naista tai naisen kuvotusta tuli pökittyä. Peppu haisi siltä itseltään, ei mitään alapää huuhteluja viitsinyt itelleen tehdä ennen tuloani ja hengityskin haisi imelälle, taisi olla pullukka jollain paastolla. Ei se muuten olisi haitannut, ellei olisi heti tuloani tuupannut ihan minuun kiinni ja yrittänyt lähes väkisin suudella. Eka karta elämässä, kun jouduin naisen suutelu aloituksen torjumaan. Hikoili ja hengästyi seksissä, kuin pieni sika. Käsittämätöntä. Mainitsin ylipainosta ja huono kuntoisuudesta, että olisi hyvä tuoda niitä jotenkin ilmoituksissa esille, niin kehui vaan itseään, kuinka on nyt tyytyväinen "muodokkaaseen" vartaloonsa, kun ei ole enää lauta. Sanoin vaan, juu, ja lähin meneen.
Ilmoita
Turussa Mannakla myy persettään, siinä on läski, mitä kerran erehdyin kokeilemaan, kun ilmoituksissaan lupaa olla lähes kuin taivaan lahja miehelle, mutta paikalla olikin tällainen neljääkymppiä lähestyvä bubiruusu turvonneen naaman kanssa ja kroppahan näkyi selkeästi ilmoituksen kuvista, romuluinen, suomalainen lihava ämmä. Kaikkensa kuitenkin teki minun nautinnon eteen, imi munaa viimeistä päivää ja heilutteli isoa ihraista persettä nenäni edessä. Joo kyllä siinä laukesi (kun mietin samalla naapurin hemasevaa muijaa takaa päin pökkiessä), mutta otin opiksi, että toiste en mene, on sille rahalle muuta käyttöäkin. Ei mammonaa Mannalle.
6 VASTAUSTA:
Ei Manna ole alkoholisti, Mannan turvonnut kasvo johtuu skitsofrenia lääkityksestä! Manna on hyvä nainen, kukaan muu ei ole ollut minulle niin hyvä kuin Manna, manna välittää aidosti, ei häpäse, ei hylkää. Kaunis, isorintainen ja sinisilmäinen, arjalainen blondi. Turussa ja muualla.
Mannan naama on kyllä aika iso, pyöreä ja pinkeä. Epätavallinen. Vähän niin kuin pahimmillaan aasialaisilla naisilla voi olla, tosi leveä, iso naama. Suomalaiselle epätavallinen, voi tulla juurikin kovasta pämppäämisestä, lääkkeiden turvotuksesta tai sitten ylensyönnin aiheuttamasta turvotuksesta. Itse epäilen Mannan kohdalla ja hänet tavanneena, jälkimmäistä vaihtoehtoa. Tosin kyllä siellä Turussa muita vastaavia järkytyksiä on löytynyt näistä neljänkympin tienoilla olevista, esim. Annaliina ja Sannahunaja. Sitä helposti olettaa, kun menee ostamaan naiselta seksiä, joka vielä kauniisti kehuu itseään ilmoituksessa, että vastassa olisi jotain upeaa, kerta maksamaan joutuu, mutta todellisuus voikin sitten olla ihan toinen. Ei meitä miehiä aina onnista tässä. Oon noista positiivisia rapsoja ennen käymistä lukenut useita, mutta tullut sexwork.nettiä sivusta seuranneena siihen tulokseen, että ovat itse ne itselleen kirjoittaneet tai feikki turska nimimerkeillä toisilleen. Joskus vuosia sitten yksi oikeasti kaunis ja nuori Helsingin sihteeri vihjasikin tästä, että keskenään sisäpiireissään tätä harrastavat, pönkittävät toisiaan ja pitävät miehiä tyhminä.
Manna Kla on hyvin toimeentuleva rotu Nainen, jolla on oma ELÄMÄ. Häntä ei koskaan voisi teidän nälvinnät kiinnostaa.
Ei lihavalta naiselta tarvitse seksiä ostaa. Lihavilta naisilta saa ihan ilmaiseksikin, mikäli on avarakatseinen. Eli hyväksyy heidät sellaisenaan, muhkurat, makkarat yms.

MannaKlan kakkapylly. Kävin tutustumassa tänään. Oli kallis mutta huono.
Aikuisen naisen paskanen perse - eihän se ketään kiihota!!!!
+Lisää kommentti
Vähän särähti korvaani "ylipainoiset naiset". Mulla bmi 28.72, mut rintavarustus g100. Onhan noista baareista ehdotuksia tullut, mut muuttuuko tilanne jos maksua? Miten lihava ja miten roikkuvat kelpaa, jos muuten ok. Ihan oikeesti?
3 VASTAUSTA:
Mee sinne sossuun vaan nosteleen toimeentulotukea, ei me sua haluta. Pidä läskis.
Pääasiahan on ihan muu kuin muotopuoli. Ajatuksista ja päästä kaikki lähtee, kulunut lausuma, mutta niin totta :). Olen ollut todella "lihavankin" kanssa ja oikein ihanaa oli, koska hän oli sinut itsensä kanssa. Ja kaikilla meillä on omat muotoerikoisuutemme.
Kelpaa, mistäs sä
+Lisää kommentti
olen ollut kaverina jo pitkään pariskunnalle jossa nainen xxl ja voin sanoa että olen tykännyt kyllä.Jo pelkästään tuo jalkoväli sellainen mihin painaa mielellään,se suorastaan imee sisäänsä toisin kun langan laihan naisen.Tussu kun on kastunut kahden miehen hyväilyistä niin ei tarvitse kuin osoittaa kullilla sinne päin niin imee oikein sisäänsä.Vielä kun oma mies päästää sinne lastinsa ja minä vieraana sen jälkeen niin voi helvata sitä litinää.Pitää sitä pillussakin lihaa olla.Milloin vaan lähden messiin ylipainoisen kanssa,ajan kanssa.
1 VASTAUS:
Niin irvokasta, niin irvokasta. Kuvottavin seksikuvaus ikinä minkä olen lukenut. Taitaa olla jonkun säälittävän l*skiämmän säälittävä itsepuolustus yritys. Jos tuo teksti on mieheltä, niin todella nololta ja kaiken ulkopuolelta olevalta mieheltä. Läskien haaravälit vittuineen ja persvakoineen haisee niin sanoin kuvaamattoman oksettavalle, ettei sinne kauheaa tunkua ole. Ja lihavat naiset ovat ihan itse tämän itselleen aiheuttaneet, lihottamalla itsensä he ovat tarkoituksellisesti työntäneet miehet kauaksi itsestään ja näyttävät isolla, muodottomalla, löllöllä ja löysällä olemuksellaan, etteivät halua seksiä.
+Lisää kommentti

Ilmoita
Uskon, että ainakin maahanmuuttajia!!!.
Ilmoita

Ilmoita
Olen mies 41v. Haluaisin kertoa teille yhdestä sivustosta. Olen jo tavannut tytöt täällä monta kertaa.
Ja joka kerta, kun kokous päättyi sukupuoleen.
Suuri dating site. Kuka haluaa seksiä ilman velvoitetta täällä.
https://bit.ly/2RfIaYA
Kokeile sitä itse!
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Minkälaisia asiakkaita ylipainoiset naiset saa?

Mietin vaan, kun ylipainoisten seksinostaja miesten suusta kuultua, etteivät halua ostaa lihavilta naisilta seksiä, koska ovat itsekin lihavia, eivätkä täten näe lihavissa naisissa mitään ja lihavien kanssa seksi ei tahdo keskenään oikein onnistua isojen läskivuorten ja huonon kunnon vuoksi. Kuitenkin alalla on paljon suomalaisia ylipainoisia naisia ja hekin kuulemman asiakkaita ihan kivasti saa. Nuoret ja hoikat naiset alalta taas kertovat, että heillä käy lähinnä ylipainoisia miehiä ostamassa seksiä.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta