Minkälaisia asiakkaita ylipainoiset naiset saa?

kkkkkkjjj

Mietin vaan, kun ylipainoisten seksinostaja miesten suusta kuultua, etteivät halua ostaa lihavilta naisilta seksiä, koska ovat itsekin lihavia, eivätkä täten näe lihavissa naisissa mitään ja lihavien kanssa seksi ei tahdo keskenään oikein onnistua isojen läskivuorten ja huonon kunnon vuoksi. Kuitenkin alalla on paljon suomalaisia ylipainoisia naisia ja hekin kuulemman asiakkaita ihan kivasti saa. Nuoret ja hoikat naiset alalta taas kertovat, että heillä käy lähinnä ylipainoisia miehiä ostamassa seksiä.

56

2275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kertapano

      Itse olen ylipainoinen ja on kyllä ihan urheilullisiakin miehiä ollut. En tiedä ovatko he lukeneet kuvaukseni sitten jotenkin väärin ja kokemus on ollut mitä kammottavin. Mutta pari kertaa olen atleettisen miehen kanssa harrastellut eivätkä he ainakaan haukkuneet. Eivät tosin ottaneet enää yhteyttä :D

      • EoiKertapa

        Misäpäin vaikutat?


    • sexyläx

      Miljonäärit käy lihavien naisten asiakkaana. Ihan tuolta Venäjältä ja USAsta tulee miljonäärejä Suomeen ostaan seksiä suomalaisilta läskeiltä. Läskit on niin söpöjä ripsenpidennyksissään, tekokynsissään, korkkareissaan sekä korseteissaan. Yksikin läski Suomen pohjosesta (vai oliko vaan keikkailemassa siellä) oli sheivannut häpykukkulalleen sydemän muotoisen kuvion, todella jännä trimmaus. Pisteet läskeille. Ihan kaikesta.

    • todella_herkku

      Ihanainen Kokonainen Lihavainen

    • Ihmiset haluaa eksoottista seuraa. Huippu treenatut miehet haluaa lihavia naisia kun eivät niitä muuten saa. Normi valas häpeää kehoaan ja ei suostu urheilija miehen seuraksi arkielämässä. Timmi mies saa timmiä naisia kyllästymiseen saakka.
      Siksi se ostaa lihavan naisen.

      • Anonyymi

        Läski on eksoottista


    • yyh

      Läskin sexy perse . perse sexy läski
      .

    • Harkitkaa

      Ei niitä sexy_läskejä tule aukotta hehkuttaa. Heillä nimittäin on likainen pimeä puolensa, kauppa ei oikeasti näytä käyvän niin hyvin, kuin haluaisivat, siksi he alalla kiusaavat nuorempiaan ja kauniimpia, hoikkia naisia häiriköiden heidän bisneksen tekoaan soitellen näille pilareita, lähetellen uhkaavia pilailu viestejä näiden ilmoituksiin, käräytellen hotelleihin heistä yms. Tekevät foorumeille pilailu nimerkkejä, joilla haukkuvat nuoria kanssakilpailijattariaan ja ylistävät itseään. Heillä on niitä omia yksityisiä kanaviaankin, josta käsin kiusaavat näitä hoikkia kaunottaria ulos. Heillä on siellä läskien jyräävä mahti, ovat enemmistöä siellä, ei anna niille nuorikoille, jotka tuo alalle edes jotain tasoa, tilaa. Ja moderaattorit ovat näiden läskien puolelle, liekö moderaattoreinakin siellä läskejä naisia mies olettamuksien sijaan? Ei kukaan mies tuollaiseen lähde, tavallisten suomalaisten läskien suojeluun siellä, jotka saattavat olla vielä alkoholisteja ja mielenterveysongelmaisiakin. Sanomattakin selvää, ettei tällainen lihava, vanha, alkoholisti mielenterveysongelmainen ole viehättävä ja myyvä, miesten mieleen, joten ei miehet heitä ihan helpolla lähde nuoleskelemaan ja suojelemaan siellä. Tätä vanhojen, lihavien naisten kiusaamista nuoria kohtaan on ilmennyt iät ja ajat siellä. Prostituutiossakin historia toistaa itseään.

      • PrötsPrötsPrötsPröööts

        Onhan siellä "tyttöjen" yksityinen kanava, kirjaimellisesti, kyllä siellä joku yksi kirjoittelee, todennäköisesti peruukki päässä ja kusenpolttamat sukkahousut jalassa. Kyllä, taustatuki-Moderaattoori todellakin on pahasti sekaantunut tähän yhteen, (eikä niitä modejakaan oikeasti ole kuin yksi, ei ole koskaan ollutkaan. SSH.).


      • hyhhy

        Joo, ne vanhat suomi läskit on tosi mielivaltaisia ja häiriintyneitä siellä prostituutio piireissä ja on siellä yks samanlainen virolainenkin vanha, läski muija. Hyhhy. Ei maailma sen rumempia naisia voi päällään kantaa. Kaikin puolin rumia, niin sisäisesti, kuin ulkoisesti, kieroja ämmiä!


    • Tylsät_äijät

      Mikä on teidän karjujen mielestä läski? 5 kg, 10 kg vai yli 20 kg ylipainoa? Kaikki yli kokoluokkaa superslim on mielestänne läskejä. Hölmöä yleistystä.

    • m46yo

      nainen saa miltei kenet tahansa kun on sinut kilojensa kanssa ja osaa kantaa kilonsa sen mukaisesti.

    • hyihyi

      Suomalaiset lihavat naiset ei oikein ymmärrä mitään miehen seksuaalisesta halusta. Eivät muuten pistäisi itseään lihatiskille, jos ymmärtäisivät enemmän.

    • sexy_läks

      Poliisia voisi kiinnostaa se horojen yksityinen kanava, informoikaa siitä poliiseille.

    • opuss

      Kerran krapulassa erehdyin lihavan naisen luokse, kun mainosti itseään pelkällä tissikuvalla. Panetus oli niin kova, et olihan se hoidettava loppuun saakka, vaikka ovella näkymä aluksi vähän säikäyttikin. Halvalla sain, mutta olihan se hygieniakin sen mukainen. Että halpaa naista tai naisen kuvotusta tuli pökittyä. Peppu haisi siltä itseltään, ei mitään alapää huuhteluja viitsinyt itelleen tehdä ennen tuloani ja hengityskin haisi imelälle, taisi olla pullukka jollain paastolla. Ei se muuten olisi haitannut, ellei olisi heti tuloani tuupannut ihan minuun kiinni ja yrittänyt lähes väkisin suudella. Eka karta elämässä, kun jouduin naisen suutelu aloituksen torjumaan. Hikoili ja hengästyi seksissä, kuin pieni sika. Käsittämätöntä. Mainitsin ylipainosta ja huono kuntoisuudesta, että olisi hyvä tuoda niitä jotenkin ilmoituksissa esille, niin kehui vaan itseään, kuinka on nyt tyytyväinen "muodokkaaseen" vartaloonsa, kun ei ole enää lauta. Sanoin vaan, juu, ja lähin meneen.

    • Nainen_alle40

      Vähän särähti korvaani "ylipainoiset naiset". Mulla bmi 28.72, mut rintavarustus g100. Onhan noista baareista ehdotuksia tullut, mut muuttuuko tilanne jos maksua? Miten lihava ja miten roikkuvat kelpaa, jos muuten ok. Ihan oikeesti?

      • Pääasiahan on ihan muu kuin muotopuoli. Ajatuksista ja päästä kaikki lähtee, kulunut lausuma, mutta niin totta :). Olen ollut todella "lihavankin" kanssa ja oikein ihanaa oli, koska hän oli sinut itsensä kanssa. Ja kaikilla meillä on omat muotoerikoisuutemme.


      • Kelpaa, mistäs sä


      • G100kokoko

        BMI 28.xx ei ole paljonkaan, mutta en ole koskaan kuullut (saati nähnyt) G100-rintoja. Ei haittaa, jos ne roikkuvat, kunhan pystyy kävelemään suhteellisen normaalisti ja muutenkin OK.

        Jos olisit 20 vuotta vanhempi ja asuisit Oulussa, haluaisin tavata. Maksukin olisi mahdollista, mutta en minä kallis ole.


    • fantastista

      olen ollut kaverina jo pitkään pariskunnalle jossa nainen xxl ja voin sanoa että olen tykännyt kyllä.Jo pelkästään tuo jalkoväli sellainen mihin painaa mielellään,se suorastaan imee sisäänsä toisin kun langan laihan naisen.Tussu kun on kastunut kahden miehen hyväilyistä niin ei tarvitse kuin osoittaa kullilla sinne päin niin imee oikein sisäänsä.Vielä kun oma mies päästää sinne lastinsa ja minä vieraana sen jälkeen niin voi helvata sitä litinää.Pitää sitä pillussakin lihaa olla.Milloin vaan lähden messiin ylipainoisen kanssa,ajan kanssa.

      • pun

        Niin irvokasta, niin irvokasta. Kuvottavin seksikuvaus ikinä minkä olen lukenut. Taitaa olla jonkun säälittävän l*skiämmän säälittävä itsepuolustus yritys. Jos tuo teksti on mieheltä, niin todella nololta ja kaiken ulkopuolelta olevalta mieheltä. Läskien haaravälit vittuineen ja persvakoineen haisee niin sanoin kuvaamattoman oksettavalle, ettei sinne kauheaa tunkua ole. Ja lihavat naiset ovat ihan itse tämän itselleen aiheuttaneet, lihottamalla itsensä he ovat tarkoituksellisesti työntäneet miehet kauaksi itsestään ja näyttävät isolla, muodottomalla, löllöllä ja löysällä olemuksellaan, etteivät halua seksiä.


    • Maahanmuuttaja

      Uskon, että ainakin maahanmuuttajia!!!.

    • hyvä_niin

      Huoramafialaiset ts. possujen salakerholaiset ovat varmaan nyt aivan sekaisin, kun sexwörk meni. Minne he nyt pääsevät harjoittamaan sairasta juoruiluaan ja paskan puhumistaan turskista ja itseään kauniimmista sekä nuoremmista hutsuista. He ovat vuosien ajan koukuttuneet siihen ja nyt yht`äkkiä eivät saakkaan päiväannostaan tästä juoruilusta ja pahan puhumisesta. Noh, ehkä läskit nyt yksin jäädessään menevät viimein itteensä ja nostavat perseensä penkistä tietokoneen ääreltä ja alkavat vaikka laihduttaan ja tekemään itselleen jotain, jotta olo oikeasti helpottuisi, eikä sitä enää tarvitsisi turruttaa kauniiden ja nuorien sihteereiden lyttäämisellä ja asiakkaista juoruamisella.

    • Anonyymi

      En ole myyjä enkä ostaja. Kirjoitan vain oman mielipiteeni asiasta. Mitäs se Tiina Jylhän mies aikoinaan sanoi televisiossa...? 20 kg häiden jälkeen on suuri PETOS.
      Entä eikö sama PETOS koske myös miestä...?
      Lasten syntymien jälkeen ja ajan kuluessa sitä vain helposti kiloja kertyy - ilman PETOS ajattelua.

      Mieheni tykkää minusta nyt enemmän kuin nuorempana, kun kiloja on kertynyt. Löytyy pyöreätä vatsaa, selluliittireisiä, selluliittipeppua....
      Selluliitti ei merkitse kuulemma mitään. Ja pienet kiinteät rinnat pitää olla ehdottomasti.

      Olen siis ylipainoinen, mutta mieheni mielestä silti kiinnostava.
      So what - makuja on niin monenlaisia.
      En itsekään haluaisi olla niin laiha kuin olin nuorena.
      Eli miksi tehdä kärpäsestä härkäsia?
      Jokainen etsiköön sitä mitä tahtoo, ja jättää mielenkiinnottomat omaan rauhaansa. Ilman arvostelua.

    • Anonyymi

      Läskin pulleat sormet munan ympärillä on luxusta.

      • Anonyymi

        Aivan kuin läskin miehen pulleat sormet naisen pillussa ovat luxusta.


    • Anonyymi

      Hauskaa keskustelua teillä täällä, pistää oikein hymyilemään;-) Itse kuitenkin tykkään slimimmästä mallista, jopa extraslimistä...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olen sekä laihojen että lihavien naisten kanssa ollut eikä mitään valittamisen aihetta kummassakaan, kunhan on perusterve ja puhdas.

    • Anonyymi

      Ei ole olemassa kaunista maksullista naista. Rumia ne ovat kaikki.

      • Anonyymi

        Tämähän nyt ei pidä alkuunkaan paikkaansa.


      • Anonyymi

        Mites seksinostajat sitten? Kaikki ovat rikkaita komistuksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites seksinostajat sitten? Kaikki ovat rikkaita komistuksia?

        Kai se maksaja valitsee pöllö😴


    • Anonyymi

      Jokaisella on makunsa ja niistä on tyhmää kiistellä. Oma suokkinini on kypsempirehevä isoperseinen ja tukevareisinen daami, ei kuitenkaan roikkuvia läskejä. PK-seudun markkinoilla on pari tällaista herkkupalaa.

      https://www.youtube.com/watch?v=Skrq1U-PaFM

    • Anonyymi

      Ihan samanlaisia kun laihemmatkin.

    • Anonyymi

      Oikeasti, naisen ei tarvitse seksinmyyjänä panostaa ulkonäköön. Halpa hinta riittää ja sitten owo. Niillä saa jo paljon, sitä me turskat tarvitsemme. Halpaa hintaa ja owoa. Ne riittää. Miehet ovat oikeasti suurpiirteisiä katseeltaan. Isot tissit, oli ne sitten silikonit tai luomut ja sitten blondattu pitkä tukka riittävät miehelle. Ne toimii riittävänä seksuaalisena stimulaattorina. Turhaa panostatte ulkonäköön ja pyydätte siten korkeampaa hintaa, meille miehille riittää vähempi; halpa hinta ja suikkari ilman kumia. Sillä saatte jo paljon asiakkaita. Plus oma paikka naiselta, oli se sitten yksityiskämppä tai hotellihuone. Tehkää kaikki miehelle helpoksi ja kärsikää itse.

      • Anonyymi

        Milloin prostituoiduista on tullut jotain rahvaan käyttötavaraa? Ennen vanhaan prostituoidut ovat kuuluneet ylhäisölle ja kuninkaalisille, ei koskaan rahvaalle. Rahvaat ovat saaneet tyytyä niihin tavallisiin vaimokkeisiinsa vaan. Nykypäivänä kaikki köyhät, säälittävät miehet uskaltaa uhota huorille, että ootte vitun rumia akkoja ja siks teidän täytyy antaa mulle halvalla ja teillä ei saa olla mitään ihmisarvoa. Kylläpä se maailma on muuttunut, ehkä liiankin hyväksyväksi alemman sosiaaliluokan miehiä kohtaan, kun uskaltavat näin uhota ja vaatia.


    • Anonyymi

      Tykkään lihavan naisen reisistä. Älkää naiset pliis urheilko ja syökö vihanneksia.

    • Anonyymi

      Uskon turskien tykkäävän lihavista huorista siksi, että lihavan naisen edessä he eivät koskaan koe nolostumisen tunteita. Nuorien, laihojen ja urheilullisten naisten edessä he yleensä pakosti vähän nolostuvat. Koska ovat niin tavallisia ja vähävaraisia. Jos tällainen tavallisen näköinen seksinostaja olisi todella rikas, ei hän nolostuisi tällaisen hoikan ja urheilullisen seksipommin edessä, koska hänellä olisi antaa niin paljon rahaa tälle tytölle. Mutta kun ei ole, niin täytyy vain nolostua. Läskin edessä ei tarvitse kokea nöyrtymistä, vaan läskin kanssa mies voi vain ylpistyä. Esim. katsellessaan läskin huoran kämpillä seksiä ostaessaan nurkissa ja pöydillä lojuvia tyhjiä sipsi- ja pullapusseja.

    • Anonyymi

      Turha haukkua meitä ylipainoisia maksullisia naisia. Meille on paljon raskaampaa harrastaa seksiä monen miehen kanssa päivässä kun hoikempien sihteerien jotka pääsee helpolla niinkun se yksi joka haukkuu muita valaaksi. Ylipaino rasittaa. En siksi jaksa paljon liikkua ja hengästyy helposi. Joskus asiakkaat kääntyy ovelta eikä kivat hepenet mahdu päälle. Käyn joka ilta pesulla en varmasti haise. Olen ylpeä itsestäni juuri tällaisena.

      • Anonyymi

        Se ei paljo autajos kerran pbässä käyt.


    • Anonyymi

      Sielllä missä nainen saa olla sexy läx, niin mies saa olla köyhä, työtön, lyhyt, pieni munainen ja mt-ongelmainen. Ja samoin siellä missä mies saa olla köyhä, työtön, lyhyt, pieni munainen ja mt-ongelmainen, niin nainen saa olla läski, ruma, rupsahtanut ja vanha.

    • Anonyymi

      Läskien hiivapillu ongelma. Mitenhän sen saisi kuriin?

      • Anonyymi

        PÖLJÄ!


    • Olen itse lievästi ylipainoinen, eli painoa on 80 kilon pahemmalla puolella (pituus 174 cm ilman korkoja), ja minulla ollut melko monenlaisia miehiä asiakkaana: pitkiä ja pätkiä, tukevia ja hoikempia, iältään 23 - 65. Kiloni pakkautuneet lähinnä rintoihin, lantioon, peffaan ja reisiin, jota jotkut miehet kehuneet naiselliseksi, eli olen kuulemma "naisen muotoinen".
      Toki harva mies minua jaksaa sylissään kanniskella, mutta eipä moni ole minua kantaa halunnutkaan. Edes kynnyksen yli.

      • Anonyymi

        Voiko sulle kirjoitella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko sulle kirjoitella?

        Ei voi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko sulle kirjoitella?

        Miks ain pitäis voida kirjoittaa hanki sinäkin elämä ni ei tartte täällää kokoajan päivystellä vonkaamassa.


      • Anonyymi

        Vai "naisen muotoinen" :) Myönnä vaan suoraan, että olet läski. Läskeiltä naisilta saa ilmaisexi, ei niille maksaa tarvitse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai "naisen muotoinen" :) Myönnä vaan suoraan, että olet läski. Läskeiltä naisilta saa ilmaisexi, ei niille maksaa tarvitse.

        Taitaa olla niin että sinä et saa keneltäkään. Ei sinun muuten tarvitsisi purkaa katkeruuttasi täällä haukkumalla muita läskeiksi.


      • FantasyOfA11ium
        verkkosukka kirjoitti:

        Taitaa olla niin että sinä et saa keneltäkään. Ei sinun muuten tarvitsisi purkaa katkeruuttasi täällä haukkumalla muita läskeiksi.

        Kyllä se niin on, että naista ja sipulia kunnioitetaan!


    • Anonyymi

      Parasta ei tartte sänkyä laisinkaan

    Ketjusta on poistettu 67 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe