Porin parhaat sekä surkeimmat teolliset työnantajat?
Perusteluina palkka, ilmapiiri, työn varmuus jne.
Teollisuuden työpaikat Porissa
7
3440
Vastaukset
- RaumanKil
RAUMAN telakka antaa Porilaisille työtä. Vaikka siitä joillekin tulee näppylöitä. Njiaahahaaa.
- VahtalanHulle
Alkaa olemaan ihan sama vaikka se työpaikka olisi savukoksella. Muija lähti ja mä olen vapaa lähtemään. Vaikka poropaimeneksi Savukoskelle. Pori on ajettu alas ja thats it.
- Ei-tappiomielialle
Ei Poria ole ajettu alas, vaikka takaiskuja on tullutkin.
- HiilikuljetinEiPelasta
Ei-tappiomielialle kirjoitti:
Ei Poria ole ajettu alas, vaikka takaiskuja on tullutkin.
Kukas sinisilmäinen demari se siellä kurkkii. Pori on ajettu alas ja mahdollisuudet parantaa oloja pienenvät hetki hetkeltä. Mutta onneksi kaupunginjohtaja ja paras kaverinsa perusturha Nordström voivat paksusti.
- kuulluvaan
Tänä päivänä paras lienee Corenso sahan vieressä Aittaluodossa..
- Kupariukko
Luvata tai Aurubis
- HomoKake
Entinen Allatum, nykyään Satapirkan panotalo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2544659Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii783105- 472483
- 281873
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 851497
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143975- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894