Kun hän katsoo mua

MiehelleIhanalle

Niin kaikki ympäriltä häviää - sekunti tuntuu ihanalta ikuisuudelta. Mun sydän pakahtuu.

10

953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunoikeakatsoo

      Joskus lyhytkin katse voi tuntua pitkälle :)

      • MiehelleIhanalle

        Niin se ehkä on. Jotain taikaa siinä on.


      • Amies

        Lapset. Ei se ole taikaa, vaan alkukantainen jäänne jonka tarkoitus on ohjata sinut geneettisesti sopivan lisääntymiskumppanin luokse. Siksi katseesta tulee "putki", jonka päässä näkyy vain tuo sopiva kohde ja näkökentässä olevat muut turhat kohteet hämärtyvät häiritsemästä. Luonto koittaa siis ohjata sinut oikean kumppanin luo ja lisääntymään. Nykyihmisen käyttäytymissäännöt estävät tuon toteutumasta ja siinä seisot ja ihmettelet sitä taikaa. Hah. eikös vain taika karise, kun ymmärtää syyt?
        Lajin olemassaolon tarkoitus on lisääntyä, siksipä vähiinpäin kaikki asiat ja toiminta liittyvät siihen, joko suoraan tai mutkan kautta...


      • Geneettisestisopiva
        Amies kirjoitti:

        Lapset. Ei se ole taikaa, vaan alkukantainen jäänne jonka tarkoitus on ohjata sinut geneettisesti sopivan lisääntymiskumppanin luokse. Siksi katseesta tulee "putki", jonka päässä näkyy vain tuo sopiva kohde ja näkökentässä olevat muut turhat kohteet hämärtyvät häiritsemästä. Luonto koittaa siis ohjata sinut oikean kumppanin luo ja lisääntymään. Nykyihmisen käyttäytymissäännöt estävät tuon toteutumasta ja siinä seisot ja ihmettelet sitä taikaa. Hah. eikös vain taika karise, kun ymmärtää syyt?
        Lajin olemassaolon tarkoitus on lisääntyä, siksipä vähiinpäin kaikki asiat ja toiminta liittyvät siihen, joko suoraan tai mutkan kautta...

        Ihana oli lukea tätä. Toihan on just sitä taikaa.


      • Amies

        No nyt kun sen sanoit, niin niinhän se taitaa olla.
        Pragmaattisena ja vähän kyynisenäkin olen ajatellut asiaa vain syy- ja seuraus mekanismina.
        Asia muuttuu, kun ajattelee asian henkilöiden kautta; minä ja hän geneettiseti sopiva.. yksi ylitse muiden jota mun ei itse tarvitse osata löytää.. suuremmat voimat hänet mulle osoittaa...
        Kiitos näkökulmasta.


      • Odottavaisena

        Kausaliteetti lienee yksi määrittävä tekijä, mutta myös ympäristötekijöillä on oma osansa etc. Siitä se taika rakentuu. Aikakin on suhteellinen käsite.. tässä hetkessä odottavan aika tuntuu ikuisuudelle.


      • Amies

        Itse kyllä laittaisin allatiivin ablatiivin sijasta, jolloin odotus tuntuisi ikuisuudelta.
        iNiin tai näin, tse asiasta pääsee kun ei turhia odota, vaan toimii, tekee ja kokee. Siinä se elämä menee ohi, ennenkuin huomaakaan...


      • Odottavaisena

        Autocorrect ;)


    • SitäBiolEiVoiKiistää

      Olen huomannut itsessäni tuon katseen vaikutuksen. Hänen kanssaan koko muu maailma sulkeutuu pois. Sen hän on minulle tehnyt, monta kertaa.

      Toinen vastaava asia on ihon tuoksu. Niin kauan kun pysyy 1-1.5m etäisyydellä, tilanne on aina jonkunnäköisessä hallinnassa.Jos oikean hajuinen mies osuu kohdalle, ja ollaan normaalia lähempänä, tapahtuu myös sama ilmiö. Jos toinen tekee lähikontaktissa fyysisen aloitteen (esim. suutelu, silittäminen) on se helposti menoa se.

      Tuo geneettinen sopivuus tuntuu olevan suhteen liima ja ennustaa hyvää seksielämää myös pitkässä juoksussa.

      • Amies

        Totta, samaan asiaa.
        Haju, tuo alkukantainen helppokäyttötoiminto.
        Tutkittu on, että haju vaikuttaa enemmän naaraisiin, kuin koiraisiin. Liittyiköhän siihen, että naaraalle oli enemmän hyötyä lasten paremmasta immuniteettisuojasta, jonka hyvä perimä tuottaa.
        E-pillerit sekoittaa hajuseulan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1751
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe