Vaimolla ongelma! Ja minulla!!

anonyymi70

Löysin vaimoni nurmeksesta, seurahuoneelta. Olin työkeikalla. Kaikki on periaatteessa hyvin, mutta on ongelma.

Vaimoni pieree. Ne puhu nyt normaalista, siis kaikilla joskus karkaa kaasua. Tää on ihan muuta. Kaasua tooooodella tulee, koko ajan! En jaksa enää pitkään tätä hajua! :( Syömme samlaista ruokaa, ei voi olla siitä kiinni. Vaimollani perse laulaa ihan koko ajan, ja karjalaiseen, nurmeslaiseen tapaan antaa kaasun tulla ja remakasti aina jopa nauraa pierun päälle :(

En jaksa enää tätä hajua ja pierupelleilyä. Usein jopa seksin aikana pieree ja sitten minulla meinaa erektio heikentyä väkisinkin.

Olen joskus vähän yrittänyt sanoa tästä asiata, turhaan. Kilttinä ihmisenä en parempaan kehtaa.. siis sanomaan ihan suoraan, että tuonlainen piereminen EI ole tervettä.

Mitä ihmettä teen? En haluisi erota :(

Kiitos kun kuuntelitte :(

24

984

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonne16

Kiitos! Ole hyvä!

• MrMethane

Ylittyykö päästörajat 🤔

• x-haju

Melkoiset lemut :(

• juurineen

Tuleeko varren kanssa se kaasu?

• phantom6

Mene urologille jo, hyvänen aika!!!

• hukkavoimaa

Känkkäälästä varmaan löytyisi työpaikka,siellä tarvitaan biokaasua että pääsisivät starttaamaan uuden voimalan Voimatiellä.

• ratkaisukeskeinen

Käske vaimosi olemaan hiljaa!

• Eläinlääkäri

👧👉💩🤮 hohoo

• Apuja

Saitko yhtäkään kunnon vastausta?
      Vie vaimosi lääkärille tai sano hänelle että lähdet hänen luotaan jos ei mene itse. Ei tuollaista tarvitse sietää. Hänellä voi olla vaivana laktoosi intoleranssi jos kaasua muodostuu liikaa. Se ei ole vaarallinen, pikemminkin kiusallinen. Tilanteen voi korjata jos jättää esim. maitotuotteet pois ruokavaliosta. Keliakin on mahdollinen, näissä tapauksissa hänen on tehtävä ruokavaliossaan muutos. Tuollainen ällövaiva tulee kuitenkin tutkia ja hoitaa pois.

• kuuppa.sekaisin

Onko Nurmeksessa seurahuone ?

• laktos

Ehkä on se laktoosi ongelma, kokeilkaa muoda maitoa?

• siismitä

Tä, suosittelet maitoa, jos on laktoosi ongelma. Taidat todella tykätä pieruista?

• HyhHyh

Joka pieruaan pidättää, sillä on muutakin salattavaa..

• salapierurakas

Mä en pieruja pidättele, lasken märätkin pierut estoitta. Salattavaa minulla silti on, ja paljon :/

• lääkäriinmars

Gastroenteorologilla käynti voisi auttaa.

• Oliskoapukinlähellä

Jospa kokeilisitte vaikka roolileikkejä. Sinulla kaasunaamari ja vaimolla vaikka pajupilli siellä missä paineet purkautuu :) Kerrothan sitten täällä mitä rooleja esititte, jos näistä vinkeistä saitte jotain ispiraatiota.

• Hyötyirti

Hommaa kaasuhella ja ruuanlaiton aikaan piuhat paikalleen ja ruoka valmistuu ilmaisella biovoimatuotannolla.

• kovettaa

Kannattaisi syödä luumuja!

• Pönttökutsuu

Lähen kohta paskalle.

• Anonyymi

Montako kertaa väki paskoo tunnissa?
        Mulla on vakiintunna 7kertaan.

• Anonyymi

Älkää juoko lehmänmaitoa ollenkaan, mehuja vaan.

• Anonyymi

Vatsassa jokin ongelma jos nyt ihan koko ajan pierettää!

• Anonyymi

Tyrkkää pikkuveikkasi sinne ja anna päristellä. Mukavat vibat!

• Anonyymi

Toden totta, tukos avautui ja pieru kulkeutuu taas normaalisti. Kiitos vinkistä.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      347
      2969
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      301
      1463
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1292
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1291
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1275
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1225
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1135
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1037
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      931
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      837
    Aihe