Vaimolla ongelma! Ja minulla!!

anonyymi70

Löysin vaimoni nurmeksesta, seurahuoneelta. Olin työkeikalla. Kaikki on periaatteessa hyvin, mutta on ongelma.

Vaimoni pieree. Ne puhu nyt normaalista, siis kaikilla joskus karkaa kaasua. Tää on ihan muuta. Kaasua tooooodella tulee, koko ajan! En jaksa enää pitkään tätä hajua! :( Syömme samlaista ruokaa, ei voi olla siitä kiinni. Vaimollani perse laulaa ihan koko ajan, ja karjalaiseen, nurmeslaiseen tapaan antaa kaasun tulla ja remakasti aina jopa nauraa pierun päälle :(

En jaksa enää tätä hajua ja pierupelleilyä. Usein jopa seksin aikana pieree ja sitten minulla meinaa erektio heikentyä väkisinkin.

Olen joskus vähän yrittänyt sanoa tästä asiata, turhaan. Kilttinä ihmisenä en parempaan kehtaa.. siis sanomaan ihan suoraan, että tuonlainen piereminen EI ole tervettä.

Mitä ihmettä teen? En haluisi erota :(

Kiitos kun kuuntelitte :(

27

1141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jonne16

Kiitos! Ole hyvä!

• MrMethane

Ylittyykö päästörajat 🤔

• x-haju

Melkoiset lemut :(

• juurineen

Tuleeko varren kanssa se kaasu?

• phantom6

Mene urologille jo, hyvänen aika!!!

• hukkavoimaa

Känkkäälästä varmaan löytyisi työpaikka,siellä tarvitaan biokaasua että pääsisivät starttaamaan uuden voimalan Voimatiellä.

• ratkaisukeskeinen

Käske vaimosi olemaan hiljaa!

• Eläinlääkäri

👧👉💩🤮 hohoo

• Apuja

Saitko yhtäkään kunnon vastausta?
      Vie vaimosi lääkärille tai sano hänelle että lähdet hänen luotaan jos ei mene itse. Ei tuollaista tarvitse sietää. Hänellä voi olla vaivana laktoosi intoleranssi jos kaasua muodostuu liikaa. Se ei ole vaarallinen, pikemminkin kiusallinen. Tilanteen voi korjata jos jättää esim. maitotuotteet pois ruokavaliosta. Keliakin on mahdollinen, näissä tapauksissa hänen on tehtävä ruokavaliossaan muutos. Tuollainen ällövaiva tulee kuitenkin tutkia ja hoitaa pois.

• kuuppa.sekaisin

Onko Nurmeksessa seurahuone ?

• laktos

Ehkä on se laktoosi ongelma, kokeilkaa muoda maitoa?

• siismitä

Tä, suosittelet maitoa, jos on laktoosi ongelma. Taidat todella tykätä pieruista?

• HyhHyh

Joka pieruaan pidättää, sillä on muutakin salattavaa..

• salapierurakas

Mä en pieruja pidättele, lasken märätkin pierut estoitta. Salattavaa minulla silti on, ja paljon :/

• lääkäriinmars

Gastroenteorologilla käynti voisi auttaa.

• Oliskoapukinlähellä

Jospa kokeilisitte vaikka roolileikkejä. Sinulla kaasunaamari ja vaimolla vaikka pajupilli siellä missä paineet purkautuu :) Kerrothan sitten täällä mitä rooleja esititte, jos näistä vinkeistä saitte jotain ispiraatiota.

• Hyötyirti

Hommaa kaasuhella ja ruuanlaiton aikaan piuhat paikalleen ja ruoka valmistuu ilmaisella biovoimatuotannolla.

• kovettaa

Kannattaisi syödä luumuja!

• Pönttökutsuu

Lähen kohta paskalle.

• Anonyymi

Montako kertaa väki paskoo tunnissa?
        Mulla on vakiintunna 7kertaan.

• Anonyymi

Älkää juoko lehmänmaitoa ollenkaan, mehuja vaan.

• Anonyymi

Vatsassa jokin ongelma jos nyt ihan koko ajan pierettää!

• Anonyymi

Tyrkkää pikkuveikkasi sinne ja anna päristellä. Mukavat vibat!

• Anonyymi

Toden totta, tukos avautui ja pieru kulkeutuu taas normaalisti. Kiitos vinkistä.

• Anonyymi00042

Olin kerran Saksassa ja siellä pääsi hervoton pieru kun söin hapankaalia liikaa.

• Anonyymi00043

Minä kun Ilomantsissa pieraisin, niin metsää kaatui 10 hehtaaria! Käykää katsomassa, jos ette usko!

• Anonyymi00044

Nyt kyllä on keskityttävä olennaiseen.
      Onko Nurmeksessa Seurahuone ? Tai onko se noin 10 v. sitten lopettanut ? Niin se voi olla , tai voipi olla olemattakin.

Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      157
      2558
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe