Topi Sukarin Nadja vaimo

TUJRT

"Oi Nadjani mun olit patjani mun kun sammuin hotellihuoneeseen" lauloi Leevi and the Leavings.

Topi ja Nadja tulivat lähes alasti Enbuske Veitola Salminen ohjelmaan.

94

5454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7uj6rty

      Nadja saanut Topin pään pyörälle. Toivottavasti ei vie kaikkea .

      • Anonyymi

        Nadja opastaa miten syödään terveellisesti ja pidetään kunnosta huolta, sehän Sukarille sopi.Jumppaa ja venyttelyä. Näin vanhempikin mies nuortuu.


    • Eiolekaunis

      Nadja ei ole kyllä mikään kaunis nainen. Ruma nainen.

      • 7i6r6

        Kauneus on katsojan silmässä, sanotaan. Ehkä Topi näkee hänet kauniina.


      • Kat34

        Noi vanhat ukot kuvittelee elävänsä vielä toisen kierroksen kun ne ottaa 20v nuorempia akkoja mur kun totuus on se et lähtö tulee! 😄


      • Anonyymi

        Ja Sukari komea vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Sukari komea vai?

        Ja muija kaunotar, vai?


      • Anonyymi

        oletko pinnallinen , ulkonäkö on ilmeisesti sinulle tärkeintä , ei kannattaisi haukkua ketään rumaksi


      • Anonyymi
        Kat34 kirjoitti:

        Noi vanhat ukot kuvittelee elävänsä vielä toisen kierroksen kun ne ottaa 20v nuorempia akkoja mur kun totuus on se et lähtö tulee! 😄

        Hienoa että jotkut saa nuoren naisen !


      • Anonyymi
        7i6r6 kirjoitti:

        Kauneus on katsojan silmässä, sanotaan. Ehkä Topi näkee hänet kauniina.

        Ruma täynnä potoksia ihan tyypillinen Eskimo lyhyt tappi eikä lainkaan millään tavalla upea, eikä osaa edes puhua Suomea ja jos upeita haetaan niin on pakko sanoa että Sofia Belorf on kyllä sitä , maailmalla olisi kauneus kisoissa pärjännyt !!👍


      • Anonyymi
        Kat34 kirjoitti:

        Noi vanhat ukot kuvittelee elävänsä vielä toisen kierroksen kun ne ottaa 20v nuorempia akkoja mur kun totuus on se et lähtö tulee! 😄

        Lähtö se tulee sullekkin, kai? Topi lähtee nuoren, kauniin naisen vierestä. Sä lähet, mistä lähet. Aika moni sunlainen lähtee oman käden kautta, koska vituttaa tää kituuttaminen ja sätkien kääriminen? Harva lähtee siksi, että rahaa on ja nuori nainen vanhenee siinä vierellä? Teidän elämissä on eroja.. sun ja sukarin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruma täynnä potoksia ihan tyypillinen Eskimo lyhyt tappi eikä lainkaan millään tavalla upea, eikä osaa edes puhua Suomea ja jos upeita haetaan niin on pakko sanoa että Sofia Belorf on kyllä sitä , maailmalla olisi kauneus kisoissa pärjännyt !!👍

        Niin, Sofiahan edustaa suomalaista geeniperimää parhaimmillaan? Vai edustaako sittenkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähtö se tulee sullekkin, kai? Topi lähtee nuoren, kauniin naisen vierestä. Sä lähet, mistä lähet. Aika moni sunlainen lähtee oman käden kautta, koska vituttaa tää kituuttaminen ja sätkien kääriminen? Harva lähtee siksi, että rahaa on ja nuori nainen vanhenee siinä vierellä? Teidän elämissä on eroja.. sun ja sukarin?

        Älä kääri sätkiäs jos niin paljon vituttaa! 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähtö se tulee sullekkin, kai? Topi lähtee nuoren, kauniin naisen vierestä. Sä lähet, mistä lähet. Aika moni sunlainen lähtee oman käden kautta, koska vituttaa tää kituuttaminen ja sätkien kääriminen? Harva lähtee siksi, että rahaa on ja nuori nainen vanhenee siinä vierellä? Teidän elämissä on eroja.. sun ja sukarin?

        Aiii mistä sä tiedät miten hyvää elämää elän ? Eikä minun ole vielä tarvinnut särkiä kääriä, mutta ei minun myöskään tarvitse julkisuudessa pröystäillä😂😂😂😂👍


      • Anonyymi
        7i6r6 kirjoitti:

        Kauneus on katsojan silmässä, sanotaan. Ehkä Topi näkee hänet kauniina.

        Sukari on nähnyt pelkästään jalkoväliin ja siinä samassa sokeutunut😂


      • Anonyymi

        Nadjassa on itämaisia kauniita kasvonpiirteitä. Tämän tyyppisiä naisia löytyy entisen NL:n alueelta.
        Ne saavat kyllä länsimaisen miehen hulluiksi, jolloin siinä kyllä unohtuu suomalainen normitantta. Miettikää nyt vain, miksi Aasiasta tulee paljon vaimoja esim. Suomeen.

        Rumia akkoja on Suomessa jo yllinkyllin. Kukaan ei tuo Aasiasta asti rumaa vaimoa itselleen, nämä ovat vähintäänkin mukiin meneviä.

        Joku sanoi jotain botoxista. Itämaiset piirteet omaavat naiset säilyvät kauniina pidempään, eivätkä mitään täytemyrkkyjä tarvitse.


      • Anonyymi
        Kat34 kirjoitti:

        Noi vanhat ukot kuvittelee elävänsä vielä toisen kierroksen kun ne ottaa 20v nuorempia akkoja mur kun totuus on se et lähtö tulee! 😄

        Muistele vain Ruotsin Mairea, joka oli suomalainen.
        Siinäpä oli hullua menoa loppuun asti.

        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008175239.html

        Jos on Expressenin (Ruotsi) tilaaja, pystyisi lukemaan varmaan monta artikkelia lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nadjassa on itämaisia kauniita kasvonpiirteitä. Tämän tyyppisiä naisia löytyy entisen NL:n alueelta.
        Ne saavat kyllä länsimaisen miehen hulluiksi, jolloin siinä kyllä unohtuu suomalainen normitantta. Miettikää nyt vain, miksi Aasiasta tulee paljon vaimoja esim. Suomeen.

        Rumia akkoja on Suomessa jo yllinkyllin. Kukaan ei tuo Aasiasta asti rumaa vaimoa itselleen, nämä ovat vähintäänkin mukiin meneviä.

        Joku sanoi jotain botoxista. Itämaiset piirteet omaavat naiset säilyvät kauniina pidempään, eivätkä mitään täytemyrkkyjä tarvitse.

        No toi on kyllä täynnä sitä! 😄👍ruma lyhyt 155cm persjalkanen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No toi on kyllä täynnä sitä! 😄👍ruma lyhyt 155cm persjalkanen.

        Mielestäni naama leveä kuin Eskimolla ei mitään kaunista.😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        oletko pinnallinen , ulkonäkö on ilmeisesti sinulle tärkeintä , ei kannattaisi haukkua ketään rumaksi

        Tyypillinen Kazzastani naama leveä kuin paistinpannu, ottaa itsestään kuvia ja muokkaa niitä että näyttäisi siloposkelta ja kapea kasvoiselta! luonnossa ryppyinen ja metrin Hukkapala. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nadjassa on itämaisia kauniita kasvonpiirteitä. Tämän tyyppisiä naisia löytyy entisen NL:n alueelta.
        Ne saavat kyllä länsimaisen miehen hulluiksi, jolloin siinä kyllä unohtuu suomalainen normitantta. Miettikää nyt vain, miksi Aasiasta tulee paljon vaimoja esim. Suomeen.

        Rumia akkoja on Suomessa jo yllinkyllin. Kukaan ei tuo Aasiasta asti rumaa vaimoa itselleen, nämä ovat vähintäänkin mukiin meneviä.

        Joku sanoi jotain botoxista. Itämaiset piirteet omaavat naiset säilyvät kauniina pidempään, eivätkä mitään täytemyrkkyjä tarvitse.

        Mielestäni jotkut hyvin harvat sieltäpäin tulleet kauniita ja kun suunsa avaavat niin ihan kyllä pönttöjä kaikki, televisiosta tuli kerran ohjelma miten nämä naiset opetetaan pyydystämään rikkaat puolisot itselleen, siinä olisi ollut kaikille katsottavaa.😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nadjassa on itämaisia kauniita kasvonpiirteitä. Tämän tyyppisiä naisia löytyy entisen NL:n alueelta.
        Ne saavat kyllä länsimaisen miehen hulluiksi, jolloin siinä kyllä unohtuu suomalainen normitantta. Miettikää nyt vain, miksi Aasiasta tulee paljon vaimoja esim. Suomeen.

        Rumia akkoja on Suomessa jo yllinkyllin. Kukaan ei tuo Aasiasta asti rumaa vaimoa itselleen, nämä ovat vähintäänkin mukiin meneviä.

        Joku sanoi jotain botoxista. Itämaiset piirteet omaavat naiset säilyvät kauniina pidempään, eivätkä mitään täytemyrkkyjä tarvitse.

        Pitääkö sinunkin käydä silmälääkärillä! 😂


    • nolotukot

      Voi noita pappa parkoja! Ei uskoisi, että ihan järkevänäkin pidetty mies, menee tuohon ansaan. Nuo ressukat luulee, että nämä silikonibimbot ihan oikeasti välittävät näistä vanhalle miehelle tuoksahtavista, löysäihoisista ukoista. Miten monta esimerkkiä tarvitaan, ennekuin oppivat ymmärtämään, että RAHA ja JULKISUUS ovat ne ainoat asiat, joitten päälle nämä typykät ymmärtävät! Ihan nolottaa noitten sukulaistenkin puolesta. Terkkuja Dannylle!

    • viekäävaan

      Vanhat äijät, jotka on vähänkään julkkiksia, ottavat itseään paljon nuoremman muijan ja sitten retostellaan lehtien palstoilla, että on saanut pari-kolmekymmentä vuotta nuoremman eukon, mutta ukko parat ei tajua, että nämä naiset ovat näitten vanhojen ukkojen kanssa , sen takia, että ukkoparat kustantaa näitten naikkosten silarit ja botoksit.

      • Anonyymi

        Ihan sama mitä joku kiree,hyvännäköinen, parikymppinen nainen musta ajattelee kunhan pitää mut tyytyväisenä. Rahalla täytyykin saada parasta? En kai mä kenenkään vanhan vanupallon äidillisiin kosketuksiin tyydy, jos mulla on varaa parempaan? Tyhmät ja köyhät täällä taas ottavat kantaa asioihin, ilman tietoa paremmasta? Mä en ikinä ole maannut ruman naisen kanssa, enkä makaa, mulla on varaa parhaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama mitä joku kiree,hyvännäköinen, parikymppinen nainen musta ajattelee kunhan pitää mut tyytyväisenä. Rahalla täytyykin saada parasta? En kai mä kenenkään vanhan vanupallon äidillisiin kosketuksiin tyydy, jos mulla on varaa parempaan? Tyhmät ja köyhät täällä taas ottavat kantaa asioihin, ilman tietoa paremmasta? Mä en ikinä ole maannut ruman naisen kanssa, enkä makaa, mulla on varaa parhaisiin.

        Mahtaako olla varaa persaukinen olet kuitenkin 😂 ja kauneus on katoavaista😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama mitä joku kiree,hyvännäköinen, parikymppinen nainen musta ajattelee kunhan pitää mut tyytyväisenä. Rahalla täytyykin saada parasta? En kai mä kenenkään vanhan vanupallon äidillisiin kosketuksiin tyydy, jos mulla on varaa parempaan? Tyhmät ja köyhät täällä taas ottavat kantaa asioihin, ilman tietoa paremmasta? Mä en ikinä ole maannut ruman naisen kanssa, enkä makaa, mulla on varaa parhaisiin.

        Hahahah jutut on suuret sullakin! Tuskin sulka seisoo enää edes😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama mitä joku kiree,hyvännäköinen, parikymppinen nainen musta ajattelee kunhan pitää mut tyytyväisenä. Rahalla täytyykin saada parasta? En kai mä kenenkään vanhan vanupallon äidillisiin kosketuksiin tyydy, jos mulla on varaa parempaan? Tyhmät ja köyhät täällä taas ottavat kantaa asioihin, ilman tietoa paremmasta? Mä en ikinä ole maannut ruman naisen kanssa, enkä makaa, mulla on varaa parhaisiin.

        Uskotteletko itsellesi että jaksaisit elää? 😄👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan sama mitä joku kiree,hyvännäköinen, parikymppinen nainen musta ajattelee kunhan pitää mut tyytyväisenä. Rahalla täytyykin saada parasta? En kai mä kenenkään vanhan vanupallon äidillisiin kosketuksiin tyydy, jos mulla on varaa parempaan? Tyhmät ja köyhät täällä taas ottavat kantaa asioihin, ilman tietoa paremmasta? Mä en ikinä ole maannut ruman naisen kanssa, enkä makaa, mulla on varaa parhaisiin.

        Suuret on puheet sulla! Taitaa olla niin että Suominaiset eivät huoli enää tuollaista pettäjää ja on sen vuoksi pakko ottaa noita Venakkoja.


    • suvakkianneli

      Vanhat elähtäneet sidukat ottavat partalapsia ukokseen eivätkä tajua toimivansa ainoastaan passina.

    • nimimerkkionminä

      Eihän tää muija taida edes olla suomalainen. Mitähän Sukarin lapset tykkää tästä äiti puolesta.

      • Anonyymi

        Ja mitähän vittua se kuuluu topin lapsille ketä topi duunaa?
        Jos järkeviä nää topin lapset ovat, niin parempi pitää suukut supussa iskän valinnoista? Voi äitipuoli viedä muuten perinnöt, ja pelkällä lakiosuudella joutuu jälkikasvu pian oikeisiin töihin?


    • eiOnnistuMetku

      Ei taida olla typykkä kovin korkeilla älykkyyspisteillä käyvä, koska Sukari pähkäilee hänen selvitytymistä rippikoulusta! Luulen, ettei vaimoke myös malta odottaa häitään elokuuhun asti, koska pappa tekee avioehdon. Voi Sukari ressu, minkä teit!

      • eivaihtoehtoa

        Tässä se nähdään naisen kavalluus ja teeskentely. Avioehto kertoo mitä tulee käymään. Ilman avioehtoa tulisi ero 1-2 vuoden kuluttua ja sitten olisi kaikki puoliksi. Saas nähdä lähteekö lortto uutta kohdetta etsimään.
        Topilla on järki päässä.


      • voivoivoi
        eivaihtoehtoa kirjoitti:

        Tässä se nähdään naisen kavalluus ja teeskentely. Avioehto kertoo mitä tulee käymään. Ilman avioehtoa tulisi ero 1-2 vuoden kuluttua ja sitten olisi kaikki puoliksi. Saas nähdä lähteekö lortto uutta kohdetta etsimään.
        Topilla on järki päässä.

        Niin mäkin luulin, siihen asti kunnes alkoi tätä pimua elättää!!!


      • Anonyymi
        eivaihtoehtoa kirjoitti:

        Tässä se nähdään naisen kavalluus ja teeskentely. Avioehto kertoo mitä tulee käymään. Ilman avioehtoa tulisi ero 1-2 vuoden kuluttua ja sitten olisi kaikki puoliksi. Saas nähdä lähteekö lortto uutta kohdetta etsimään.
        Topilla on järki päässä.

        Se menee varmaan takaisin Vanhaselle👍😆


      • Anonyymi
        voivoivoi kirjoitti:

        Niin mäkin luulin, siihen asti kunnes alkoi tätä pimua elättää!!!

        Ne kenellä on rahaa, saa kai käyttää omat rahansa mihin haluaa?? Topi haluaa sänkyynsä tiikerin, joku haluaa jotain muuta. Turhaan tyhjäpäät näitä asioita täällä voivottelee. Moni tekisi samanlailla, jos olisi mahdollisuuksia, rajoittunut omavaraisuus ohjaa ihmistä määrättyyn suuntaan... Rajoittamaton omavaraisuus taas ohjaa ihmistä toiseen suuntaan.

        Jokainen voi päätellä, kumpi näistä tekee mitä haluaa, ja kumpi sitä mitä pystyy ja kykenee.


      • Anonyymi

        Totta mitä sanot ihmettelin itekkin kun Sukari selittää että typy on Kemisti😂😂😂 ja sitten ote pelkää että ei typy suorita rippikoulua 😂 nauroin niin et hyvä ettei menny kuset housuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne kenellä on rahaa, saa kai käyttää omat rahansa mihin haluaa?? Topi haluaa sänkyynsä tiikerin, joku haluaa jotain muuta. Turhaan tyhjäpäät näitä asioita täällä voivottelee. Moni tekisi samanlailla, jos olisi mahdollisuuksia, rajoittunut omavaraisuus ohjaa ihmistä määrättyyn suuntaan... Rajoittamaton omavaraisuus taas ohjaa ihmistä toiseen suuntaan.

        Jokainen voi päätellä, kumpi näistä tekee mitä haluaa, ja kumpi sitä mitä pystyy ja kykenee.

        Ai tiikeri mielestäni isopäinen Venakko😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se menee varmaan takaisin Vanhaselle👍😆

        Onko tämäkin V- Matin tallista ? Onko näillä lesta-kepuilla joku yhteinen vosufarmi, tai kierrätysjärjestelmä, siltä kyllä vaikuttaa ? Eipä silti sdp ssä. taisi olla Paavon aikaa samaan tapaan nämä, farmineidot Tyttejä riitti , kepuhäntyrit meni yli aisankin tai ainakin puoluerajojen suosittu oli nämäkin piiperöiden neidot ..


    • Kjryolkg

      Eikös Nadjalla ole kemistin koulutus? Hah.

      • Miltein

        kaikilla Ukrainan ja Venäjän tytöillä on vähintään kemistin paperit ja loput ovat kevyen teollisuuden insinöörejä.


      • Kaikenjonähnyt

        Hoh hoijaa näitä tyrkkyjulkkuja, joka paikkaan pitää tunkea, vaikka puolialasti! Kas kun eivät tulleet ilkialasti ohjelmaan.?! Yök, en onneksi katso veitola jne, mutta oli ny pakko antaa palautetta. Menny maku Sukarista, joo venakko tuntien ainoa hyvä asia on, että teki avioehdon. Säälittää nämä julkkis tyrkkyjulkkispaskaa papparaiset, kun kuvittelevat itsestään liikoja. Tämä oli mun mielipide.


    • Kummankaakaa

      Kumpi on mielestäsi typerämpi rahapösö: toivo sukari vai vesa keskinen.

      • Anonyymi

        Molemmat yhtä pölöjä eivätkä koskaan olisi saaneet suomalaista fiksua naista! Sukarin aiemmat tajunneet jättää Sukarin samoin Veskun aiemmat jätti alkoholistin ! 👍🙏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Molemmat yhtä pölöjä eivätkä koskaan olisi saaneet suomalaista fiksua naista! Sukarin aiemmat tajunneet jättää Sukarin samoin Veskun aiemmat jätti alkoholistin ! 👍🙏

        Toi on muuten totta mitä sanoit, ei Sukari a eikä Vesa Keskistä huoli kukaan viisas nainen ! Noi apina lättänaamaset huolii niistä😄😄


    • Tämäonnähty

      Nadja on Sukarin kanssa rahan takia. Haluaa olla rikkaissa oloissa. Ruma nainen. Ja kumman keikistelevä käytös. Teennäinen.

      • Anonyymi

        Olet oikeassa👍


      • Anonyymi

        Kyllä Suomen pojjaat tykkää itämaisen oloisesta naisesta pyöreine piirteineen! Lisäksi heillä on kaunis suora musta tukka.

        Täällä kaatuu äijiä kuin heinää, jos tänne Suomeen päästetään Aasian typyjä isot määrät!
        (tuo oli pieni muunnos, yleensä puhutaan naisten kaatamisesta ja kaatumisesta)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Suomen pojjaat tykkää itämaisen oloisesta naisesta pyöreine piirteineen! Lisäksi heillä on kaunis suora musta tukka.

        Täällä kaatuu äijiä kuin heinää, jos tänne Suomeen päästetään Aasian typyjä isot määrät!
        (tuo oli pieni muunnos, yleensä puhutaan naisten kaatamisesta ja kaatumisesta)

        Ei suomalainen saa ketään muuta kun noita plättänaamoja jotka on kaikki ihan saman näköisiä😄


    • FaktaaOn

      Tuskin duunari Kimiköän olisi saanut naisia kiinnostumaa!

      • Anonyymi

        Kiinasta asti löytyy Kimille ihailijoita, ja taatusti olisi heistä heti useampi kappale vaimoksikin ryhtymässä, jos vain Kimin siviilisääty sallisi!


    • Reeperpaani

      Rahalla saa mutta ammattilaisiahan nuo nadjat on.

    • Anonyymi

      Persjalkainen nainen.. Varsinainen hevosnaama!

      • Anonyymi

        Pääasia että Sukari on onnensa löytänyt.


    • Anonyymi

      Niin no, kauniiksi ei Nadjaa voi sanoa kylläkään. Mutta hyvä tuuri kun sao Topin kieputettua, niin fyffee riittää.

    • Anonyymi

      Kuka sitä nyt köyhää miestä haluaa? Kerran Turkulainen dippi-inssi sanoi hampurilaisravintolassa että maksetaanko omat ruuat ja ruuat maksoi noin 5 euroa per naama..siinä vaiheessa tuli että ai jaa taidat jäädä yksin tähän maaailmaan syömään ja niipä nyt 20 vuotta myöhemmin dippi-inssi syö yksinään edelleen..

    • Anonyymi

      Ei ole mikään kaunis nainen Nadja. Rumat kasvot.

      • Anonyymi

        Todeeella piiiitkät posket. Ärsyttää, kun lehdet hehkuttaa että kaunis nainen. Lukisi edes että kauniskroppainen, niin ei menisi niin pahasti metsään.


    • Anonyymi

      Topi on jotekin sekaìsin hormoonihäiriöinen. Ei tuossa iässä avioliittoa voi rakentaa pelkälle saksille. Tai se loppuu kuin seinään. Kun toiseen kyllästyy, Topi matkustaa Thaimaahan ja sama alkaa uudestaan. TOPI ON lestadiolainen ja siksi noin seksihurja. Ei tuo pariskunta ainakaan onnellinen ole kauan, raha ei tuo onnea kuin vähäksi aikaa. Järkyttää koko vanha mies, en tuollaista tarvitse.......Etsin puhdasta rakkautta ja tavallista suomalaista miestä. TOPI ON NARSISTI 100 prosenttisesti.

      • Anonyymi

        Suurin osa tuon ikäsistä miehistä hurjastelee kun tietävät ettei enää kauaa seiso. Haluavat nuoren naisen kun kuvittelevat että saavat seisokille jatkoaikaa 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa tuon ikäsistä miehistä hurjastelee kun tietävät ettei enää kauaa seiso. Haluavat nuoren naisen kun kuvittelevat että saavat seisokille jatkoaikaa 🙄

        Pätee joihinkin naisiin. Maire, RIP. Hurjaa olisi menosi 76-vuotiaaksi asti.
        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008175239.html


    • Anonyymi

      Vai että Nadja on kemisti. , voi olla jonkinlainen. Venäjällä ja varsinkin Kazahsahtanissa lähes jokainen kaupungilaisnainen on kosmetologi, kemisti, kynsien muotoilija, jaljkojenhoitaja, hieroja...jne. Nadja ei ole blondina luonnollinen. Olis vaan alkuperäisenä kazakkina.

    • Anonyymi

      Taitaa Topille käydä samoin, kuin Kalle Tappiselle Veskun laulamana, eli yhtenä aamuna herää ja poissa on lompakko ja myöskin tyttönen!
      Kalliiksi tulee Sukarille tämä kotileikki!

    • Anonyymi

      Ihan tavis suomalainen mieskin, tekee samaa, ihastuu vaikkapa virolaiseen naiseen. Siinä ei vaimo ja lapset merkkaa mitään, kun mies aloittaa uuden elämän. Lopulta vahtii ex vaimoa, ihmettelee,kun vaimokin löysi uuden ja ns."paremman". Kaikista pahinta kun mies, purkaa pahaa oloaan omiin aikuisiin lapsiinsa vanhuksena.

    • Anonyymi

      Vanhemman miehen vaimona tiedän, että ei ole mitään herkkua. Turvallinen ja rauhallinen on, mutta kyllä sitä nainen mieheltä muutakin odottaa!!

      • Anonyymi

        Äitiskö sua sen vanhan äijän kyljessä pitelee, vai ukon lompakko?
        Moon ymmärtänyt, että parisuhteessa oleminen on ihan oma päätös. Jos se ei ole herkkua niin katse peiliin.


      • Anonyymi

        Jos sitä muuta kaipaat, niin ota omat kädet käyttöön. Nauttisitte edes joskus yksinäisyydestä ettekä roikkuisi aina joissakin miehissä.


      • Anonyymi

        Mieheni on minua 30 vuotta vanhempi, koskaan ei ole ollut mitään riitaa rahasta, aina saan sitä niin paljon käyttöön kun haluan. On oma pikku auto, on skootteri, nyt ollaan hankkimassa sähköpyöriä molemmille.
        Siivooja käy kaksi kertaa kuukaudessa , pyykit pestään pesulassa, kaikki remontit tekee rakennusfirma. Me kuntoilemme ja teemme etätöitä 4h päivässä.


    • Anonyymi

      Topi esittelee kuin jotain rahalla ostettavaa esinettä. Eiku...öh...

    • Anonyymi

      Topi ja Nadja ovat olleet nyt naimisissa jo kuukausia, ellei enemmän. Enhän minä kaikkea muista.

      • Anonyymi

        Vanhoilla rikkailla miehillä on varaa pitää itsetuntonsa ylhäällä, nuorella morsiamellaan. Vaikka se muu miehisyys katoaisikin, iän myötä. Saattavat jopa maksaa nuorelle vaimolleen maksullisen miehen. Joka huolehtii vaimonsa niistä tarpeista, joita ei enää itse kykene tyydyttämään. Näin se vaimo pysyy tyytyvöisenä siinä loppuun asti, nostamassa ökypappojen itsetuntoa. Sitten nämä papat luulee muiden heitä vielä kadehtivan. Kadehtiikin, jotkut yksinkertaiset sovinistit, jotka aina jauhavat, etteivät huoli, kuin nuoria naisia. Vaikka eivät sellaisia persaukisina saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhoilla rikkailla miehillä on varaa pitää itsetuntonsa ylhäällä, nuorella morsiamellaan. Vaikka se muu miehisyys katoaisikin, iän myötä. Saattavat jopa maksaa nuorelle vaimolleen maksullisen miehen. Joka huolehtii vaimonsa niistä tarpeista, joita ei enää itse kykene tyydyttämään. Näin se vaimo pysyy tyytyvöisenä siinä loppuun asti, nostamassa ökypappojen itsetuntoa. Sitten nämä papat luulee muiden heitä vielä kadehtivan. Kadehtiikin, jotkut yksinkertaiset sovinistit, jotka aina jauhavat, etteivät huoli, kuin nuoria naisia. Vaikka eivät sellaisia persaukisina saa.

        Onko Nadja oikeasti rusakko???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko Nadja oikeasti rusakko???

        Kazakko, sanoi joku, entisen NL:n alueelta idästä. Sieltäpäin kuten myös AZ:sta löytyy kauneutta valkoisen miehen makuun.


    • Anonyymi

      Hieno pari-fiksuja ihmisiä.Onnea ja menestystä!Ihailen kumpaakin.

      • Anonyymi

        Nadjan kauneudesta en osaa sanoa..... Mutta jos Sukari ansainnut miljoonansa itse, eikö se ole hänen asiansa mihin ne kuluttaa, vaikka pyyhkisi perseen sä niihin, mitä se muille kuuluu... Häh?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nadjan kauneudesta en osaa sanoa..... Mutta jos Sukari ansainnut miljoonansa itse, eikö se ole hänen asiansa mihin ne kuluttaa, vaikka pyyhkisi perseen sä niihin, mitä se muille kuuluu... Häh?

        Jos mä olisin Sukari niin kyllä olisin ennen pyyhkinyt niillä rahoilla perheeni ennen kun tohon muuviin olisin lähtenyt.


    • Anonyymi

      Itse tekisin samoin jos oisi rahaa pilvin pimeinniin kuin keskisellä tai sukarilla ja naama olis kuin petolinnun perse, kaunis nainen vaan kehiin jostain keskiamerikasta, mutta pentuja en rupeaisi hommaamaan, rotu täytyy pitää puhtaana, arjalaiset.

    • Anonyymi

      Naama sillä muijalla on kun hevosnaama ruma kun mikä, ja tuo sukari ole kyllä mikään komea mies, ihan mitäton naama. Hyvin sopii yhteen

      • Anonyymi

        Mitä vikaa hevosissa on?? Tosi kauniita eläimiä? Enemmän olen huolissani Topin rahapussista, kuin kummankaan ulkonäöstä!


      • Anonyymi

        Topin henpukka on , niin kauan vierellä, kun rahaa riittää. Yritä nyt Topi jo ymmärtää , että mihin sua viedään!
        Voi herranlettas, kun Topi on tyhmä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Topin henpukka on , niin kauan vierellä, kun rahaa riittää. Yritä nyt Topi jo ymmärtää , että mihin sua viedään!
        Voi herranlettas, kun Topi on tyhmä!

        Topin koulupohjalla se on ymmärrettävää, äijä ei osaa edes yhtään Englantia ,eikä ole sitä aikuisenakaan halunnut opiskella, Nadja on tulkki hänelle.


      • Anonyymi

        Kyllä se kaudeudessa ja tyylikkyydessä voittaa useat suomineidot , oli rikkaalla miehellä ihan kuka tahansa vaimokkeena niin on ihmisiä jotka vaan haukkuvat ! annetaan ny vaan heidän rakastsaa ! rakastakaa tekin vai oletteko ilman kumppania? he eivät


      • Anonyymi

        Laitas kuvas ni mekin voidaan sanoo mitä mieltä susta ollaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se kaudeudessa ja tyylikkyydessä voittaa useat suomineidot , oli rikkaalla miehellä ihan kuka tahansa vaimokkeena niin on ihmisiä jotka vaan haukkuvat ! annetaan ny vaan heidän rakastsaa ! rakastakaa tekin vai oletteko ilman kumppania? he eivät

        Olisi nyt ottanu ainakin 50V Nuoremman niin kun Danny eikä valmiiksi jo 50 kympistä muuten Sukarin täytyy vaihtaa äkkiä Natjuskan tyttäreen! Eikös niin vanha sanonta sanonkin että toiset tykkää äidistä ja toiset myös tyttärestä ja Sukari on niin sika että tässä voipi niin käydäkkin😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi nyt ottanu ainakin 50V Nuoremman niin kun Danny eikä valmiiksi jo 50 kympistä muuten Sukarin täytyy vaihtaa äkkiä Natjuskan tyttäreen! Eikös niin vanha sanonta sanonkin että toiset tykkää äidistä ja toiset myös tyttärestä ja Sukari on niin sika että tässä voipi niin käydäkkin😄

        ’Toiset tykkää äideistä, toiset tyttäristä’ on se sanonta. Eli jotkut tykkää vanhemmista, jotkut nuoremmista naisista. Tää muuten pitää paikkansa vaikka täällä aina dissataan kypsempiä naisia..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Topin henpukka on , niin kauan vierellä, kun rahaa riittää. Yritä nyt Topi jo ymmärtää , että mihin sua viedään!
        Voi herranlettas, kun Topi on tyhmä!

        Ja rahaahan riittää, kun ei ihan järjettömiä kauppoja tee.


    • Anonyymi

      Kypsässä iässä kumpikin, ja aika paljon samanoloisia kropaltaankin. Vakka kantensa valitsee, vanha sanonta.

    • Anonyymi

      Topi on Nadjan rahapussi.

      • Anonyymi

        Olen etsinyt, en löydä tietoa. Toivon olohuoneessa olevien nojatuolien ostopaikka.
        Upea asunto, upea sisustus, upea pariskunta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen etsinyt, en löydä tietoa. Toivon olohuoneessa olevien nojatuolien ostopaikka.
        Upea asunto, upea sisustus, upea pariskunta.

        Se eii olekkaan Kasakin sisustama asunto ! Vaan Topin entisen rakkaan sisustama hyvällä maulla!👍


    • Anonyymi

      voi harmittaa kun hyvä pitkäaikainen puoliso jätti, nyt koettaa pröytäillä

    • Anonyymi

      Tarkoitin et pröytäilee, et ex vaimoa harmittas kun jätti sen, miehet ei toivu koskaa avioerosta, kun on ollut nuoruudesta alkaen ja yhteiset lapset. Tsemppä!

    • Anonyymi

      Rahallakaan ei kauneutta saa.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe