Halukkaita rouvia/naisia viemään poikuuden?

Neitsytpoika_

Löytyykö Pohjois-Savo, Kainuu, Pohjois-Pohjanmaa -akselilta joku mukava rouva, joka vois viedä poikuuden? :) Oon 18v, normaalivartaloinen/urheilullinen, mukava ja luotettava miehenalku. Mun ainoat kriteerit on ne, että turvaseksistä huolehditaan eikä tehdä mitään, mitä kumpikaan ei halua tehtävän. Mulla sopiva paikka ja tarvittaessa autokin löytyy...

6

517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joonas77777

      Itse olin n. 10 vuotta sitten suht samassa tilanteessa. Nuori ihan ok kundi, pieneltä paikkakunnalta kotoisin. Poikuus vaivasi koko ajan mieltä ja miten siitä pääsisi eroon. Itse rohkaisin mieleni ja sovin tapaamisen "ammattilaisen" kanssa. Kerroin ikäni ja sen että haluaisin poikuudesta eroon. Tavatessani mukavan, virolaisen n.40v Annan, mua jännitti ihan helvetisti. Onneksi oli todella mukava aikuinen nainen joka ymmärsi tilanteen ja varasi riitävästi aikaa tapaamiseen. Pääsin poikuudesta eroon ja sain samalla asian tuntevaa opastusta muutenkin seksistä. Kokeilla erillaisia asentoja, miltä tuntuu suuseksi ja miten kannattaisi hyväillä naista yms. Tämä oli mun konsti jolla pääsin poikuudesta eroon "ammattilaisen" osaavalla avulla.

      • siitäonjoaikaa

        Omasta poikuuden menetyksestä on kulunut jo hyvän aikaa. Pääsin myös itsekkin poikuudesta eroon vanhemman naisen kanssa. Olin siloin jo 21 vuotta täyttänyt nuori mies. Luulisin hänen olleen n. 50 vuotias. Muistan vieläkin kuinka paljn se tilanne jännitti ja vähän hävettikin. Näidn vuosienkin jälkeen ajattelen vielä joskus tätä naista joka vei multa poikuuden. Se miten hienosti hän osasi hoitaa tilanteen mun kohdalla ainakin. Ei haitannut vaikka laukesin jo siinä vaiheessa kun ekan kerran laitetiin kortsua päälle. Hetki juteltiin ja rauhoituttiin sitten jatkettiin. Se tunne oli vaan niin mahtava kun sai ekan kerran tuntea miltä pillu tuntuu ja laueta hänen sisään. Jälkenpäin kun ajattelee asiaa niin olisi todella monelle nuorelle järkevää jos poikuuden veisi vanhmpi ja kokenut nainen. Itse olin paljon valmiimpi seksiin seuraavilla kerroilla kun olin saanut siihen opetusta ja tiesin hiukan mitä tehdä naisen kanssa.


      • ap_

        Juu onhan niitä maksullisia saatavilla, mutta en sellaisten puoleen käänny ellei ole oikeasti tarve. Haluan nimenomaan että joku kokeneempi veisi sen, niinkuin teillä on käynyt. Eihän siihen tietenkään pakottava tarve vielä ole, kun ikääkin löytyy noin vähän.


    • Enusko

      Millä todistat neitsyytesi?

      • ap_

        En varmaan mitenkään muuten kuin sillä jännittyneisyydellä ja ujoudella tositilanteen tapahtuessa :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10596
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1878
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1636
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1438
    Aihe