Näitä sattuu

tajuskoedeslättäjalka

Näin läheltä, kun fillaristi koukkasi auton eteen suojatielle. Vain tarkkaavainen kuski jarruttaen säästi hengen!

14

364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hölmistynyt_lukija

Eikö muut kuskit säästäneet henkeä?

• Mä_ajan_missä_haluan

Suurin osa pyöräilijöistä ajaa ihan miten sattuu huvittamaan. Kun sitten esim. jalkakäytävällä pyöräilevälle huomauttaa asiasta, niin kommentti on, että eihän tämä nyt voi häiritä ketään. Lisäksi suojatiellähän eivät saa pyöräillä edes alle 12 vuotiaat.
      Kevällää alamme vastaiskuun. Kunnolliset pyöräilijät ja jalankulkijat alkavat huomautella jokaiselle minä, minä, minä polkijalle. Luulisi tehoavan ja myös hävettävän, jos näillä tyypeillä sellaista tunnetta ylipäänsä on.

• vääräopetus

Oli tottunut. Muut autoilijat aina väistänyt?

• luulevatlaiksi

Malliesimerkki mihin tolloautoilijat pyöräilijöitä opettaa.

• Jalankulkija_

Auoilijat siis ovat mielestäsi tolloja, kun pyöräilijät ajavat miten sattuu? Uskomaton logiikka.

• filaristiluleoikeudeksee
        Jalankulkija_ kirjoitti:

Auoilijat siis ovat mielestäsi tolloja, kun pyöräilijät ajavat miten sattuu? Uskomaton logiikka.

On ne. Väistänet aina ja näin kouluttanet fillaristit rikkomaan rääntöjä.

• Timosoininnäköinennainen

Tolloautoilijat kiellettävä! Oikeastaan kaikki tollot voitaisiin kieltää. Samalla voitaisiin kieltää myös kaikki autoilijat. Myös jokatorstainen hernekeitto ja pannukakku pitäisi kieltää. Näin toimien liikenne sujuvoituisi ja ilmaston lämpeneminen hidastuisi.

• turvallisuusparanisi
        Timosoininnäköinennainen kirjoitti:

Tolloautoilijat kiellettävä! Oikeastaan kaikki tollot voitaisiin kieltää. Samalla voitaisiin kieltää myös kaikki autoilijat. Myös jokatorstainen hernekeitto ja pannukakku pitäisi kieltää. Näin toimien liikenne sujuvoituisi ja ilmaston lämpeneminen hidastuisi.

Jos alkuu tollofilaristit!

• Kommenttirobotti

Timosoininnäköinennainen esittää kommentissaan paitsi tolloautoilijoiden niin myös kaikkien tollojen kieltämistä. Ymmärtääkseni kaikki tollot käsittää myös tollofillaristit. Tästä syystä pidän esittämääsi kommenttia tollon kommenttina. Herää väistämättä kysymys sinun tolloudesta.

• ajankysymys

Pari päivää sitten: n. 15 vuotias tyttö ajaa jalkakäytävää (ei pyörätie) vastaan ja koukkaa suoraan eteen suojatielle. En ennättänyt edes jarruttaa, mutta likka kerkisi justjajust alta pois.

• Uskomatonta_menoa

Suojatiellähän eivät saa ajaa edes alle 12-vuotiaat, vaan pyörää on talutettava. Tämän ihmeen jos edes joskus näkisi.

• näinsekannattaa

Suojatiellä kannattaa aina pyöräilijän olla jalankulkija, kuten itse olen, poikkeuksetta, talutan aina pyörää suojateillä.

• ajankysymys

Taluttaminen on järkevintä, kun ei ole muita toimivia sääntöjä olemassa.

• Minä_minä_minä
        ajankysymys kirjoitti:

Taluttaminen on järkevintä, kun ei ole muita toimivia sääntöjä olemassa.

Ei ole kysymys siitä, mikä on mielestäsi järkevintä. Niin vaikeaa kuin se taluttaminen pyöräilijöille on, on se myös ainoa tieliikennelain antama vaihtoehto. Toisaalta eihän pyöräilijöitä ole ennenkään mitkään lait tai säännöt kiinnostaneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      5024
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      1802
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1250
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1190
    5. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      92
      1117
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1074
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      863
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      815
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      723
    10. Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."

Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii
      Suomalaiset julkkikset
      25
      709
    Aihe