Näitä sattuu

tajuskoedeslättäjalka

Näin läheltä, kun fillaristi koukkasi auton eteen suojatielle. Vain tarkkaavainen kuski jarruttaen säästi hengen!

14

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hölmistynyt_lukija

Eikö muut kuskit säästäneet henkeä?

• Mä_ajan_missä_haluan

Suurin osa pyöräilijöistä ajaa ihan miten sattuu huvittamaan. Kun sitten esim. jalkakäytävällä pyöräilevälle huomauttaa asiasta, niin kommentti on, että eihän tämä nyt voi häiritä ketään. Lisäksi suojatiellähän eivät saa pyöräillä edes alle 12 vuotiaat.
      Kevällää alamme vastaiskuun. Kunnolliset pyöräilijät ja jalankulkijat alkavat huomautella jokaiselle minä, minä, minä polkijalle. Luulisi tehoavan ja myös hävettävän, jos näillä tyypeillä sellaista tunnetta ylipäänsä on.

• vääräopetus

Oli tottunut. Muut autoilijat aina väistänyt?

• luulevatlaiksi

Malliesimerkki mihin tolloautoilijat pyöräilijöitä opettaa.

• Jalankulkija_

Auoilijat siis ovat mielestäsi tolloja, kun pyöräilijät ajavat miten sattuu? Uskomaton logiikka.

• filaristiluleoikeudeksee
        Jalankulkija_ kirjoitti:

Auoilijat siis ovat mielestäsi tolloja, kun pyöräilijät ajavat miten sattuu? Uskomaton logiikka.

On ne. Väistänet aina ja näin kouluttanet fillaristit rikkomaan rääntöjä.

• Timosoininnäköinennainen

Tolloautoilijat kiellettävä! Oikeastaan kaikki tollot voitaisiin kieltää. Samalla voitaisiin kieltää myös kaikki autoilijat. Myös jokatorstainen hernekeitto ja pannukakku pitäisi kieltää. Näin toimien liikenne sujuvoituisi ja ilmaston lämpeneminen hidastuisi.

• turvallisuusparanisi
        Timosoininnäköinennainen kirjoitti:

Tolloautoilijat kiellettävä! Oikeastaan kaikki tollot voitaisiin kieltää. Samalla voitaisiin kieltää myös kaikki autoilijat. Myös jokatorstainen hernekeitto ja pannukakku pitäisi kieltää. Näin toimien liikenne sujuvoituisi ja ilmaston lämpeneminen hidastuisi.

Jos alkuu tollofilaristit!

• Kommenttirobotti

Timosoininnäköinennainen esittää kommentissaan paitsi tolloautoilijoiden niin myös kaikkien tollojen kieltämistä. Ymmärtääkseni kaikki tollot käsittää myös tollofillaristit. Tästä syystä pidän esittämääsi kommenttia tollon kommenttina. Herää väistämättä kysymys sinun tolloudesta.

• ajankysymys

Pari päivää sitten: n. 15 vuotias tyttö ajaa jalkakäytävää (ei pyörätie) vastaan ja koukkaa suoraan eteen suojatielle. En ennättänyt edes jarruttaa, mutta likka kerkisi justjajust alta pois.

• Uskomatonta_menoa

Suojatiellähän eivät saa ajaa edes alle 12-vuotiaat, vaan pyörää on talutettava. Tämän ihmeen jos edes joskus näkisi.

• näinsekannattaa

Suojatiellä kannattaa aina pyöräilijän olla jalankulkija, kuten itse olen, poikkeuksetta, talutan aina pyörää suojateillä.

• ajankysymys

Taluttaminen on järkevintä, kun ei ole muita toimivia sääntöjä olemassa.

• Minä_minä_minä
        ajankysymys kirjoitti:

Taluttaminen on järkevintä, kun ei ole muita toimivia sääntöjä olemassa.

Ei ole kysymys siitä, mikä on mielestäsi järkevintä. Niin vaikeaa kuin se taluttaminen pyöräilijöille on, on se myös ainoa tieliikennelain antama vaihtoehto. Toisaalta eihän pyöräilijöitä ole ennenkään mitkään lait tai säännöt kiinnostaneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1382
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      903
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      862
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      771
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      647
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      321
      616
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      595
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      589
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      584
    Aihe