Naisten elastiset asut kiihokkeena

Anopinpoikanen

Muistan kuinka jo pikkupoikana kokeilin salaa äitini ja tätini erilaisia elastisia alusasuja. Erkoisen hyvää teki vetää jalkaan pitkälahkeiset housuliivit, mitkä yleensä kaikki siihen aikaan olivat sukkanauhoin varustettuja. Olivathan ne liivit silloin poikasena vielä ylisuuria minulle, mutta se tunne, minkä niiden välityksellä sain, oli suorastaan mieltä huumaava. Niistä asujen kokeilemisesta muidostuikin minulle lähes pakkomielle. Joka paikassa, missä vierailin, yritin aina etsiskellä naisten alusasuja ihailtavakseni. Iän karttuessa, asut alkoivat sopimaankin paremmin ja niiden kehoan puristava tunne oli mieltä nostattavaa. Krran jäin myö kiinni siitä leikistäni äidilleni, onneksi hän ei ollut mitenkään kovin tiukkapipoinen, vaan sanoi ymmärtävänsä minua ja jopa etsi minulle joitakin pareja vanhoja housuliivejään, mitkä olivat jääneet lihomisen seurauksena pieniksi hänelle. Aloinkin pitämään huosuliivejä ja nailoneita aina omien housujen alla alusasuinani myös koulussa. Kerran sain äidiltä joululahjaksi kasan uusia alusasuja ja niitä ihastuksissani kokeillen meni joulun pyhät suorastaan vilahtaen.
Sitten myöhemmin, kun jo olin naimisissa, jatkoin harrastustani ja sain siitä vaimoltani hiljaisen hyväksynnänkin, sillä ehdolla, että kukaan muu ei koskaan saisi tietää asiasta.
Kerran olin työmatkallani anopin luona erään viikonlopun auttamassa pikkuaskareissa ja illalla elkkaria katsellessamme, huomasin, hänen vilkuilevan minua silloin tällöin vyötärön alapuolelle. Käydessäni vessassa tajusin miksi... Housuliivieni sukkanauhat näkyivät selvästui kohoutumana reisieni yläpäässä, kuten myös vilahdus mustista nailoneista nilkkasukkieni yläpuolelta. Tajusin, että anoppi oli tajunnut hyvin, mitä minulla oli alla....
Kun tulin takaisin olohuoneeseen, hän tarjosi uuden lasillisen alkoholia ja kysyi sitten suoraan, että enkö haluaisi näyttää hänelle mitä minulla oli ylläni!!! Hämmennyin aika rajusti, mutta pienen maanittelun jälkeen suostuin ja siinä sitten seisoin hänen edessään mustissa housuliiveissä ja mustissa nailoneissa. Hän ihasteli minua hetken ja sanoi hakevansa jotain. alatessaan hänellä oli mustat rintaliivit kädessään sanoen, ettei kokonaisuus ollut hyvä ilman niitä. Niin taiteilin rintsikat ylleni ja hän kiinnitti itse hakaset takaa. Siinä vaheessa minulla jo otti eteen ja kunnolla ja se ilta päättyi lopulta anopin viereen hänen vuoteessaan. Nykyisin vierailen hänen luonaan niin usein kuin vain pystyn ja meillä on todella kivaa yhdessä.

7

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hieno tarina. Kinostaako sinua naisten uikkarit tai legginsit?

      • Um53Hesa

        Mua kiinnostaa ja kiihottaa kaikki kiiltävä!
        Nahka,pvc,latex... leggarit,uikkarit,pitkät käsineet&sukat,housut,paidat...


    • Zormi50

      Äidilläni oli sellainen kunnon vanhanajan liivisilkkinen vaalean kullanvärinen kokokorseletti. Arvatkaa kuka nuorukainen piti sitä päällään aina kun oli mahdollista, nailonsukat tietysti kiinnitettynä sukkanauhoihin ja äidin vaaleanpunaiset ohuet pitkäpunttiset nailon alushousut kiihkeästi kasvoillaan, naisen ihania tuoksuja ahmien. Jalassa tietysti hänen korkea vartiset mustat korko kumisaappaat. Monasti puin vielä päälleni äidin pitkän mustan kumisen sadetakin , jonka kiiltoa peilistä katsellessani koin elämäni onnellisimpia hetkiä liivien puristaessa ihanasti. Eihän siinä paljon tarvinnut kumitakin suojaamaan elimeen koskea kun siemen neste purkautui sykkien. Kärähdin tästä äidilleni, mutta mitä siitä seurasi jääköön hänen ja minun salaisuudeksi.

      • Anonyymi

        Ihana kokemus sulla! Mäkin kokeilin salaa äidin kullanvärisiä kokokorsetteja, ne tuntui päällä ihanilta.

        Myöhemmin tuli tilailtua netistä naisten pitsisiä alushousuja ja liivejä, stondis oli mahtavaa
        kun laittoi alusasuja päälle!

        Täytyypä tilata pitkästäaikaa uusia asuja ja saada kulli kovaksi ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana kokemus sulla! Mäkin kokeilin salaa äidin kullanvärisiä kokokorsetteja, ne tuntui päällä ihanilta.

        Myöhemmin tuli tilailtua netistä naisten pitsisiä alushousuja ja liivejä, stondis oli mahtavaa
        kun laittoi alusasuja päälle!

        Täytyypä tilata pitkästäaikaa uusia asuja ja saada kulli kovaksi ;)

        Itse löysin lapsena mummon uusia aitoja nylon sukkia ja siitä asti on ollut fetissi niihin...


    • EveliinaG
    • Anonyymi

      Minä taas käytin minun mummoni (86) v. Näppylähanskoja salaa puuliiterin takana kyykkysilläni runkatessa, oli huumaava tunne kun nuljut tuli kintaalle. Kerran mummo yllätti minut kun tuli kotsuilla klapeja hakemaan... Mitä minulle ja mummolle sitten tapahtui... Minäpä kerron, mummo saatana kuukahti ja sormikkaat jäi kottikärryihin... Minä jatkan elämääni runkkarina ja lueskelen teidän keksittyjä typeriä juttujanne. Terv:näppyläsormikasfetisti.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe