Mitä ruokaa laitat tänään?

girh

Mulla on listalla Lidlistä ostamani Alfredo pitsa Hawai jota tuunaan oliiveilla ja juustoraasteella. Lidlin pakastepitsat parhaita mitä Suomesta saa.

36

390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmanko

      Syön joka päivä kilon Argentiinasta tuotua pihvilihaa.

      • idufg

        Ihanko totta?


      • ilmanko
        idufg kirjoitti:

        Ihanko totta?

        No, laitan kilon mutta syön ehkä 800 grammaa. Loput menee roskiin - sekajätteisiin.


    • ftgiwe

      Vinkkinä niille jotka suunnittelevat lihamakaronilaatikon valmistamista niin käyttäkää tummaa makaronia koska siinä on kuitua ja antaa paljon paremman maun ruokaan kuin tavallinen vehnäjauhomakaroni.

      • Hhhtyujgfdeiol

        Imeskelen sormiani joihin ontarttunut ketsuppeja ja sinapin jäämiä kun olen tonkinut pullo rosliksia.

        Sipilän työllistämä työtön kokoomudlaineni kontulan vuokra yksiöstä


    • yök

      Hyh.

    • ei.jaksa.tehdä

      En ole laittanut ruokaa vuosikymmeneen. Syön jokapäivä kaksi kertaa ravintolassa. Kotona syön vain valmiita voileipiä joita ostan kahvilasta.

      • rjhde

        Sulla on ilmeisesti lompsa lyönnissä, lucku you.


      • ei.jaksa.tehdä
        rjhde kirjoitti:

        Sulla on ilmeisesti lompsa lyönnissä, lucku you.

        Nojaa. Salkkuun voisi jäädä ehkä tonni enemmän kuussa jos jaksaisin ruoan kanssa nuukailla. Reilu kymmenen vuotta sitten tein päätöksen että mitä turhaan kun ei ole omia lapsiakaan.


    • uyre

      Asiasta kolmanteen eli mitä mahtaa kuulua sille sarjasyömäri miehelle joka on monet monituiset kerrat nauttinut aterioita ravintoloissa pääkaupungissa ja syötyään kieltäytynyt maksamasta mutta aina jääden odottamaan poliisien saapumista paikalle?

    • Kalaa.ja.kasviksia

      Kotimaista ahventa.

    • fgohf

      Tuore kala on jäänyt meidän savussa ostamatta jo pari vuotta koska se on sikakallista. Sen sijaan olen ostanut pakastekalaa ja laittanut siitä aterioita.

      • Viimeksi kun ostin muikkuja, oli 6.90 kg. Ei voi kalliiksi moittia


    • Ostin eilen siikoja, tänään savustan ne eli herkkuruokaa muutteemmaksi !'
      '
      Late Lapista. SSSS Ry!

      • rdfu

        Savukala on hyvää. Lapsena söin isän pyytämiä ja savustamia ahvenia.


      • rdfu kirjoitti:

        Savukala on hyvää. Lapsena söin isän pyytämiä ja savustamia ahvenia.

        Kieltoa tulossa jossain vaiheessa.savustettujen myyntiin kuluttajille. Jossain maissa jo kielletty Epäterveellistä !


    • Yrjö9

      Hirvenpaistia, uuniperunat, suppilovahveropikkelsiä, kanttarellikastike.

      • jtrhgr

        Missä maakunnassa hirvestät?


      • Yrjö9
        jtrhgr kirjoitti:

        Missä maakunnassa hirvestät?

        Keski-Suomessa


    • Erkki-

      Tonnikala-pizzaa ajattelin tilata. Tonnikala on paras kala, vahinko vaan kun hinta nousee koko ajan.

      • ithfwe

        Osta Lidlistä Alfredo tonnikalapitsoja. Hyviä ja edullisia. Itse pidän niistä.


    • Eino_

      Laitan mullin etuneljänneksen pataan ja porkkanoita.

      • Heppatyttömummeli

        Vähän liioittelet, korkeintaan vasikan. Ei mullin neljännes mahdu uuniin.


    • Kaaliton

      3 kaalikäärylettä hillon kanssa alepasta. Ei oo hääviä tää elämä mutta kaalikääryleet on hyviä. Lidlin pitsaa en oo syönyt pitäs ehkä kokeilla. Aina syön myös salattia, kurkkua ja tomaattia, 3 kertaa päivässä, puolet ateriasta. Perunaa en syö kuin kesällä. Kesällä myös onnistun laihtumaan 5-7 kiloa jotka palaa talvella.

      • idhft

        Alepa on kallis kauppa. Oletko huomannut?


      • Kaalikääryle on terveellisempi kuin pitsat. En syö pitsoja


    • Sönösönkö

      Ulkomailta saksasta tuotua kaljaa ja viiniä tossa alkupaloiksi pihaa haravoidessa.
      Päivällä jotain lidln nautasika hauhelihalihapullia ja kasviksia uunissa.
      Salaattia fetajuustoa ja saksasta tuotuja täytettyjä oliiveja

      • xlurh

        Mäkin olen Lidlin kantis koska k-kaupat varsinkin cittarit nostaneet hintojaan viime aikoina. Myös s-marketissa olen havainnut tuotekohtaisia hinnannousuja.


    • Rennieröy

      Metripizza ja pari olutkeissiä viikonlopuksi sekä hk-lenkkiä huikopalaksi.

    • aikamiespoika

      Talakkunaa, pottuja, mämmijä ja maitoo. Maitoo ainakin litra!

      • ofjfwe

        Talkkuna pierettää, koettu on.


    • säästöä.syntyy

      Aamulla ei keitetä mittää, päivällä se lämmitettää ja illalla syyvvää loput.

      • miuyd

        Trolli.


    • to_y

      Porsaan sisäfilettä ja perunamuussia.

    • pontikkataeteilija

      Muekkuja paestettunna, kokkelpiimöö, ja jäläkiruuvaks rusinasoppoo.

      • Savonmuaa

        Kokkelipiimöö en uo suanunna aekkoehhin. Voi, voi pääsisipä takaisin savoon taas!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe