Miten ukraina voisi saada krimin niemimaan ?

UkrainanKriisi

Onko mitään mahdollisuutta että ukrainalaiset voisivat tehdä venäläisten olot niin ilkeiksi että venäläisten kiinnostus lopahtaisi ?

17

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Qazåäm

      Ukraina ei pysty millään ottamaan nykyoloissa omin voimin takaisin Venäjän miehittämää Krimiä. Tämä on realismia.

      Se kuitenkaan ei tee miltään osin Venäjän miehitystä oikeutetuksi. Ei, se on edelleen puhtaasti sotilaallinen ryöstö ja kaikkien kansainvälisten lakien vastainen. Kaikkien. Yhtään kansainvälistä lakia tai muuta ei ole olemassa, joka oikeuttaisi tuon miehityksen.

    • jooei

      Ukraina ei oikeasti edes haluaisi Krimiä takaisin koska siellä asuu pelkästään venäläisiä.

    • ERommelll

      Krimin haltuunotto oli teko, josta Putinille olisi pitänyt ojentaa rauhan nobel.
      Tämä perustuu edeltäviin tapahtumiin Ukrainassa, jenkkien invaasio entiseen neuvostotasavaltaan.

      • Ukraine

        Ukrainalaiset inhoaa putinia ja venäjää sydämensä pohjasta. On ukrainalaisten oma asia jos länteet ovat olleet kallellaan - onko tuo ihmekään jos naapurina tuon tuollainen rosvo.


      • RommelOnVenäjänLakeija

        "Tämä perustuu edeltäviin tapahtumiin Ukrainassa, jenkkien invaasio entiseen neuvostotasavaltaan."

        Väitätkö oikeasti. että Ukrainassa on USA:n joukkoja? Älä taas viitsi!


    • Pyssä pitäis lanata Krimiltä kv-voimin mereen .

      IMHO.

    • vilivili

      Krimiä ei Ukraina saa koskaa,asukkaat eivät halua siihen Ukrainan kurjuuteen enää.Jos eivät nytkään missään loistossa elä,kumminkin paremmin kuin ennen.

      • LoistavaMenneisyys

        ”Krimiä ei Ukraina saa koskaa,asukkaat eivät halua siihen Ukrainan kurjuuteen enää.Jos eivät nytkään missään loistossa elä,kumminkin paremmin kuin ennen.”

        Mistä tiedät? Oletko käynyt? Tuskinpa. Krimillä kävi ennen miehitystä kuusi miljoonaa länsituristia vuodessa! Nyt ei kalliiden visumien takia enää ainoatakaan! Jopa venäläisturistit lentävät mieluummin Turkin aurinkorannoille, jossa kaikki pelaa!


      • Tukiaisukko

        Kuusi miljoonaa turistia, kyllä mutta neuvostoaikaan, ei sen jälkeen


      • TodellisuudessaNäin

        Todellisuudessa neukun romahtamisen jälkeen! Alueen tärkein tulonlähde kulahti Putinin munaukseen ja Tiltut hurraa!


    • JoBäckman

      Vaan kun ei pystytä Venäjää karkoittamaan Krimiltä kv-voimin.Sen tietävät kaikki länsimaat.Ainoa keino Krimin kanava pitää kuivana vedestä.Se onkin tuottanut vaikeuksia Krimillä

      • VainAjanKysymys

        ”Vaan kun ei pystytä Venäjää karkoittamaan Krimiltä kv-voimin.Sen tietävät kaikki länsimaat.”

        Palaa itsestään kun Venäjä taas romahtaa ja tämän tietää myös toveri Bäckman!


      • ValmisRaato

        ''Vaan kun ei pystytä Venäjää karkoittamaan Krimiltä kv-voimin''
        No vähän sentään realismia, ryssähän lähtisi kuin kuppa Töölöstä jos näin oikeasti haluttaisiin.
        Kannattaa muistaa että ryssä on täysin lännestä riippuvainen ja siksi lännen edessä rähmällään kun se tosipaikka tulee.
        Siinä ei auta silloin vähäjärkisten tiltujen pörinät.


    • mahdollisuudet

      Ei niin kauan kuin Putin on yksinvaltiaana.
      Miten kauan Venäjä kestää yhtenäisenä?
      Miten Suomi voisi saada Karjalan takaisin?

    • Krimin laiton miehittäminen on kansainvälisesti tehtävä/pidettävä niin kalliina että Venäjä perääntyy.
      Toistaiseksi se on maksanut muutaman sata miljardia pakotteiden vuoksi.

      • Sameon

        Näinhän se on. Venäjän järkiinsä kouluttaminen vaatisi USA:n, EU: n ja Kiinan yksimielisiä kasvatustoimia.


    • LämminKiitos

      Jos Ukraina ilkeilee liikaa, Vladimir saattaa hyvinkin luvata Paratiisin maan päällä.

      Sellainen on aito Messias. Hän vastaa pahaan hyvällä, kuin itse Jeesus aikanaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      593
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe