Elämä on vaikeaa

Poika12

3 viikoa sitte menetin 2 ihmistä papan ja tyttöystävän sitten aloin juomaa alkoholi juomia 3 päivää putkee ja en ole ollut onnelline enkä ole pystyny ja nyt on ollut.itsetuhoisia tuntemuksia ja olen todella surullinen kun vanhempanikin ovat eroomassa ja se tuntuu kauhealta ja se vaan alensi tuntemuksiani ja nyt olen todella peloissani itsestöni kun olen itsetuhoinen ja itken todella kovaa niin että oli vaikea hengittää ahisti todella paljon ja tajusin että minull ei kukaan kaveri välitä minusta ja ei ole ketää kelle puhua kun en. Halua kertoa perheen jäsenilleni että on todella vaikee ollu jo kauan koska heilläkin on omat murheensa ja haluisin vaan puhua jollekki miltä minusta tuntuu kun ei minulla ole ketää enää..

3

145

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annaitsellesiaikaa

Juuri noin asiat purkautuvat ja lopulta se selkenee. Alkoholi kyllä on iso miinus. Toivottavasti se ei tuhoa sinua.
      Mutta menetykset tulevat ihmisestä ulos vaikka ääneen itkemällä.
      Huonot asiat on parempi päästää pois ja sitten helpottaa.

• Hei,

Hyvä, että kirjoitit tilaneestasi tänne! Hankalalta tuntuvan elämäntilanteen pohtiminen yksin on raskasta. Tällaisessa tilanteessa ulkopuolinen tuki voisi tosiaan olla hyvä voimavara.

On olemassa auttamistahoja, joissa voit asioida anonyymisti ja matalalla kynnyksellä. Tässä sinulle tiedoksi muutama taho, joihin voit halutessasi olla yhteydessä:

- Sekasin-chat nuorille, https://sekasin247.fi/. Sekasin-chat on auki vuoden jokaisena päivänä, maanantaista perjantaihin klo 7-24 sekä lauantaisin ja sunnuntaisin 15-24. Chatissa päivystävät mielenterveyden ammattilaiset sekä koulutetut vapaaehtoise

- Verkkokriisikeskus Tukinet, https://www.tukinet.net/. Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukinetissä on myös monenlaisia keskusteluryhmiä ja chattejä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.

- Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää numerossa 010 195 202 arkisin klo 09.00-07.00 sekä viikonloppuisin ja arkipyhinä klo 15.00-07.00.

Tsemppiä tilanteeseesi ja avun hakemiseen!

Ystävällisin terveisin
      SOS-kriisikeskus/Kata

• Ainaontoivoa

Tosi hyvä että kerroit onnettoman tilanteesi näin julkisesti!
        Itse olin liki samassa tilanteessa n.kymmenen vuotta sitten.
        Ensin kuoli kälyni aivovaurioon.
        Sitten kälyni kummilapsi hyppäsi jäätävään jokeen itsari mielessään.
        Hyvät ihmiset pelastivat hänet elämään.
        Nyt tuo silloin onneton yksilö on lääkäri!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      363
      3772
    2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1393
    3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1257
    4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      65
      1044
    5. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
      Tv-sarjat
      13
      861
    6. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
      Ikävä
      58
      857
    7. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      38
      840
    8. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
      Ähtäri
      60
      829
    9. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
      Suomalaiset julkkikset
      11
      827
    10. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
      Ikävä
      65
      821
    Aihe