Unessani olin imuroimassa joitain pieniä helmiä jotka olin onnistunut tiputtanut maahan, ja imuroidessani havahduin, että tämä on tapahtunut jo aijemmin. Unessa tuli aivan samanlainen tunne kuin Deja Vu - ilmiössä. Onko teille tapahtunut koskaan noin, ja mitä toi saattais tarkottaa? :D (jos tarkoittaa mitään)
Satunnaisesti olen myös nähnyt ”enneunia”, että jokin ei niin merkittävä asia tapahtuu unessa, ja viikon tai kahden jälkeen tuo tapahtuu oikeasti :o
Deja vu ilmiö unessa ja enneunet?
Jepulisjee
1
237
Vastaukset
- OrfeusAndEurydike
Olet hukannut jonkin arvokkaan hetken elämässäsi viime aikoina, ja sinulla on sellainen vaikutelma että olet tehnyt sen aikaisemminkin. Tästä pienten helmien kielikuva ja niiden imurointi unessasi. Helmien imurointi kuvastaa sitä ettet edelleenkään ymmärrä näiden helmien arvoa vaan olet valmis imuroimaan ne jälleen arvottomina imuriin.
Mieti, minkä arvokkaan olet haaskannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522075
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3301274Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.911166- 1491055
- 35928
- 67919
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31859Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59797Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta23796Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46759