Jos otan suhun yhteyttä kaiken jälkeen..

Minätunteikas

Niin voitaisiinko puhua rehellisesti tunteistamme?Unohdetaan hetkeksi velvoitteet/statukset,vain me/meidän tunteet tässä tilanteessa.Kun puhuttu niin voidaan päästää irti tai lähentyä mutta pääasia että saadaan tää tuuletettua nyt.Oletko mukana?

29

1580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehenaloite

      Olen. Sun vuoro.

    • tunnisteet.hukassa

      Mistä kukaan voi tietää ketä tarkoitat ja kuka olet?

    • äläsanoettärakastatmua

      Vihdoinkin. Tätä olen odottanut. Joko aloitetaan?

      • Hyväksynkuneirakasta

        En tod sano


    • Elluhalloyb

      No voi ...kun pitäis niin monen kanssa.....
      Tuulettaa....
      👅👍💫🍃😁

    • Selvittäkääkeskustellen

      Pointsit sulle! Kerrankin joku kirjoottaa fiksuja. Soita josille. Äläkä kysele täällä.

    • OdotanYhteydenottoasi

      Tietenkin sä voit ottaa muhun yhteyttä, sitähän mä olen halunnut koko ajan. Ei enää salanimiä tai hahmoja, jookos.

      • Salanimi

        Se olikin ihan lapsellisuuden huippu. En vain keksinyt muuta keinoa. Ja pieleen se meni silti.


    • puhutaan

      Voidaan, ja lupaan kuunnella myös.

    • LuulenTietäväniKuka

      Olen itse tehnyt jo saman päätöksen ja siihen itseasiassa varautunutkin. Olen sinulle jo oleellisimmat tunteeni jo ilmaissutkin, mutta erona aiempaan on, että en tiennyt tuolloin tarpeeksi sinun tunteistasi. Viimeisin tilanne avasi minunkin silmäni ja sai minut ajattelemaan asioita hieman eri kantilta. Koenkin näkeväni asiat jo selkeämmin ja uskon pystyväni olemaan sinulle rehellisempi ja avoimempi. Tiedän, että tilanne on varmasti paljon monimutkaisempi kuin mitä luulen, mutta saat minulta kaiken tukeni ja ymmärrykseni, mukaan lukien kaiken mitä haluat tietää ajatuksistani vain meidät huomioon ottaen. Olen siis valmis juttelemaan kun sinäkin.

    • yhdellekyllä

      En puhu kanssasi jos en ole koskaan aikaisemmin sitä tehnyt. Ei ole mitään tarvetta sellaiseen.

    • Calendula

      Uskon sitten kun näen sinut.
      Voidaan puhua rehellisesti.

    • SeNainenTöistä

      Mielellään puhuisin hänen kanssaan, avoimesti ja rehellisesti tunteistani. Ja muustakin. Mieluiten silmästä silmään, mieluiten kasvokkain ja ihan rauhassa. Vain rauhassa voisimme keskittyä vain meihin kahteen.

      Et ap varmasn ole hän, mutta samaa ajatusta häneltäkin toivoisin.

      • EräälleTärkeälleMiehelle

        Kyllä tahtoisin puhua tästä hänen kanssaan, mutta sopivaa tilaisuutta ei vaan ole tullut, se pitäisi järjestää. Tästä puhuminen ei vaan tunnu kovin helpolta, kun läsnäolosi sekoittaa ajatuksetkin. Välillä mietin, että olisi helpompi kirjoittaa toisillemme ensin.


      • SeMiesTöistä

        Kaikki tavat keskustella sopivat itselleni hyvin, enkä hoputa sinua jos et koe olevasi vielä valmis. Jos haluat keskustella esim. spostin tms. välityksellä niin kaikki on varmasti järjestettävissä. Muista myös, että sinun ei tarvitse pelätä epävarmuuttasi, sillä sinä olet minun silmissäni erityinen riippumatta siitä miten ilmaiset itsesi. Jos sinua hermostuttaa niin ehkä se helpottaa, että sinun näkeminen hermostuttaa hieman itseänikin. Luulen, että se kuitenkin kuuluu asiaan, kun ottaa huomioon mitä meistä molemmat näyttävät tuntevan. Mennään tämän asian suhteen, joka tapauksessa sinun mukaasi ja edetään niin nopeasti tai hitaasti kuin koet sen sopivaksi.


      • EräälleTärkeälleMiehelle

        Toivoisin, että voisit olla hän, mutta ei kai se nyt oikeasti voi olla mahdollista tällä palstalla.. pystytkö lisäämään jotain tunnistetta, jonka vain me tiedämme?


      • SeMiesTöistä

        Minkälaista tunnistetta haluat tietää?


      • EräälleTärkeälleMiehelle

        Vaikka milloin ollaan tavattu viimeksi?


      • moikkasitniinilosesti
        EräälleTärkeälleMiehelle kirjoitti:

        Vaikka milloin ollaan tavattu viimeksi?

        eilen, tietty aika


      • EräälleTärkeälleMiehelle

        Sitten ei tunneta.


      • SinutVainNäin

        Silloin kun olit sen parikymmentä minuuttia myöhässä. ;)


    • c.diem

      Voi kun ottaisikin. Olis niin unelmaa. Puhua ilman painolasteja ympäristöstä, statuksista...rehellisesti. Olisin mukana. Nyt tuntuu just tältä. Mut viiden päivän päästä ehkä sitten joltain muulta...

    • näin_se_on

      No kiitosta vaan, mutta en ole mukana missään virtuaali "todellisuudessa".

    • rakkaalleni

      sitten kun kohtaame on niin paljon kerrottavaa että oikeastaan hirvittää :D <3

    • Olen mukana, jos olet hän. Juuri tuota toivoisin itsekin.

    • kaikki.tai.ei.mitään

      Ei ole mitään syytä puhua. En ole mitään kevyttä tapailua vailla. Tiedät aika paljon jo minusta ja minäkin sinusta. Turha satuttaa toista jos ei halua mitään vakavampaa, ja se pitäisi jo tässä vaiheessa sinunkin tietää että mitä haluat...

      • KunVakavastaKyse

        En todellakaan tiedä tarpeeksi sinusta varsinkaan mitään vakavampaa varten. Sille asteelle pääseminen juuri vaatisi sitä puhumista.


    • Rohkeastiselvin

      Ota yhteyttä vaan, ethän ole kännissä kuitenkaan....

    • Mäodotantätä

      Tuskimpa tämä koskaan toteutuu. Meillä olisi niin paljon puhumista. Kuitenkin kun saisimme kaikki selviksi varmasti moni asia helpottuisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      894
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      828
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe