Vanhemmilla on kohta puolin 30-vuotishääpäivä. Mitä ihmetta sitä keksisi lahjaksi...ideoita?
30-vuotis hääpäivälahja
5
7435
Vastaukset
- tintti
Itse olen nähnyt sellaisen mukin, johon oli kaiverrettu pariskunnan nuoruuskuva. Painatuksia saa myöskin t-paitoihin ja hiirimattoihin jne.
Vanhempani ostivat itselleen Twinpeaks-sydämen, jonka jakoivat ketjuihinsa. Sinänsä hauska idea, kun sydämiä pitävät yleensä vaan nuoret. Mutta jos ostaa esim. kultaisena, on aika arvokas lahja.
Muita ideoita lahjakortti kylpylään tai ravintolaan, tai matkalahjakortti. - vain mä
Minä teetin vanhempien nuoruuden kuvista (kuvat olivat jo ennen seurustelu aikaa otettuja noin 7-10vanhoija)isästä oli kuva ala reunassa ja siitä lähti ajatus kupla ja äidin kuva oli siellä ajatuskuplassa.. he tykkäsivät.. Selitinköhän tarpeeksi selvästi..
- määä66
Moikka!
Me mennään nyt valokuvaan kaikki lapset, puolisot ja pari lastenlasta ja teetetään siitä iso hieno kuva!
- Anonyymi
Aika hauska ja ikimuistoinen idea on teettää vanhemmista karikatyyri. Saa juuri niin hauskan kuin kehtaa pyytää :)
https://www.naamataulu.fi/haumlaumlpaumlivaumllahja.html - Anonyymi
50 v hääpäivä meni hienosti lapset oli järjestäneet illallisen pieneenrvintolaan hyvä ruoka ja mukavba ilta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013