Vanhemmilla on kohta puolin 30-vuotishääpäivä. Mitä ihmetta sitä keksisi lahjaksi...ideoita?
30-vuotis hääpäivälahja
5
7666
Vastaukset
- tintti
Itse olen nähnyt sellaisen mukin, johon oli kaiverrettu pariskunnan nuoruuskuva. Painatuksia saa myöskin t-paitoihin ja hiirimattoihin jne.
Vanhempani ostivat itselleen Twinpeaks-sydämen, jonka jakoivat ketjuihinsa. Sinänsä hauska idea, kun sydämiä pitävät yleensä vaan nuoret. Mutta jos ostaa esim. kultaisena, on aika arvokas lahja.
Muita ideoita lahjakortti kylpylään tai ravintolaan, tai matkalahjakortti. - vain mä
Minä teetin vanhempien nuoruuden kuvista (kuvat olivat jo ennen seurustelu aikaa otettuja noin 7-10vanhoija)isästä oli kuva ala reunassa ja siitä lähti ajatus kupla ja äidin kuva oli siellä ajatuskuplassa.. he tykkäsivät.. Selitinköhän tarpeeksi selvästi..
- määä66
Moikka!
Me mennään nyt valokuvaan kaikki lapset, puolisot ja pari lastenlasta ja teetetään siitä iso hieno kuva!
- Anonyymi
Aika hauska ja ikimuistoinen idea on teettää vanhemmista karikatyyri. Saa juuri niin hauskan kuin kehtaa pyytää :)
https://www.naamataulu.fi/haumlaumlpaumlivaumllahja.html - Anonyymi
50 v hääpäivä meni hienosti lapset oli järjestäneet illallisen pieneenrvintolaan hyvä ruoka ja mukavba ilta
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583713Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j723085Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin532281Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141510Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651289- 861146
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1981Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä23981Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55955- 47942