Nöpönenä kysyy: mikä muuttuisi?

NoitaNöpönenä

1) Mikä muuttuisi, jos kaipaamasi ihminen olisi nyt vierelläsi?

2) Millä tavalla elämäsi olisi erilaista?

3) Miksi et voisi saavuttaa niitä muutoksia ilman kaivattuasi, vaikka jo nyt heti?

115

2105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoitaNöpönenä

Velho Höpöheinäkin saa halutessaan vastata, ellei ole enää niin kamalan vihainen.

• parempiolo

Kaipaan hänen seuraansa, yhdessä harrastamista ja joskus yhteistä arkea. Olen ollut surullinen kun en ole nähnyt häntä ja olisin iloisempi oma itseni hänen kanssaan.

• NoitaNöpönenä

Ymmärrän. Mutta toisen henkilön pitäminen hyväntuulisena on valtavan raskasta, eikä se yleensä siltikään onnistu.

Missä on oma ilosi?

• omatajatukseni
        NoitaNöpönenä kirjoitti:

Ymmärrän. Mutta toisen henkilön pitäminen hyväntuulisena on valtavan raskasta, eikä se yleensä siltikään onnistu.

Missä on oma ilosi?

Osaan olla yksinkin iloinen, enkä tarkoita että hänen pitäisi pitäisi pitää minut hyväntuulisena. Mutta sellainen arkinen yhdessä oleminen tuo sisältöä elämään. Osaan iloita pienistä asioista ja voisin elää yksinkin, mutta jos on mahdollista saada elämäänsä kotoisan oloinen ihminen niin se olisi plussaa. Kun on kauan ollut epätietoinen onko kaipaamani ihminen edes kiinnostunut tutustumaan minuun, se on vienyt voimia muiden vaikeiden elämäntapahtumien lisäksi. Olisi hyvä saada pian selvitetyksi onko meidän mahdollista olla yhdessä. On tuntunut siltä, että pitää kohta päättää olla mieluummin yksin kuin elää epätietoisuudessa.

• NoitaNöpnenä
        omatajatukseni kirjoitti:

Osaan olla yksinkin iloinen, enkä tarkoita että hänen pitäisi pitäisi pitää minut hyväntuulisena. Mutta sellainen arkinen yhdessä oleminen tuo sisältöä elämään. Osaan iloita pienistä asioista ja voisin elää yksinkin, mutta jos on mahdollista saada elämäänsä kotoisan oloinen ihminen niin se olisi plussaa. Kun on kauan ollut epätietoinen onko kaipaamani ihminen edes kiinnostunut tutustumaan minuun, se on vienyt voimia muiden vaikeiden elämäntapahtumien lisäksi. Olisi hyvä saada pian selvitetyksi onko meidän mahdollista olla yhdessä. On tuntunut siltä, että pitää kohta päättää olla mieluummin yksin kuin elää epätietoisuudessa.

Keskity vain siihen, millaista elämää haluat viettää. Kun tiedät sen, sopivat ihmiset tulevat kyllä elämääsi.

• kommunikaatio

Kerro tuo hänelle henkilökohtaisesti, hän voisi todella paljon haluta kuulla tuollaisen sinulta. Tämä on siis vastaus nimimerkille "parempiolo".

• Tavallisiahannää

Rakkaus, tuo ihana yhdessäolo, yhdessä elämän jakaminen.
      Jaksaisi kaikki vaikeudet mutta vielä parempi, saisi jakaa kaikki hyvän olon tunteet
      Yksin en pysty edes rahallisesti pärjäämään

• Kuutaivaalle

Se sinun kaipaamasi on vähävarainen? Onko nykyinen sitten rikas, yksinään et pärjää.

• NoitaNöpönenä

Kaunista. 😊

Mutta varo tuota rahajuttua vähäsen. Hän tuntee, että tahdot häneltä rahallista tukea. Ja sen seurauksena hän ajattelee, ettet rakasta häntä oikeasti.

Saat sinä muualtakin rahaa itsellesi. ☺️

• Voiluojajajaja

Mikä muuttuisi jos kaipaamani olisi vierellä? Sen näkisi sitten, asiat kerrallaan. Miksi en voisi saavuttaa muutoksia ilman kaivattua? Ihminen tarvitsee peilin kehittyäkseen. Onhan tässä jo kehitytty tarpeeksi itsenäänki. Haaveilen ehkä myös jonkinlaisesta perheestä.
      Rahallisesti pärjään itsekin.

• NoitaNöpönenä

Sinä et ole kauan enää yksin. Vedät puoleesi parisuhdetta voimakkaasti. Mutta en tiedä, kaipaatko jotain tiettyä henkilöä. Elämääsi voi nimittäin tulla joku aivan muu.

• lentosuukkoja

Kaipaan sieluntoveria. Kaipaan intohimoa. Kaipaan totuudellisuutta. Kaipaan aitoutta. Kaikkea kohti olen kulkenut. mutta intohimon unohtanut.

• NoitaNöpönenä

Ok. Vaikuttaa siltä, että ympärilläsi olevat ystävät tai tuttavat ovat hieman vääränlaista seuraa sinulle. Olet hyvin erilainen kuin he.

• hengittäminnhelppoa

Ympärilläni on oikeanlaisia ihmisiä, sitä tarkoitin, kun kirjoitin että olen kulkenut kohti. Jotain silti puuttuu, on jäänyt pois

• pitkältisitäkin
        NoitaNöpönenä kirjoitti:

Ok. Vaikuttaa siltä, että ympärilläsi olevat ystävät tai tuttavat ovat hieman vääränlaista seuraa sinulle. Olet hyvin erilainen kuin he.

elämä on hyväksymistä.

• NoitaNöpönenä
        hengittäminnhelppoa kirjoitti:

Ympärilläni on oikeanlaisia ihmisiä, sitä tarkoitin, kun kirjoitin että olen kulkenut kohti. Jotain silti puuttuu, on jäänyt pois

Älä vielä sano noin, jos olet vielä matkalla sinne, minne haluat mennä. 😊

• sinnepäin

Matkalla ollaan, todella ollaan.

• realismia

Kuvittelematta mitään
      Nainen mielessäni on kuin kauniin elokuvan soundtrack.

• NoitaNöpönenä

Kaunista. ☺️

Onko elokuvan käsikirjoitus sinun laatimasi, vai pääseekö kyseinen nainen mukaan kirjoituspuuhiin?

• realismia
        NoitaNöpönenä kirjoitti:

Kaunista. ☺️

Onko elokuvan käsikirjoitus sinun laatimasi, vai pääseekö kyseinen nainen mukaan kirjoituspuuhiin?

Pääsisi toki, mutta pitää muistaa että olen realisti 😉

• NoitaNöpönenä
        realismia kirjoitti:

Pääsisi toki, mutta pitää muistaa että olen realisti 😉

Kenen antama ”totuus” on mielestäsi se oikea? Ja miksi et halua poiketa siitä?

• öitäpalstalle

No ei välttämättä ainakaan omani. Olen mielelläni väärässäkin. Ja nyt en ole väärässä enkä oikeassa. Mistä sen tietää, vaikka juuri se ihminen, jota kovasti ajattelen olisikin joskus lähelläni.

• muuttuiskaikki

Koko elämähän siinä muuttuisi. Kaikki olisi erilaista, kun olisi kumppani vierellä. Olisi vierellä se joka on läheisempi, kuin kukaan muu voi mitenkään olla.

• NoitaNöpönenä

Oletko valmis niin suureen muutokseen?

• muuttuiskaikki
        NoitaNöpönenä kirjoitti:

Oletko valmis niin suureen muutokseen?

Tietenkin olen siihen valmis. Miksi en olisi?

• NoitaNöpönenä
        muuttuiskaikki kirjoitti:

Tietenkin olen siihen valmis. Miksi en olisi?

Koska monesti suuret muutokset pelottavat, vaikka tietää niiden olevan positiivisia muutoksia.

• Olkoonmitäolkoon

Ei kannata mun enää kenestäkään haaveilla, kun jos jotakin haaveilee tai on haaveillut niin ne on johtanut vain pettymyksiin ja epäonneen. Sitä ei enää usko mihinkään hyvään elämässä, kun on niin jo kyynistynyt kaikkeen. Eli en osaa enää ajatella mitään onnea tulevaksi varsinkaan tuollaista asiaa.

• NoitaNöpönenä

Eikö elämässäsi ole mitään hyvää? En usko.

Ei sen hyvän tarvitse aina olla parisuhteeseen liittyvää.

• kiellettyköRakkaus

Suuria rohkeita askeleita täytyisi ottaa, että voisi edes uneksia saavansa vuosikymmeniä sydämessä kulkeneen miehen rinnalleen. mutta kenties se uskallus löytyy...

• NoitaNöpönenä
        kiellettyköRakkaus kirjoitti:

Suuria rohkeita askeleita täytyisi ottaa, että voisi edes uneksia saavansa vuosikymmeniä sydämessä kulkeneen miehen rinnalleen. mutta kenties se uskallus löytyy...

Se on jokaisen oma valinta. Onhan kaunista myös vain kantaa jotakuta sydämessään. ✨💖✨

• Olkoonmitäolkoon

Ei oikeestaan ole,läheisten vuoksi on saanut olla huolissaan ja monet vuodet ovat olleet hyvin raskaita heidan takiaan. Sellainen oikeanlainen parisuhde voi olla ihmiselle kantava voima kaiken raskaan taakan ohessa. Sulla ilmeisesti sitten on asiat ollut elämässä suhtkoht mallillaan, tosin arvelen vain kommentistasi. "Hyvä" on niin laaja käsite mikä on sitten sitä hyvää ja miten sen kukin ajattelee ja kokee. Onhan tietysti noita pieniä satunnaisia ns. hyviä asioita joskin hyvin lyhyt kestoisia elämässä muttei niillä kauaksi pötkitä. Kyyninen olen ja tulen varmasti olemaankin ja siitä ei pääse mihinkään kuin todella suurella ihmeellä vähitellen.

• NoitaNöpönenä
        Olkoonmitäolkoon kirjoitti:

Ei oikeestaan ole,läheisten vuoksi on saanut olla huolissaan ja monet vuodet ovat olleet hyvin raskaita heidan takiaan. Sellainen oikeanlainen parisuhde voi olla ihmiselle kantava voima kaiken raskaan taakan ohessa. Sulla ilmeisesti sitten on asiat ollut elämässä suhtkoht mallillaan, tosin arvelen vain kommentistasi. "Hyvä" on niin laaja käsite mikä on sitten sitä hyvää ja miten sen kukin ajattelee ja kokee. Onhan tietysti noita pieniä satunnaisia ns. hyviä asioita joskin hyvin lyhyt kestoisia elämässä muttei niillä kauaksi pötkitä. Kyyninen olen ja tulen varmasti olemaankin ja siitä ei pääse mihinkään kuin todella suurella ihmeellä vähitellen.

Jos olet ollut huolissasi läheisistäsi, heidän on täytynyt olla sinulle tärkeitä. Eihän kyyninen ihminen olisi huolissaan kenestäkään...

• MietiskelenVaan

Olisinko onnellisempi. En tiedä,. Ainakin elämä olisi erinlaisempaa. Ehkä kunnioitusta olisi enemmän, arvostusta ja rakkautta. Mutta olisiko se sitten yhtään luotettavampaa suhdetta. Jos vaan kemiat kohtaa kaksistaan niin pelkkä taivas kai siinä rajana olisi.

• NoitaNöpönenä

Mikä estää sinua vastaanottamasta kunnioitusta, arvostusta ja rakkautta itseltäsi? Tai niiltä ihmisiltä, jotka nyt ovat elämässäsi?

• MietiskelenVaan
        NoitaNöpönenä kirjoitti:

Mikä estää sinua vastaanottamasta kunnioitusta, arvostusta ja rakkautta itseltäsi? Tai niiltä ihmisiltä, jotka nyt ovat elämässäsi?

Katkeruus ja masentava mieli. Uudesta parisuhteesta minä tuossa puhuinkin, jotta olisko tuo antoisampaa.

• NoitaNöpönenä
        MietiskelenVaan kirjoitti:

Katkeruus ja masentava mieli. Uudesta parisuhteesta minä tuossa puhuinkin, jotta olisko tuo antoisampaa.

Katkeruutesi ja masentava mielesi tulevat mukaan kaikkiin suhteisiisi, ellet poista niitä itsestäsi. Puhun kokemuksesta.

• MietiskelenVaan
        NoitaNöpönenä kirjoitti:

Katkeruutesi ja masentava mielesi tulevat mukaan kaikkiin suhteisiisi, ellet poista niitä itsestäsi. Puhun kokemuksesta.

Se siinä onkin se ongelma. Eräs lähellä oleva ihminen tuo sitä negatiivisuutta ja epärehellisyyttä ilmapiiriin, luulen että tilanne muuttuisi jos voisin avoimesti lähestyä ja olla lähestyttävänä erästä naista kohtaan. Meillä on luultavasti saman suuntaiset ajatukset, ja mielenkiinto toisia kohtaan.

• NoitaNöpönenä

Se siinä onkin se ongelma. Eräs lähellä oleva ihminen tuo sitä negatiivisuutta ja epärehellisyyttä ilmapiiriin, luulen että tilanne muuttuisi jos voisin avoimesti lähestyä ja olla lähestyttävänä erästä naista kohtaan. Meillä on luultavasti saman suuntaiset ajatukset, ja mielenkiinto toisia kohtaan.

Miksi et voi lähestyä kyseistä naista? Ja miksi annat jonkun negatiivisen ja epärehellisen ihmisen olla lähelläsi?

• MietiskelenVaan
        NoitaNöpönenä kirjoitti:

Miksi et voi lähestyä kyseistä naista? Ja miksi annat jonkun negatiivisen ja epärehellisen ihmisen olla lähelläsi?

Monia järkeenkäypiä syitä. Jossain vaiheessa irtaudunkin tästä ikeestä kunhan saan tausta asiat hoidettua nii. Että ei tule jälkisanomista. Toivon vain että se nainen, jota haluan tuntee samoin minua kohtaan kuin minä häntä kohtaan.

• NoitaNöpönenä

Monia järkeenkäypiä syitä. Jossain vaiheessa irtaudunkin tästä ikeestä kunhan saan tausta asiat hoidettua nii. Että ei tule jälkisanomista. Toivon vain että se nainen, jota haluan tuntee samoin minua kohtaan kuin minä häntä kohtaan.

Oletko saanut asioita eteen päin? Minulla on tunne, että olet ollut tuossa tilanteessa jo kauan.

• MietiskelenVaan
        NoitaNöpönenä kirjoitti:

Oletko saanut asioita eteen päin? Minulla on tunne, että olet ollut tuossa tilanteessa jo kauan.

Hyvin vaihtelevasti. Välillä, todella harvoin asiat sujuu paremmin. Siksi olenkin katsellut jo toisaalle vakavastikin. Näyttää omalta osaltani että nyt on löytynyt nainen joka olisi tukena, ja puolellani. Tosi rakkaus mielessä. Toivoisin niin, en tokikaan osaa edes arvailla mitä se tulevaisuudessa olisi.

• NoitaNöpönenä

Hyvin vaihtelevasti. Välillä, todella harvoin asiat sujuu paremmin. Siksi olenkin katsellut jo toisaalle vakavastikin. Näyttää omalta osaltani että nyt on löytynyt nainen joka olisi tukena, ja puolellani. Tosi rakkaus mielessä. Toivoisin niin, en tokikaan osaa edes arvailla mitä se tulevaisuudessa olisi.

Ethän voi tietää tuosta äskettäin löytämästäsi uudesta naisesta juuri mitään, jos olet nyt parisuhteessa jonkun toisen kanssa. Miksi oletat, että tämä äskettäin löytämäsi nainen olisi tukena ja puolellasi? Vai onko teillä jo suhde?

• MietiskelenVaan
        NoitaNöpönenä kirjoitti:

Ethän voi tietää tuosta äskettäin löytämästäsi uudesta naisesta juuri mitään, jos olet nyt parisuhteessa jonkun toisen kanssa. Miksi oletat, että tämä äskettäin löytämäsi nainen olisi tukena ja puolellasi? Vai onko teillä jo suhde?

Tunnen hänet jotenkuten, enemmän kuin hyvän päivän tuttu, vähemmän kuin luottoystävä. Jonkunlainen suhde on, ei seurustelu semmoinen kuitenkaan, enemmänkin seksi seuralainen, tunnustuksia on kerrottu puolin ja toisin. Ihastumista toisiimme.. asian tekee monimutkaiseksi se kun hän on tuttava. Vähän kuin salarakas joka antaa ymmärtää minulle että välittää hyvinkin vahvasti. Sitä en voi varmuudella tietää kun ei ole mahdollista siitä sen julkisemin keskustella, sattuneesta syystä. Toivoisin. Kovasti että olisi semmoinen kuin on antanut ymmärtää kahden kesken. Jos ei ole niin pitää unohtaa väkisin. Ja alkaa katselemaan toiseen suuntaan. Onhan hänelläkin sutinaa omalta osaltaan mieskaverinsa kanssa.
        Jos ja kun hän on valmis minun kanssa niin tekemään, olettaisin että hänen kertomansa ihastuneet yms. Minua kohtaan ei ole pelkkää paskapuhetta.

• NoitaNöpönenä

Tunnen hänet jotenkuten, enemmän kuin hyvän päivän tuttu, vähemmän kuin luottoystävä. Jonkunlainen suhde on, ei seurustelu semmoinen kuitenkaan, enemmänkin seksi seuralainen, tunnustuksia on kerrottu puolin ja toisin. Ihastumista toisiimme.. asian tekee monimutkaiseksi se kun hän on tuttava. Vähän kuin salarakas joka antaa ymmärtää minulle että välittää hyvinkin vahvasti. Sitä en voi varmuudella tietää kun ei ole mahdollista siitä sen julkisemin keskustella, sattuneesta syystä. Toivoisin. Kovasti että olisi semmoinen kuin on antanut ymmärtää kahden kesken. Jos ei ole niin pitää unohtaa väkisin. Ja alkaa katselemaan toiseen suuntaan. Onhan hänelläkin sutinaa omalta osaltaan mieskaverinsa kanssa.
        Jos ja kun hän on valmis minun kanssa niin tekemään, olettaisin että hänen kertomansa ihastuneet yms. Minua kohtaan ei ole pelkkää paskapuhetta.

Ota nyt hyvä ihminen asiasta selvää. Onko sinulla jokin hyvä syy olla ottamatta selvää hänen ajatuksistaan?

• MietiskelenVaan
        NoitaNöpönenä kirjoitti:

Ota nyt hyvä ihminen asiasta selvää. Onko sinulla jokin hyvä syy olla ottamatta selvää hänen ajatuksistaan?

Ei mitään pitävää syytä olla ottamatta selvää. Kuten jo aiemmin sanoin niin kaikki ei ole kovin yksinkertaista tehdä. Ns. Teerenpeliä on Ollut jo vuoden verran, välillä syvällisempää välillä löysempää. Hän käyttäytyy useasti kuin oltaisiin pari. Puhuttelee ihmisten keskuudessa kuten miehelleen voi puhua. Taas välillä on huolettomampaa käyttäytymistä. Tiedän että hänelle on tosi vaikea puhua meitä koskevista asioista, ja on olemassa tietynlaisia rajoitteita tässä tapauksessa.
        Miltä tämä tilanne sun kristalli pallossa näyttää 🙂

• NoitaNöpönenä

Ei mitään pitävää syytä olla ottamatta selvää. Kuten jo aiemmin sanoin niin kaikki ei ole kovin yksinkertaista tehdä. Ns. Teerenpeliä on Ollut jo vuoden verran, välillä syvällisempää välillä löysempää. Hän käyttäytyy useasti kuin oltaisiin pari. Puhuttelee ihmisten keskuudessa kuten miehelleen voi puhua. Taas välillä on huolettomampaa käyttäytymistä. Tiedän että hänelle on tosi vaikea puhua meitä koskevista asioista, ja on olemassa tietynlaisia rajoitteita tässä tapauksessa.
        Miltä tämä tilanne sun kristalli pallossa näyttää 🙂

Jos ihan suoraan sanon, sinä olet hieman liian kiltti häntä kohtaan. Olet katsonut liian kauan läpi sormiesi sitä, että "hänelle on tosi vaikea puhua meitä koskevista asioista".

Mietihän nyt. Asia vaivaa sinua niin paljon, että pohdit sitä täällä kanssani monta iltaa peräkkäin. (En syytä sinua siitä! Päin vastoin olen iloinen, että voit keskustella asiasta jonkun kanssa.)

Onko sinusta reilua, että hän pitää sinua noin epätietoisessa tilanteessa, vaikka sinä aivan selvästi haluaisit tilanteeseen enemmän selvyyttä? Mietit vieläkin, olisivatko hänen puheensa ihastumisesta "paskapuhetta".

Kristallipalloni sanoo sinun osaltasi, että sinä kaipaat tilanteeseesi selvyyttä mahdollisimman pian.

Hänen osaltaan kristallipallo sanoo, että hän on hyvin tietoinen siitä, ettet sinä ole virallisesti saatavilla. Ehkä hän jarruttelee sen vuoksi.

• MietiskelenVaan
        NoitaNöpönenä kirjoitti:

Jos ihan suoraan sanon, sinä olet hieman liian kiltti häntä kohtaan. Olet katsonut liian kauan läpi sormiesi sitä, että "hänelle on tosi vaikea puhua meitä koskevista asioista".

Mietihän nyt. Asia vaivaa sinua niin paljon, että pohdit sitä täällä kanssani monta iltaa peräkkäin. (En syytä sinua siitä! Päin vastoin olen iloinen, että voit keskustella asiasta jonkun kanssa.)

Onko sinusta reilua, että hän pitää sinua noin epätietoisessa tilanteessa, vaikka sinä aivan selvästi haluaisit tilanteeseen enemmän selvyyttä? Mietit vieläkin, olisivatko hänen puheensa ihastumisesta "paskapuhetta".

Kristallipalloni sanoo sinun osaltasi, että sinä kaipaat tilanteeseesi selvyyttä mahdollisimman pian.

Hänen osaltaan kristallipallo sanoo, että hän on hyvin tietoinen siitä, ettet sinä ole virallisesti saatavilla. Ehkä hän jarruttelee sen vuoksi.

Aivan. En minä tinkaamaan ole alkanut haluaako hän minut miehekseen vai ei. Olen ymmärtänyt kehon viestityksellä ja muutamien suusta tulleiden lauseiden vuoksi hänen olevan otettu siitä että haluaisin hänen kanssaan enemmän. Toisaalta hänkin luultavasti haluaa enemmän, varmahan en ole. Pitää ottaa asiaksi kun hetki tulee.
        Toisaalta hänellä olisi ollut useammankin kerran mahdollisuus puhaltaa peli poikki, ei ole niin tehnyt. Kerta toisensa jälkeen tilanteet menee enemmän ja enemmän parisuhteeseen kuuluviksi asioiksi.
        Ymmärrän kyllä että hän jarruttelee just sen takia. Mutta taas toisaalta jos ei olisi vahvoja tunteita minua kohtaan olisi jo tehdyt asiat jäänyt tekemättä monestakin syystä.
        Rakkaudesta tässä lienee jo mahdollisuus puhua kun tunteet vaan voimistuu ainakin itsellä, olo on kuin vasta rakastuneella teinillä. 🙂
        Muitahan minulla ei luonnollisestikaan ole kenen kanssa asiasta jutella, olen pitänyt visusti koko asian salassa parhaimmillaan ystäviltäkin.

• NoitaNöpönenä

Aivan. En minä tinkaamaan ole alkanut haluaako hän minut miehekseen vai ei. Olen ymmärtänyt kehon viestityksellä ja muutamien suusta tulleiden lauseiden vuoksi hänen olevan otettu siitä että haluaisin hänen kanssaan enemmän. Toisaalta hänkin luultavasti haluaa enemmän, varmahan en ole. Pitää ottaa asiaksi kun hetki tulee.
        Toisaalta hänellä olisi ollut useammankin kerran mahdollisuus puhaltaa peli poikki, ei ole niin tehnyt. Kerta toisensa jälkeen tilanteet menee enemmän ja enemmän parisuhteeseen kuuluviksi asioiksi.
        Ymmärrän kyllä että hän jarruttelee just sen takia. Mutta taas toisaalta jos ei olisi vahvoja tunteita minua kohtaan olisi jo tehdyt asiat jäänyt tekemättä monestakin syystä.
        Rakkaudesta tässä lienee jo mahdollisuus puhua kun tunteet vaan voimistuu ainakin itsellä, olo on kuin vasta rakastuneella teinillä. 🙂
        Muitahan minulla ei luonnollisestikaan ole kenen kanssa asiasta jutella, olen pitänyt visusti koko asian salassa parhaimmillaan ystäviltäkin.

Kumpi henkilö on mielestäsi sinulle ns. oikea? Kumman kanssa sinun ”kuuluisi” olla? Ja miksi?

• MietiskelenVaan
        NoitaNöpönenä kirjoitti:

Kumpi henkilö on mielestäsi sinulle ns. oikea? Kumman kanssa sinun ”kuuluisi” olla? Ja miksi?

Pitää ajatella järjellä tai sydämellä, järki sanoo hetken aikaa tämä nyt. Sydän sanoo se toinen. Sehän se on kun ei helv. Osaa itselleen sanoa mitä tehdä, näen sen toisen. Meillä on kummallakin silmissä se muisto mikä oli parhain viimeksi, ja sitä haetaan silläkin kertaa. Ne on ne rakastumisen ja ihastumista taustalla, yhteinen kemia, samat sävelet..jne.
        Toisen kans varmaa tasaista, arkea, sympatiaa puute, empatian puute, rakkauden puute, kaikki on pois. Toisen kans pelkkää juhlaa sen hetken mitä voi olla, joka kerta enemmän, paremmin.
        Kummassakin hyvänsä ja huononsa. Jos suoraan sanotaan niin v#### mä olen ite pihalla. Kumpikin laittaa löylyä missään tähän kiukaaseen. 😵

• NoitaNöpönenä

Pitää ajatella järjellä tai sydämellä, järki sanoo hetken aikaa tämä nyt. Sydän sanoo se toinen. Sehän se on kun ei helv. Osaa itselleen sanoa mitä tehdä, näen sen toisen. Meillä on kummallakin silmissä se muisto mikä oli parhain viimeksi, ja sitä haetaan silläkin kertaa. Ne on ne rakastumisen ja ihastumista taustalla, yhteinen kemia, samat sävelet..jne.
        Toisen kans varmaa tasaista, arkea, sympatiaa puute, empatian puute, rakkauden puute, kaikki on pois. Toisen kans pelkkää juhlaa sen hetken mitä voi olla, joka kerta enemmän, paremmin.
        Kummassakin hyvänsä ja huononsa. Jos suoraan sanotaan niin v#### mä olen ite pihalla. Kumpikin laittaa löylyä missään tähän kiukaaseen. 😵

Älä huolehdi. ☺️

Kukaan ei pyydä sinua päättämään mitään juuri nyt.

Mutta ota huomioon, että jos elät hyvin pitkään sydämesi äänen vastaisesti, jossain vaiheessa eteesi tulee hetki, joka kertoo sinulle selvästi, että olet ehkä sivuraiteella elämässäsi. Eivätkä sellaiset hetket aina ole mukavia.

Mutta juuri nyt sinun kannattaisi vain keskittyä rauhoittumaan ja kuuntelemaan itseäsi.

• MietiskelenVaan
        NoitaNöpönenä kirjoitti:

Älä huolehdi. ☺️

Kukaan ei pyydä sinua päättämään mitään juuri nyt.

Mutta ota huomioon, että jos elät hyvin pitkään sydämesi äänen vastaisesti, jossain vaiheessa eteesi tulee hetki, joka kertoo sinulle selvästi, että olet ehkä sivuraiteella elämässäsi. Eivätkä sellaiset hetket aina ole mukavia.

Mutta juuri nyt sinun kannattaisi vain keskittyä rauhoittumaan ja kuuntelemaan itseäsi.

Sitähän minä tässä yritänkin. Selvittää omassa päässä minä se on paras ratkaisu. Vaikka saisin toiselta selvän signaalin yhteenmuuttamisesta ja suhteen julkistamisesta en siltikään olisi valmis suinpäin sukeltaan uuteen suhteeseen.

• NoitaNöpönenä

Sitähän minä tässä yritänkin. Selvittää omassa päässä minä se on paras ratkaisu. Vaikka saisin toiselta selvän signaalin yhteenmuuttamisesta ja suhteen julkistamisesta en siltikään olisi valmis suinpäin sukeltaan uuteen suhteeseen.

Ymmärrän.

Mutta et pääse eteen päin selvityksissäsi, jos yrität järjen avulla päättää jotain, mikä tulisi päättää sydämessä. Järki kertoo sinulle tien, mutta sydämen tulisi näyttää suunta ja sanella tahti.

Kun järki ja sydän ovat ristiriidassa, sinua joko pelottaa tai sitten vain tuntuu, että kaikki ei ole niin kuin pitäisi olla.

Kun järki auttaa sinua menemään sydämesi osoittaman suuntaan, et pelkää. Tiedät sydämessäsi, minne täytyy mennä, ja järkesi kertoo sinulle, miten pääset sinne.

• MietiskelenVaan
        NoitaNöpönenä kirjoitti:

Ymmärrän.

Mutta et pääse eteen päin selvityksissäsi, jos yrität järjen avulla päättää jotain, mikä tulisi päättää sydämessä. Järki kertoo sinulle tien, mutta sydämen tulisi näyttää suunta ja sanella tahti.

Kun järki ja sydän ovat ristiriidassa, sinua joko pelottaa tai sitten vain tuntuu, että kaikki ei ole niin kuin pitäisi olla.

Kun järki auttaa sinua menemään sydämesi osoittaman suuntaan, et pelkää. Tiedät sydämessäsi, minne täytyy mennä, ja järkesi kertoo sinulle, miten pääset sinne.

Kaikki ei tosiaankaan ole niinkuin pitäisi olla. Tässä sitä onkin miettimistä ja puntaroimista mihin suuntaan mennä. Pitää varmaan vaan odotella ja katsoa ajautuuko mihin ja miten.

• NoitaNöpönenä

Kaikki ei tosiaankaan ole niinkuin pitäisi olla. Tässä sitä onkin miettimistä ja puntaroimista mihin suuntaan mennä. Pitää varmaan vaan odotella ja katsoa ajautuuko mihin ja miten.

Ajautuminen on toisinaan täysin varteenotettava vaihtoehto, varsinkin jos tietää edes vähän, minkä tyylistä elämää haluaisi elää.

Ajautuessa täytyy tosin muistaa pitää silmät ja korvat auki ja olla mahdollisimman avoin. Usein ratkaisu tulee vastaan niin kummallisesta suunnasta, ettei sitä olisi sieltä tajunnut koskaan itse etsiä.

Minun mielestäni sinun kannattaisi myös puhua tilanteesta jonkun kanssa. Miksi et ole jo tehnyt niin? Pysyttele kaukana sellaisista ihmisistä, joilla on tarvetta neuvoa sinua tai kertoa, mitä sinun kannattaisi tehdä. Puhu sen sijaan jonkun sellaisen kanssa, joka välittää sinusta ja hyvinvoinnistasi ja haluaisi sinun olevan onnellinen. Ympärilläsi on varmasti ainakin muutamia sellaisia ihmisiä. Puhuminen tekee hyvää mielenterveydelle.

• Mietiskelenvaan
        NoitaNöpönenä kirjoitti:

Ajautuminen on toisinaan täysin varteenotettava vaihtoehto, varsinkin jos tietää edes vähän, minkä tyylistä elämää haluaisi elää.

Ajautuessa täytyy tosin muistaa pitää silmät ja korvat auki ja olla mahdollisimman avoin. Usein ratkaisu tulee vastaan niin kummallisesta suunnasta, ettei sitä olisi sieltä tajunnut koskaan itse etsiä.

Minun mielestäni sinun kannattaisi myös puhua tilanteesta jonkun kanssa. Miksi et ole jo tehnyt niin? Pysyttele kaukana sellaisista ihmisistä, joilla on tarvetta neuvoa sinua tai kertoa, mitä sinun kannattaisi tehdä. Puhu sen sijaan jonkun sellaisen kanssa, joka välittää sinusta ja hyvinvoinnistasi ja haluaisi sinun olevan onnellinen. Ympärilläsi on varmasti ainakin muutamia sellaisia ihmisiä. Puhuminen tekee hyvää mielenterveydelle.

Onhan niitä joille puhua. Itse olen tämän soppani keittänyt niin itse aion selvittääkin, ei ole tapana muutenkaan jutella omista asioista sen suuremmin muille. Ehkäpä se helpottaisi jos puhuisi jonkun kanssa mutta kun en ole semmoinen kaveri.
        Eihän tässä mikään pakko ole päätöksiä tehdä millään aikataululla, odottelen ja katselen mihin suuntaan tilanteet menee.

• NoitaNöpönenä
        Mietiskelenvaan kirjoitti:

Onhan niitä joille puhua. Itse olen tämän soppani keittänyt niin itse aion selvittääkin, ei ole tapana muutenkaan jutella omista asioista sen suuremmin muille. Ehkäpä se helpottaisi jos puhuisi jonkun kanssa mutta kun en ole semmoinen kaveri.
        Eihän tässä mikään pakko ole päätöksiä tehdä millään aikataululla, odottelen ja katselen mihin suuntaan tilanteet menee.

Hienoa. Toivon, että löydät parhaan mahdollisen ratkaisun. 😊 En tiedä, miksi kerroit asiasta minulle, mutta kiitos, että kerroit. 😊

• Mietiskelenvaan
        NoitaNöpönenä kirjoitti:

Hienoa. Toivon, että löydät parhaan mahdollisen ratkaisun. 😊 En tiedä, miksi kerroit asiasta minulle, mutta kiitos, että kerroit. 😊

Mitäs muuten tarkoitat tuolla että olla mahdollisimman avoin, ja pitää silmät korvat auki?

• NoitaNöpönenä
        Mietiskelenvaan kirjoitti:

Mitäs muuten tarkoitat tuolla että olla mahdollisimman avoin, ja pitää silmät korvat auki?

Tarkoitan juuri tuota mitä aikaisemmin kirjoitin:

"Ajautuessa täytyy tosin muistaa pitää silmät ja korvat auki ja olla mahdollisimman avoin. Usein ratkaisu tulee vastaan niin kummallisesta suunnasta, ettei sitä olisi sieltä tajunnut koskaan itse etsiä."

Jos kuvittelee, että jokin ongelmatilanne voi ratketa vain yhdellä mahdollisella tavalla, sulkee helposti silmänsä ja korvansa ja tuijottaa sitä yhtä ratkaisuvaihtoehtoa. Mutta jos pitää mielen avoimena ja uskoo, että ratkaisu voikin olla hyvin erilainen kuin ensin kuvitteli, saattaa oikeasti löytää luovia ratkaisuja. Ja joskus ne ovat parempia kuin se vaihtoehto, jota ensimmäisenä ajatteli.

En tiedä, miten voisit soveltaa tätä omassa tilanteessasi. Mutta moneen muuhun ongelmatilanteeseen tämä ajattelutapa sopii. Kai se on sitä ratkaisukeskeisyyttä, mutta niin, ettei yritä pakottamalla tai kiireellisellä aikataululla ratkaista vaikeita asioita. Tärkeää on mielestäni tietää, mitä haluaa, ja keinot sinne saapumiseen voivat olla joustavat.

Selvensikö tämä väitettäni? 😊

• Mietiskelenvaan
        NoitaNöpönenä kirjoitti:

Tarkoitan juuri tuota mitä aikaisemmin kirjoitin:

"Ajautuessa täytyy tosin muistaa pitää silmät ja korvat auki ja olla mahdollisimman avoin. Usein ratkaisu tulee vastaan niin kummallisesta suunnasta, ettei sitä olisi sieltä tajunnut koskaan itse etsiä."

Jos kuvittelee, että jokin ongelmatilanne voi ratketa vain yhdellä mahdollisella tavalla, sulkee helposti silmänsä ja korvansa ja tuijottaa sitä yhtä ratkaisuvaihtoehtoa. Mutta jos pitää mielen avoimena ja uskoo, että ratkaisu voikin olla hyvin erilainen kuin ensin kuvitteli, saattaa oikeasti löytää luovia ratkaisuja. Ja joskus ne ovat parempia kuin se vaihtoehto, jota ensimmäisenä ajatteli.

En tiedä, miten voisit soveltaa tätä omassa tilanteessasi. Mutta moneen muuhun ongelmatilanteeseen tämä ajattelutapa sopii. Kai se on sitä ratkaisukeskeisyyttä, mutta niin, ettei yritä pakottamalla tai kiireellisellä aikataululla ratkaista vaikeita asioita. Tärkeää on mielestäni tietää, mitä haluaa, ja keinot sinne saapumiseen voivat olla joustavat.

Selvensikö tämä väitettäni? 😊

Selvensi. Eipä tässä hoppu toki ole mitään tehdä, ihan jo käytännön syistä. 🙂

• Hyihäijy

Sinä et ole nöpönenä ainostaan noita.

• NoitaNöpönenä

Noita olen kyllä mutta häijy en ole.

Nöpönenäisyydestä en ole aivan varma. 😂
        Ainakaan en ole nokinenäinen.

• missäniitäon

voi kun edes tapaisi ihmisen joka
      tuo hyvää oloa

eikä pelkästää pahaa oloa ja lisää taakkaa

• Vaikuinkaon

Sanoitko tämän minulle?

• Vaikuinkaon kirjoitti:

Sanoitko tämän minulle?

Osallistunpa minäkin:

Ei sinussa ole muuta vikaa "Kesämiehen parta" kuin ajoittaiset,
        erittäin mauttomat juttusi. Komea mieshän sinä olet, ja tavattoman
        yritteliäs. (Vaikkakin olen havainnut sinun taistelevan usein epävarmuuden ja alemmuuden tunteita, vastaan. On tullut tunne, että sukusi miehet eivät aina
        ole hyväksyneet sinua joukkoonsa; naisten kanssa taidat tulla toimeen paremmin, syvällisellä tasolla. Perusteeton oman isän hyväksynnän puute?)

• NoitaNöpönenä

Saat hyvää oloa tuovia ihmisiä elämääsi, kun alat tuoda hyvää oloa muiden elämään. 😊 Et saa heitä elämääsi ottamalla muiden taakkoja kannettavaksesi. Sellaisille ihmisille täytyy sanoa jyrkkä ei.

Uskon, että onnistut siinä.

• missäniitäon
        NoitaNöpönenä kirjoitti:

Saat hyvää oloa tuovia ihmisiä elämääsi, kun alat tuoda hyvää oloa muiden elämään. 😊 Et saa heitä elämääsi ottamalla muiden taakkoja kannettavaksesi. Sellaisille ihmisille täytyy sanoa jyrkkä ei.

Uskon, että onnistut siinä.

Oi kiitos,
        ihanan keskeneräistä,
        jaksat vielä.

Ihmiset suuttuu kun niitä ei enää palvele
        ja katkoo välit ilkeisiin energiasyöppöihin.

Ystävällisyys on oikeastaan aika hanurista
        Valitettavaa mutta totta
        Rehellisiä ja tasapainoisia on aina vaan harvemmassa.

”kun alat tuoda hyvää oloa muiden elämään”
        - et siis ole vielä kohdannut oikeaa pahuutta tai se ei selättänyt sua.

Kaunista - tsemppiä tiellesi ja elämääsi

• NoitaNöpönenä
        missäniitäon kirjoitti:

Oi kiitos,
        ihanan keskeneräistä,
        jaksat vielä.

Ihmiset suuttuu kun niitä ei enää palvele
        ja katkoo välit ilkeisiin energiasyöppöihin.

Ystävällisyys on oikeastaan aika hanurista
        Valitettavaa mutta totta
        Rehellisiä ja tasapainoisia on aina vaan harvemmassa.

”kun alat tuoda hyvää oloa muiden elämään”
        - et siis ole vielä kohdannut oikeaa pahuutta tai se ei selättänyt sua.

Kaunista - tsemppiä tiellesi ja elämääsi

"Ihmiset suuttuu kun niitä ei enää palvele
        ja katkoo välit ilkeisiin energiasyöppöihin."

Energiasyöppöihin kannattaa katkaista heti välit. Aloita näin: Sulje silmäsi ja rentoudu. Kuvittele, että energiaasi vievä henkilö on yhteydessä sinuun näkymättömän nauhan kautta, joka on kiinnittyneenä vatsaasi. Hän vie energiaasi tuon nauhan kautta. Kuvittele mielessäsi isot sakset, jolla katkaiset tuon näkymättömän nauhan. Sitten vain poistat vatsassasi vielä roikkuvan katkaistun nauhanpätkän ja sanot itsellesi, ettet enää kiinnitä vatsaasi tuollaisia energialankoja.

Tuon mielikuvaharjoituksen jälkeen on paljon helpompaa katkaista välit energiasyöppöön oikeassa elämässä.

"- et siis ole vielä kohdannut oikeaa pahuutta tai se ei selättänyt sua."

En vain usko, että pahuus voisi olla voimakkaampaa kuin minä. En anna sen vaikuttaa itseeni.

• missäniitäon
        NoitaNöpönenä kirjoitti:

"Ihmiset suuttuu kun niitä ei enää palvele
        ja katkoo välit ilkeisiin energiasyöppöihin."

Energiasyöppöihin kannattaa katkaista heti välit. Aloita näin: Sulje silmäsi ja rentoudu. Kuvittele, että energiaasi vievä henkilö on yhteydessä sinuun näkymättömän nauhan kautta, joka on kiinnittyneenä vatsaasi. Hän vie energiaasi tuon nauhan kautta. Kuvittele mielessäsi isot sakset, jolla katkaiset tuon näkymättömän nauhan. Sitten vain poistat vatsassasi vielä roikkuvan katkaistun nauhanpätkän ja sanot itsellesi, ettet enää kiinnitä vatsaasi tuollaisia energialankoja.

Tuon mielikuvaharjoituksen jälkeen on paljon helpompaa katkaista välit energiasyöppöön oikeassa elämässä.

"- et siis ole vielä kohdannut oikeaa pahuutta tai se ei selättänyt sua."

En vain usko, että pahuus voisi olla voimakkaampaa kuin minä. En anna sen vaikuttaa itseeni.

Ihana sinä, kiitos.
        Olet harvinainen

Ja minä harvinaisen väsy
        pelkkä räsy takapuskurissa

Totta, meillä kaikilla on omat läksyt tälle taipaleelle.
        Jotenkin rauhottavaa, että joku muu jaksaa vielä

Toisen ihmisen ja rajojen kunnioitus on iso läksy
        Rehellisyys, kohtaisi avoimin käsin toisen ihmisen

Vois miettiä sitku - asennetta...sitku tapaan, sitku saan.....
        Eläkää nyt, iloitkaa, urheilkaa...mikä tekee teidät onnellisiksi.

• NoitaNöpönenä
        missäniitäon kirjoitti:

Ihana sinä, kiitos.
        Olet harvinainen

Ja minä harvinaisen väsy
        pelkkä räsy takapuskurissa

Totta, meillä kaikilla on omat läksyt tälle taipaleelle.
        Jotenkin rauhottavaa, että joku muu jaksaa vielä

Toisen ihmisen ja rajojen kunnioitus on iso läksy
        Rehellisyys, kohtaisi avoimin käsin toisen ihmisen

Vois miettiä sitku - asennetta...sitku tapaan, sitku saan.....
        Eläkää nyt, iloitkaa, urheilkaa...mikä tekee teidät onnellisiksi.

Ole hyvä. Olen iloinen, jos joku pitää ajatuksistani.

Sinun ajatusmaailmasi on nyt sellainen, että et saa tuolla menolla pidettyä kehoasi terveenä.

Vai kärsitkö jo nyt sairauksista? Ota huomioon, että mikään hoito ei saa sinua lopullisesti terveeksi, ennen kuin päätät taas piirtää rajat itsesi ympärille, levätä kaikesta kärsimyksestä ja löytää ilon aiheita elämästäsi.

• vetovoimaa

eläämäni tulisi paljon suuria muutoksia koska olen jo vuosia ollut yksikseni.kokenut näin jopa jossain vaiheessa paremmaksi.halusin sulkea kaiken pois.käsittelin asioita todellakin väärällä tavalla.minäkin uskon että ihminen tarvitsisi toista ihmistä kasvaakseen ja kehittyäkseen :) pitäisi todellakin kohdata erilaisia tunteita ja oppia käsittelemään niitä..mielellään puhumaan :D miten paljon rikkaampaa elämä olisikaan kun voisi jakaa sen toisen kanssa..onko klisee jos sanon että paremmaksi ihmiseksi mahdollista kasvaa <3 kaikesta huolimatta en todellakaan tiedä saanko koskaan toista mahdollisuutta tälläiseen <3 :)

• NoitaNöpönenä

Saat mahdollisuuden. Sinulla on parisuhde edessäsi melko pian.

• vetovoimaa

tätä minä toivoinkin vastaukseksi ;)ja todellakin haluan uskoa näin tapahtuvan <3 uskon ylipäätään rakkauden voimaan kaikissa muodoissaan <3 hyvää ja voimaannuttavaa talven tuloa sinulle <3 ja niin.. kumpa saisin vielä rohkeutta kertoa kaipaamalleni tunteeni :D

• NoitaNöpönenä
        vetovoimaa kirjoitti:

tätä minä toivoinkin vastaukseksi ;)ja todellakin haluan uskoa näin tapahtuvan <3 uskon ylipäätään rakkauden voimaan kaikissa muodoissaan <3 hyvää ja voimaannuttavaa talven tuloa sinulle <3 ja niin.. kumpa saisin vielä rohkeutta kertoa kaipaamalleni tunteeni :D

Kiitos! <3

Kerro tunteesi kaivatullesi sitten, kun sinulle tulee tarpeeksi rohkea olo. :) Uskon, että se tulee vielä jossain vaiheessa. Toivotan sinulle rohkeuden lisääntymistä!

• vetovoimaa
        NoitaNöpönenä kirjoitti:

Kiitos! <3

Kerro tunteesi kaivatullesi sitten, kun sinulle tulee tarpeeksi rohkea olo. :) Uskon, että se tulee vielä jossain vaiheessa. Toivotan sinulle rohkeuden lisääntymistä!

kiitän sinua :) sinulla on upeita ajatuksia paljonkin täällä <3 kaikella on tarkoituksensa :) tälläiset kohtaamiset ovat juuri kantava voima niin paljon hyvää :) kiitos <3

• NoitaNöpönenä
        vetovoimaa kirjoitti:

kiitän sinua :) sinulla on upeita ajatuksia paljonkin täällä <3 kaikella on tarkoituksensa :) tälläiset kohtaamiset ovat juuri kantava voima niin paljon hyvää :) kiitos <3

Kiitos itsellesi. <3

• Masasiivoja64

Paljon mutta hyvään suuntaa olis minkä takia muutais elämässä suuntaa mutta pelkään näyttää tunteeni hänelle sillä olen ujo tunteellinen miäs

• NoitaNöpönenä

Älä usko miehille syötettyä harhakuvaa siitä, että mies ei saisi olla ujo tai tunteellinen.

On paljon naisia, jotka pitävät juuri sellaisista miehistä.

• SuuriVoima

Saisin koskettaa häntä. Haluaisin ihan eniten ikinä koskettaa häntä, kun sanat eivät riitä kertomaan, tiedätkö Noki- ei kun Nöpönenä, ne eivät riitä kertomaan oikein mitään! Saisin olla hänelle hyvä, ja saisin sellaisen uskomattoman lahjan, että hän olisi minulle hyvä, niin kuin vain toisiaan rakastavat voivat toisilleen olla. Se muuttuisi. Paljon muutakin muuttuisi, olisihan se yhtä sekasotkua, mahdottomuuksien vääntämistä mahdollisuuksiksi etc.
      Elämä olisi erilaista niin, että yhtäkkiä en olisikaan yksin. Tarvitsen yksinoloa, ja itsenäisyyttä, vaikka en yksinäisyyttä. Haastava tilanne. Jos joku vuosien yksinolon jälkeen penäisi, missä olen ja milloin tulen, mulla vois hieman palaa kiinni. Toisen täytyisi antaa tilaa, mutta kysymys kuuluu, kykenisinkö itse antamaan toiselle tilaa samalla tavoin. Ideaali olisi 100 % luottamus ja siinäpä minulla olisikin paljon opeteltavaa. Muuttuisivathan asiat niinkin, että saisi "arkeilla" eli elää arjen maatasyleilevää harmautta, pieniä yksinkertaisen tavallisuuden ja ilon hetkiä rakkaan ihmisen kanssa.
      En koe, että parisuhteen myötä saavutetaan jotakin. En ylipäätään halua enää yrittää saavuttaa asioita. Haluan päästää irti, nähdäkseni metsän puilta, kaikilla elämän osa-alueilla.
      Mitäs tästä sanot Noitiainen?

• upeakommenttikyllä

Montaa hienoa juttua sinulla tekstissäsi SuuriVoima. Toivottavasti olet vielä suht nuori, sillä iän myötä kovinkaan moni ei pettymyksien jälkeen enää 100% kehenkään luota. Tahto voi olla hyvä, mutta se on mielestäni jopa valitettavaa, että niin monien täytyy kokea vääryyksiä. Elämän hienoimpia asioita on säilyttää usko ja luottamus ihmisiin ja asioihin, itse toivon niin ettei niitä kukaan väkivalloin riistäisi keltään pois, niitä ei voi enää mitenkään paikata ja korjata.

• mitähaluaisit

Joo minä tiedän maailman asioista enemmän kuin isoäitisi olisi edes voinut kuvitella, mutta HEH, mitä nyt oikeasti haluaisit, sitten ;D

• NoitaNöpönenä

Kaunista. :)

On paljon ihmisiä, jotka tarvitsevat omaa tilaa suhteessa. Minäkin olen sellainen.

Luottamisen opetteleminen on yksi suhteiden suurista haasteista. Aito luottamus on äärimmäisen kaunista.

"Muuttuisivathan asiat niinkin, että saisi "arkeilla" eli elää arjen maatasyleilevää harmautta, pieniä yksinkertaisen tavallisuuden ja ilon hetkiä rakkaan ihmisen kanssa."

Minä en usko arjen olemassaoloon. Minulla ei vielä koskaan elämässäni ole ollut arkea. Jokainen päivä on ollut seikkailua: joskus rauhallista ja joskus vauhdikasta, mutta ei koskaan tylsää. Käsite "arki" on varattu niille ihmisille, jotka pitävät tylsyyttä ja harmautta jotenkin normaalina.

• Everytime

1) sydämeni tulisi taas ehjäksi 2) kaiken järjen mukaan, arjessa olisi edes vähän onnea 3) koska nykyinen elämäni on täynnä tyhjyyttä, välinpitämättömyyttä

• TäälläNokinenäPäivää

Olen kilpailevan firman noitia, mutta ihan yhtä pätevä. Sitä vaan ystävä hyvä, että edes rakkaan ihmisen vieressäolo ei ehjää sydäntäsi, se työ sinun on tehtävä yksin. Kukaan ihminen ei ole, eikä saa olla toisen laastari. Sydämesi eheytyy, kun opit rakastamaan itseäsi.

• NoitaNöpönenä
        TäälläNokinenäPäivää kirjoitti:

Olen kilpailevan firman noitia, mutta ihan yhtä pätevä. Sitä vaan ystävä hyvä, että edes rakkaan ihmisen vieressäolo ei ehjää sydäntäsi, se työ sinun on tehtävä yksin. Kukaan ihminen ei ole, eikä saa olla toisen laastari. Sydämesi eheytyy, kun opit rakastamaan itseäsi.

Mukava tavata, Nokinenä. Uskon yritysyhteistyön hyödyllisyyteen ja synergiaetuihin.

Olen samaa mieltä asioista, joista kirjoitit kommentissasi.

• heinähattu.vilttikossu
        NoitaNöpönenä kirjoitti:

Mukava tavata, Nokinenä. Uskon yritysyhteistyön hyödyllisyyteen ja synergiaetuihin.

Olen samaa mieltä asioista, joista kirjoitit kommentissasi.

Yrität sitten sekoittaa synergiaetupäissäsi toisten ihmisten ajatuksia trollaillessasi, kuinka huomionkipeä täytyy ihmisen kuvatuksen olla, no sen verran oot jo tajunnut, että naisena sivuilla seikkaaminen tai sheikkaaminen herättää enemmän huomiota, jopa luottamusta riittävästi, että joku muu kuin sinä itse erehtyy vastaamaan. Pimeyden voimat plörähti housuihisi, en diggaa että paranoidi leikkii parantajaa

• Everytime
        TäälläNokinenäPäivää kirjoitti:

Tässähän kysyttiin mikä muuttuisi... Jos hänellä on pala sydämestäni, niin kyllä se tulisi kokonaiseksi. Rakastan kyllä itseäni, siihen en tarvitse "pätevän" noidan neuvoja.

• mitähaluatmuuttaa

Mitä "nöpönenä" nyt haluaisi sitten muuttaa, maailmankaikkeudessa, kerro vain rohkeasti, nyt kun voit sanoa...

• NoitaNöpönenä

Tarkoitatko, mitä haluaisin ihan yleensä ottaen muuttaa maailmankaikkeudessa?

Ei maailmankaikkeudessa tarvitse muuttaa mitään. Kaikki kehittyvät omaan tahtiinsa ja vetovoiman laki pitää huolen siitä, että kaikkia kohdellaan tasapuolisesti.

Vai tarkoititko, että haluat minun vastaukseni niihin kysymyksiin, jotka kysyin aloitusviestissäni?

• yksinkertaistatoimintaa

Joohoh, tulihan joku hirviömäisen pitkä kirjoitus joltain taas... jollain on kova hätä, kuten ilmeisesti Ruotsin prinsessoillakin, kun peräti minultakin pitää pyytää apua keskusteluihin.

1 selitteinen vastaus on tuollaisiin: sitä saat mitä tilaat ja mistä maksat.

• rehellisetvastaukset

Nyt jaksan kirjoittaa vastauksia, eli 1:

- Minä haluaisin tehdä hänen olonsa mahdollisimman mukavaksi.

- Saattaisin ehkä urheilla enemnän.

3) Miksi et voisi saavuttaa niitä muutoksia ilman kaivattuasi, vaikka jo nyt heti?
      - Minulta puuttuu se kaksisataa miljardia euroa käteistä rahaa kultaharkkoina.

• NoitaNöpönenä

Pidät rahaa tärkeämpänä kuin kaivattuasi. Hän aistii sen.

• isotsetelithaistaa

Joo feromonien tuoksu kuin setelien tuoksu: sen haistaa :;D

• Minunvastaukset

1) Minä nainen tukisin häntä ja hän minua

2) Sydämeni olisi tyytväinen ja elämäntapani muutuisi. Hän on jo saanut minussa muutoksia ja niitä tulisi lisää.

3 Hän on saanut minut jo muuttummaan, mutta rohkeus ja tukea tarvitsen.

Minulle ei ole koskaan ollut tärkeintä raha vaan se mitä tunnen sydämessäni

• NoitaNöpönenä

Missä tarvitset tukea ja rohkeutta? Miksi et löydä niitä ilman häntä?

• Minänainenn

Minulla ei ole koskaan ollut ihmistä joka tukisi minua missään. Minä olen aina ollut se kantava voima.Hän antaa minulle rohkeutta ja voimaa . Minä vain tunnen näin

• tällä.miehellä.samoin
        Minänainenn kirjoitti:

Minulla ei ole koskaan ollut ihmistä joka tukisi minua missään. Minä olen aina ollut se kantava voima.Hän antaa minulle rohkeutta ja voimaa . Minä vain tunnen näin

"Minulla ei ole koskaan ollut ihmistä joka tukisi minua missään. Minä olen aina ollut se kantava voima."

• monikysymysmonivastus

1; Muuttaisin elämäntapojani hieman terveellisemmäksi koska kunnioittaisin tätä naista.

2: Voisi tulla uusia harrasteita tämän naisen kanssa.

3: Haluaisin muuttaa elämääni rakastamalla jotain mukavaa ja luotettavaa nuorta naista.

• NoitaNöpönenä

Kohta 3 on hyvin kaunis ajatus.

Kohdissa 1 ja 2 sinun täytyy tehdä muutokset jo ennen kuin nainen tulee elämääsi.

• lentosuukkoja

Nöpönenälle kysymys!!

Kirjoitit että ”Vetovoiman laki pitää huolen siitä, että kaikkia kohdellaan tasapuolisesti.”
      tuontyyppiseen ajatukseen perustuu pitkälti rakennelmani.

Mitä sinä tarkoitat tällä tarkemmin?

• NoitaNöpönenä

Tarkoitan sitä, että ihmiset luovat omilla ajatuksillaan sen todellisuuden, jossa he elävät.

Oma mieli voi tehdä taivaasta helvetin tai helvetistä taivaan. Suurin mahdollinen yksilöllä oleva voima on huomion suuntaaminen. Sen voi suunnata juuri niihin asioihin, joihin sen itse kukin haluaa suunnata, ja silloin niitä asioita alkaa nähdä elämässään enemmän.

Se on hyvin tasapuolista, sillä kukaan ei vaadi, että huomio täytyisi kiinnittää juuri niihin asioihin, jotka tällä hetkellä omassa ympäristössä ovat aktiivisia.

Minulla on esimerkiksi tapana kiinnittää huomiota tiettyihin asioihin tulevaisuudessa. Ennen pitkää huomaan, että olen matkalla juuri sinne, mihin olen kiinnittänyt huomiotani.

Vastaavasti jos haluaa, ettei mikään koskaan muutu, voi suunnata huomionsa niihin asioihin, jotka eivät ole pitkään aikaan muuttuneet. Silloin niitä alkaa nähdä aina vain enemmän.

• hyvinsanottu

On aika hyvä pointti sinänsä tuo: itse se on sinun tehtävä se muutos elämääsi jos sitä haluaisi tehdä, ei se mustassa laatikossa ja tietokoneen tai tabletin ruutua tuijottelemalla mikään muutu.

• vetovoimaa

hei.tää on ihan mieletömän upeaa tekstiä <3.kiitos <3

• hirvittävätkomentajat

Itse voi muuttaa elämänsä kulkua, mutta tuollainenkin on vähän vaatii jo rohkeutta mennä johonkin uuteen työhaastatteluunkin täysin tuntemattomaan paikkaan useampia työhaastattelijoita vastassa jne..

Mutta niin, vaatii enemmän palleja kuin lähes kenelläkään pääesikunnan vääpelillä on lainkaan, pallit niin laihoja, jotta ei ole siittiöitä näillä, joka on hyvä asia, koska tulisi vain vammaisia lapsia niillä siittiöillä :D

Tuon tyyppisiä hirveitä komennusjuttuja, juurikin jotain luutnantin tyypillisiä alat laukomaan työnantajalle :D Silloin hän joko palkkaa sinut erittäin tehokkaana työntekijänä tai nostaa syytteen lauseesta jonka sanoit :D

Jäätelökioskit ovat kyllä varmaan tyttöjen suosikkipaikkoja kesätöissä, mutta tyttöjä tietysti harmittaa jos ei tule ollenkaan asiakkaita ostamaan jäätelöitä, typerää olla kun ei tule asiakkaita lainkaan ostamaan jäätelöitä, itselläni vähän kävi suruksi ja ajattelin että: on typerää varmaan olla jätskikiskan myyjänä kun ei tule asiakkaita joille voisi myydä jäätelöitä, ajattelin että pitäisikö käydä säälistä ostamassa jäätelö jotta tuo tytteli tulisi iloiseksi.

• elämässämuuttuisipaljon

Minulla todellakin muuttuisi heti paljon asioita jos olisi joku tyttö eli nuori nainen huolehdittavana :D

• NoitaNöpönenä

Aika suloista. 😍

• jokuhahmorakenneltuhah

ja ei hitto... arvasin että naapurin pikkulapset ovat rakentaneet jonkun hahmon jo lumesta kun sitä tuli, kurkistin parvekkeelta: joku ukko siellä seisoo, lumesta tehty :D

• nöpönenäiloistuttaa

nöpönenä tekee ainakin minut aina iloiseksi kysymyksillään, on mukava mennä nukkumaan aina pohdiskellen kummallisia kysymyksiä ja niiden vastauksia :D

• NoitaNöpönenä

Kiitos. Muiden vastaukset kysymyksiini tekevät minut iloseksi myös. 😊

• vastaukset_1_2_3

No, hän olisi vierelläni. Toisin kuin nyt. Vierelläni olisi ihminen, kenelle haluan ja saisin jakaa lempee ja lämpöö.

Saisi jakaa sitä lempee ja lämpöä, saisi jakaa ajatuksia, saisi jakaa elämää toisen kanssa. Romanttisessa mielessä nämä asiat kiinnostaa vain hänen kanssa.

Kts. edellinen. eli mainitut asiat ei kiinnosta muiden kanssa.

• NoitaNöpönenä

Sinun ajatuksesi ovat hyvin yhteneväisiä minun ajatusteni kanssa. 😊

• vastaukset_1_2_3
        NoitaNöpönenä kirjoitti:

Sinun ajatuksesi ovat hyvin yhteneväisiä minun ajatusteni kanssa. 😊

Kiva kuulla! Sulla viisaista aatoksia :)

• Enhaluasinualähelleni

Ei mikään, koska asiat vain pahentuvat entisestään!
      En tarvitse häntä elämääni, en usko häneen, en luota häneen.
      Enempää tuskin tarvitsee enään sanoa julkisesti!
      "Rakastaa sinä et osaa toista ihmistä".

• muttaymmärränkyllä

Toivottavasti ei ajattelisi noin.

• Sitäodotellen

Elämäni muuttuisi täysin. Terveellisemmäksi ja paremmaksi. Soittaisin, jos tietäisin numeron.

• NoitaNöpönenä

Etsi jokin muu tapa ottaa yhteyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.

Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei
      Maailman menoa
      471
      3283
    2. Huomaatko että

Olen kiinnostunut seksielämästäsi. Mitä uskot sen taustalla olevan?
      Ikävä
      149
      1506
    3. Kelpaisinko vielä?

Huolisitko minut vielä vaikka olen ollut sen toisen kanssa?
      Ikävä
      85
      1231
    4. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1114
    5. Martina, ero?

Milloin erouutinen julki, veikkauksia?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      1073
    6. Nainen, haluatko olla haluttava

Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,
      Ikävä
      44
      1011
    7. Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta

Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.
      Ikävä
      37
      981
    8. Olen niin pettynyt itseeni

Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi
      Ikävä
      40
      980
    9. Jannenkulma

"Köyhän" kiinteistö selvitystilassa!
      Suomussalmi
      10
      930
    10. Ei ole yhtään

Helppoa olla sinuun rakastunut
      Ikävä
      102