Ite aina pitänyt pirun epämukavina nuita peruskokoisia kumeja mitä marketeissa/huoltoasemilla myydään. Siis venyyhän ne ja kuvittelin itsekin että epämukavuus on aivan perusjuttu mitä muutkin kokee. Vasta myöhemmin törmäsin noihin juttuihin mulkkujen keskikoosta jne. minkä mukaan kondomit tehään ja huomasin että itellä on reilusti suurempi kalu niiden mukaan. Pituuden kans vielä pärjäis, mutta paksuus aiheuttaa epämukavuutta kumeissa. Kattelin sitten netin kauppoja ja tilasin isompia. Valmistajan suosittelemien mittojen mukaa tilasin mysize69mm. Paksuudesta olen yli suosituksen, mutta ei isompaa löytynyt. Hitto mikä ero entiseen. Kumi ensinäkin menee normaalilla tavalla alas (rullaamalla) ja se myös pysyy päällä. Katsokaa äijät netistä sopiva kumi kaluunne. Siellä näytti olevan kokoja myös pienille kaluille ja suuri terskaisille jne. Ottaa vaikka muutaman jokaiselta omaan kokoluokkaan sopivalta valmistajalta samaan pakettiin ja testaa. Niissä on oikeasti eroja.
Sopivan kokoinen kondomi
3
377
Vastaukset
- Herrasmies94
Mullekkin nuo normaalikokoiset oli liian tiukkoja eivätkä menneet kunnolla päälle, eivätkä pysyneet päällä. Hankin myös mysize kahta eri kokoo tais olla 64 ja 69 ja menivät paljon paremmin päälle ja tuntuivat just sopivilta. Että samaa mieltä, kokeilkaa mikä on sopiva teille niin tuntuu hyvältä ja on turvallista.
- Häxä-kiimassa-taas
Ihånia mlkkuja teillä. Annatteko mun pärrrrrseeseeen? Hintti-Häxän aloitus ja vastaus. Miksi vitussa joku tulisi tuollaista tänne kertomaan?
Minikulli-Asko se siellä taas kadehtii muiden isompia mulkkuja. Metka tapaus tämä Oulun lahja maailmalle :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968549
- 454210
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371478- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341189Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121160Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29827