Kyvykkäät ja miehiset miehet

kokeilunhaluinen-utelias

Taitaa olla turha tälle palstalle edes tästä kirjoittaa, kun tietää jo etukäteen mikä on vastaanotto, mutta jospa joku fiksukin voisi tähä vastata tai kertoa vastaavista kokemuksista.

Itselläni on viime Turkin reissulta lämpimät muistot, samoin Egyptistä. Omassa kotipiirissä en kehtaa olla oma itseni, mutta matkalla vapautuu ja etnisyyskin kiehtoo. Vaimo ei tiedä asiasta mitään, eikä sitä varmasti ymmärtäisikään.

Siskoni kanssa olimme ensi kertaan Antalayassa kolme vuotta sitten ja siellä eksyin yksikseni paikalliseen miesdiskoon, jossa oli kyllä turistejakin. Humalassa uskaltauduin kokeilemaan ja sittemmin olen rohkaissut mieleni usein lomamatkoilla ja menettänyt sydämeni! Salassapito ja lomakuvien piilottelu Suomessa kyllä ahdistaa. Mutta en halua kertoa, enkä pysty lopettamaan.

Asiallisia vastauksia kiitos! Minua ei kiinnosta ahdasmielisten/rasistien hölynpöly, joten menkää omille palstoillenne kiitos, tämä on lomaromanssipalsta ei mikään oikeistopopulistikonsertti.

18

7310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinun_

      Täytyy lopettaa tuo pelehtiminen, kertakaikkiaan!!!!!!

    • epäselväksi

      Siis oletko sä mies?

    • Oletko pitänyt huolen, ettei vaimosi joudu maksamaan kovaa hintaa seikkailuistasi?

      Et olisi ensimmäinen, jonka vaimo saa gynekologiltaan kuulla asiasta.

      • Turkin ystävä

        Onko sillä nyt väliä jos mies tuo turkkilaiselta tuliasia jos kerta naiset saa tehdä turkkilaisten kanssa mitä lystäävät.
        Mäkin käyn aina turkin lomalla salaa näissä miesbaareissa ja turkkilaisissa saunoissa sillä välin kun vaimo ottaa aurinkoa rannalla.


      • iski
        Turkin ystävä kirjoitti:

        Onko sillä nyt väliä jos mies tuo turkkilaiselta tuliasia jos kerta naiset saa tehdä turkkilaisten kanssa mitä lystäävät.
        Mäkin käyn aina turkin lomalla salaa näissä miesbaareissa ja turkkilaisissa saunoissa sillä välin kun vaimo ottaa aurinkoa rannalla.

        Nyt iski himo! Kertokaa paikkakunnat ja baarien nimet,,,munkin on tehnyt jo monta vuotta mieli. Täytyy varmaan varata matka Turkkiin taas täksi kesäki!


      • Turkin ystävä kirjoitti:

        Onko sillä nyt väliä jos mies tuo turkkilaiselta tuliasia jos kerta naiset saa tehdä turkkilaisten kanssa mitä lystäävät.
        Mäkin käyn aina turkin lomalla salaa näissä miesbaareissa ja turkkilaisissa saunoissa sillä välin kun vaimo ottaa aurinkoa rannalla.

        olen parin vaimon vuoksi surullinen ja pahoillani, koska he ovat joutuneet turhaan kärsimään hulttioaviomiestensä huolettomuudesta ja vastuuttomuudesta seksiasioissa.:(

        Jos unohtaa suojautua matkalla, vastuullinen mies (tai nainen) tekisi sen viimeistään sitten kotona eikä tartuttaisi tuliaisia vakikumppanilleen.


      • Turkin ystävä
        iski kirjoitti:

        Nyt iski himo! Kertokaa paikkakunnat ja baarien nimet,,,munkin on tehnyt jo monta vuotta mieli. Täytyy varmaan varata matka Turkkiin taas täksi kesäki!

        JBD Alanya ainakin on kova paikka. Siellä on niitä baarimikkoja - kysy niitä.


      • mielipiteeni
        optimisti-orvokki kirjoitti:

        olen parin vaimon vuoksi surullinen ja pahoillani, koska he ovat joutuneet turhaan kärsimään hulttioaviomiestensä huolettomuudesta ja vastuuttomuudesta seksiasioissa.:(

        Jos unohtaa suojautua matkalla, vastuullinen mies (tai nainen) tekisi sen viimeistään sitten kotona eikä tartuttaisi tuliaisia vakikumppanilleen.

        Vastuullinen mies tai nainen ei edes käy Turkissa seksilomalla karvakäsiä metsästämässä.


      • mutta
        Turkin ystävä kirjoitti:

        JBD Alanya ainakin on kova paikka. Siellä on niitä baarimikkoja - kysy niitä.

        JDB Älä, kelpaakos niille pojatkin...


      • Turkin ystävä
        mutta kirjoitti:

        JDB Älä, kelpaakos niille pojatkin...

        JDB pojille kelpaa kaikki!


    • Piristynyt

      ...että joskus saa nauraa!
      Kiitos!

    • homoja löytyä...

      Arvasin että homojahan täällä pyörii! Kuka sanoikaan että nämä naisia haukkuvat ovat itse homoja?? MINÄ!!!
      No, tulihan ne kaapista ulos kun vähän houkutteli....

    • neuvo

      Jätä vaimosi. Olisi reilua häntä kohtaan.

    • rob78

      Tämän keskustelun taso kuvastaa mielestäni erinomaisesti keskivertosuomalaisen järjenjuoksua. Terveydenhuollon ammattilaisena joudun tekemiseen veneeristen tautien kanssa, eikä ihmisparat nykyään tiedä/ymmärrä, että seksitaudit voidaan vältää ehkäisyllä tai muilla asianmukaisilla ratkaisuilla kahden ihmisen välisessä intiimissä suhteessa.

      1) Penetroiva seksuaalinen kanssakäyminen ei ole yhtäkuin HIV tai muiden STD:n tartunta edes miesten välillä
      2) Viestin kirjoittaja ilmeisesti halusi asiallista keskustelua aiheestä eikä jeesustelua, moralisointia, rasistisia kommenttejä tai muuten vaan tekopyhää paskaa
      3) Viimeisten tutkimusten mukaan pettäminen aika yleistä suomailaisissa parisuhteissa, ilm. se koira nytkin on älähtänyt, johon keppi kalahtanut
      4) Valitkoon jokainen oman seksipartnerinsa niin pitkään, kun ei ole kysymys minkäänasteisesta pakottamisesta tai pedofiliasta

      • möhh

        Vastuullisena terveydenhuollon ammattilaisena väheksyt sukupuolitautien ja HIV:n riskejä? Tiedät varmasti, mitä esim. HIV:n hoitaminen yhteiskunnalle maksaa. Ihmiset tekevät kuten haluavat joka tapauksessa - sitä ei tällä palstalla kirjoittelemalla ainakaan estetä. Oletko miettinyt, mikä on avioerolasten kohtalo, koska avioerohan siitä yleensä seuraa, jos äiskä tai iskä jää kiinni maailmalla huoraamisesta (ai niin, miehet huoraavat ja naiset kokevat lomaromansseja - sama asia, eri nimi). Sillä on merkitystä paitsi perheelle, myös kansantaloudelle, sillä hajoavat perheet hajottavat myös yrityksiä ja kertynyttä ylimääräistä varallisuutta (joka muuten olisi jäänyt vapaaksi toisaalla lainoihin ja pääomasijoituksiin, lisännyt työllisyyttä sekä valtion verokertymää ja vähentänyt kuntien sosiaalikuluja).


      • rob78
        möhh kirjoitti:

        Vastuullisena terveydenhuollon ammattilaisena väheksyt sukupuolitautien ja HIV:n riskejä? Tiedät varmasti, mitä esim. HIV:n hoitaminen yhteiskunnalle maksaa. Ihmiset tekevät kuten haluavat joka tapauksessa - sitä ei tällä palstalla kirjoittelemalla ainakaan estetä. Oletko miettinyt, mikä on avioerolasten kohtalo, koska avioerohan siitä yleensä seuraa, jos äiskä tai iskä jää kiinni maailmalla huoraamisesta (ai niin, miehet huoraavat ja naiset kokevat lomaromansseja - sama asia, eri nimi). Sillä on merkitystä paitsi perheelle, myös kansantaloudelle, sillä hajoavat perheet hajottavat myös yrityksiä ja kertynyttä ylimääräistä varallisuutta (joka muuten olisi jäänyt vapaaksi toisaalla lainoihin ja pääomasijoituksiin, lisännyt työllisyyttä sekä valtion verokertymää ja vähentänyt kuntien sosiaalikuluja).

        linja-autot törmää rekkkohin, tsunamit jyllää jne. Olisit lukenet yllä olevan viestini; seksitaudeilta voi suojautua!


    • Nauti elämästä!

      Mies hyvä,

      nauti elämästä täysillä. Nauti mikä hyvää tekee. Mua kiihottaa samat asiat...ja samat harrastukset ovat täällä. Meitä on monta muuta - ole huoleti ja NAUTI!

    • kullix

      onks sulla vaimon lisäks skidejä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1268
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      857
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      750
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      94
      730
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      558
    Aihe