Eli onko ideologian tarkoitus vain kaataa kaikkea mahdollista skeidaa tämän yhteiskunnan luoneiden (ja esi-isien) elätettäväksi ja lisääntymään tänne, tekemään tästä maasta rajoittuneen islam-yhteiskunnan? Luuletteko te, että se pitemmän päälle tekee tästä maasta paratiisin?
Miksi anarkistit puolustavat haittamaahanmuuttoa?
11
453
Vastaukset
pitäås ensin tietää mitä anarkisti tarkoittaa , enne kuin kirjoittelee .
- anarkistirotat
Anarkistisakki vastamielenosoitti mamutulvaa vastustavaa mielenosoitusta.
Heillä oli mukana iso juliste, jossa luki. "Työntäkää Suomi perseeseenne!"???
Eiköhän siinä ollut vastaus kysymykseesi... - csbg
Anarkistit ovat Naton juutalaisia. Soro. Mitä Hetler sano``?
- HyväSuomi
612-marssi on 612.fi-yhdistyksen Suomen itsenäisyyspäivänä Helsingissä järjestämä soihtukulkue. Tapahtuma ja soihtukulkue ovat yhdistyksen mukaan poliittisesti sitoutumattomia, eikä yhdistys edusta mitään poliittista kantaa. Sen mukaan kulkueella sekä seppeleen ja kynttilöiden laskulla sankarihaudoille on tarkoitus kunnioittaa menneiden sukupolvien työtä ja uhrauksia.
Miksi tämä halutaan anarkistien toimesta kääntää poliittiseksi toiminnaksi, vaikka kyse on kunnioittaa Suomea puolustaneita ihmisiä eli niitä monia, jotka uhrasivat nuoruutensa ja moni myös henkensä Suomen itsenäisyyden eteen?- siinä_selitys
Vasemmistoanarkistit yrittävät kaikin tavoin kostaa yhteiskunnalle kommunismin tuhon.
Joka tietenkin tuli nöyryyttävänä suuren ja mahtavan Neuvostoliiton romahtamisena omaan paskaansa.
Siihen kostoon kuuluu myös islamin tervetulleeksi toivottaminen Suomeen ja koko pohjolaan.
Väliaikaisesti näistä islamilaisista on hyöty punavihreälle vasemmistolle siinä,että laskevat muslimeista saavansa uusia äänestäjiä,
Mutta se on kyllä housuihinsa kusemista, joka ei kauan lämmitä heitäkäämn.
- jjkkll
He haluavat tuhota tämän maan ja olla kansalaistottelemattomia, vallata taloja ja romuttaa kokonaisen instituution.
- tyhmyyden.huipentuma
Taitavat nämä anarkistit tukea nykyistä porvarihallitusta ja EK:ta kun haluavat tänne kaikenmaailman hottentotit ja musulmaanit, luulin että anarkistin homma olisi vastustaa valtiota eikä tukea nykyisiä valtaapitäviä porvareita.
- fhndnt
anarkismi vastustaa kaikkea joten yhteiskunta olisi viisaampi kun vastustaisi anarkismia.
- kössikenguguru
Koska anarkistien agenda on tuhota valtaapitävät elimet ja siten yhteiskuntajärjestys.
Haittamaahanmuutto, kuten nimityskin sen kertoo, aiheuttaa haittaa yhteiskunnalle ja täten on anarkisteille apuvoima. - MongotvttuunSuomesta
Riippuu varmaan paljon anarkistin omasta etnisestä taustasta. Genetiikka kun vaikuttaa paljon ajatteluun tai sen puutteeseen.
Mutta ei tarvitse edes olla anarkisti, halutessaan räjäyttää 'valtaapitävien' systeemin, koska se on mätä ja alkeellinen. Ihan normikansalainenkin on jo kypsä kutupervoihin. - cderd
No mitä luulet? Anarkismin tavoite on tietenkin järjestäytyneen yhteiskunnan hajoittaminen ja täysi anarkia. Suomessa on anarkisteilla jo niin paljon valtaa, että peli on pelattu.
Vain apu venäjän suunnalta voisi pelastaa tilanteen ja palauttaa järjestyksen maahan.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792322Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1371481- 1331452
- 1541193
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373927Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683