Mitä kertoo yhteiskunnastamme se, että keskustelupalstan yhteiskunta-osion alla on palsta nimeltään ydinvoima?
Miksei aurinkoenergia, tuulivoima, biovoima jne?
Onko ydinvoima itsessään jokin korkeampi entiteetti, jolla on yhteiskunnallinen asema?
Eikö ydinvoima ole yksi tavallinen energiantuotantomuoto muiden energiapaletin tuotantomuotojen joukossa?
Mielenkiintoinen havainto
8
408
Vastaukset
- perusteita.ilmeisesti
Mitä kertoo yhteiskunnastamme se, että Suomi24:n seksiryhmien hierarkiassa kaikkien muiden seksiä neutraalisti käsittelevien keskusteluryhmien nimien joukossa on yksi ryhmä nimeltään "Onko prostituutio väärin?" Siellä ei siis ole ryhmää "Onko ryhmäseksi väärin?" vaan "Ryhmäseksi".
Tämän ryhmän nimi ei sentään ole "Onko ydinvoima väärin?"
Energiaryhmien sijainti yhteiskuntakategoriassa on sikäli perusteltua, että päätökset niiden suhteen tehdään nimenomaan poliittisin ja tunteisiin vetoavin perustein eikä tieteeseen tai teknologiaan perustuen. Sen huomaa jo keskustelustakin, mitä vähäistä sitä sitten löytyykin itselleen vastailevan kopioita syytävän spämmibotin viestien väleistä. - NakkiNaureskelee
Tällä palstalla on yksi- kaksi hullua jotka hyppivät seinille ja purevat raivoissaan muniaan jos joku vertaa vaihtoehtoisia energiantuottotapoja ydinvoimaan.
- NakkiSorvaa
Niin ja yksi tollo availee tällä palstalla ketjuja lapsista ja tuulivoimaloista. Hassua eikö totta ?
- InnokasNakki
Kaikki tollot ovat tolloja,
Tiedoksi @Suomi24 @Aller Sääntömafian ansiota sen keskustelun noin 9 vuotta jatkuneet poistot ja uudelleenkirjoitukset. Seuraavan kerran se poistuu osoitteesta https://keskustelu.suomi24.fi/t/15451534/tshernobyl-lapset-ja-tuulimylly
Tiedoksi @Aller
Ei se kerro yhteiskunnastamme yhtään mitään. Joku vaan on sen laittanut siihen. Häneltä pitäisi ehkä kysyä miksi niin teki?
- K.Late
"Onko ydinvoima itsessään jokin korkeampi entiteetti, jolla on yhteiskunnallinen asema?"
Sanoisin, että kyllä. Ydinvoima eroaa siinä, että se kansainvälisesti valvottu energiamuoto, johon liittyy kansaivälisisä sopimuksia ja kansallisia lakeja. Sen rakentaminen vaatii yleensä kaikkialla parlamnetaarisen päätöksen.
Lopultahan se kuuluu myös energiapalstoille, joissa se sitten onkin. Mutta on olemassa valtioita, joissa nädään ydinvoiman rakentaminen lähes pelkästään yhteiskunnallisena asiana joka liittyy demokratiaan, avoimmuuteen, ydinsulkusopimuksiin ja ydinaseisiin. - Dollon-tollo
Mille palstalle kuuluisi sattumaenergia?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514