edes naimaan. Mut taida sekään silti todellisuudessa olla mahdollista. No palstalla ehkä.
Aletaan sitten
9
461
Vastaukset
- unohdettavissa
Miksi ei olisi todellisuudessa mahdollista? Johtuuko tämä sinusta?
- hotandsexy
Sitähän mä oon ajanu tässä koko ajan takaa kultaseni.....Koska saan sun housut aukaista ja hyväillä?.......
- kädestä
Meillä on tervehditty ihan,,,,
- ajavain
Ajaa takaa kuin elokuvassa: Death Proof, ajaa takaa tyttöjä ;D
Quentin Tarantinon Death Proof :D - turhautunut_
No nyt kyllä jo ihan milloin vain.
- mummoutumistaodotellessa
Eeeei, mä haluan odottaa menopaussin yli. Mä tulen niin helposti raskaaksi, siis ihan kaikenlaisista ehkäisymenetelmistä huolimatta, että en mä uskalla enää naiskennella yhtään kenenkään kanssa... :(
...Hienoa aina kuulua siihen tilastolliseen 1% jolla ehkäisy ei toimi riittävän hyvin.- Kaikkeasitäkuulee
Etkö osaa käyttää kondomia? Okein käytettynä 100% varma ehkäisy.
Mun kanssa ei edes palstall
- pyydänanteeksi
Runkkasin juuri kuvallesi.... ei mut. Mitä hittoa sä täällä teet? Vaikutat ihan yhtä sekokrekolle ku m-nainen-ei.ap mikä lie hitto onkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1483299
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau592638Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.302080- 1301667
Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?831514- 771498
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3651445- 911150
- 891115
On tullut aika lukita kaupunginjohtajan ovi, ja hlö pihalle
Ei kahta eikä yhtäkään selitystä, ylimielisyys on kääntyi varomattomuudeksi, ja kaupungin jo ennestään kuihtuva talou1951086