Miten lopettaa subutex?

Subutexprinsessa

Heippa, olen 25-vuotias nuori nainen. Eri huumeiden käyttöä takana noin 8-9 vuotta, alkuun se oli semmosta kannabiksen polttelua ja esim. Essojen ja pirin satunnaista käyttöä. Vähän yli 5v sitten käyttö muuttui säännölliseksi ja niihin aikoihin aloin käyttää säännöllisesti myös bentsoja. Subua olen käyttänyt säännöllisesti (päivittäin) vähän yli 3v.
Olen jo yli puolen vuoden ajan halunnut lopettaa koko p*skan, olen saanut elämän muuten mallilleen, käyn töissä enkä sekoile enää kuten nuorempana. Nyt en vaan tiedä miten pystyisin lopettaa ton subutexin. Haluaisin mennä katkolle, mutta en voi olla pitkiä aikoja pois töistä. Onnistuisko lopettaminen kotona, tiputtamalla annoksia? Yleensä otan päivässä noin puolikkaan. Niin ja käytän iv.
Vinkkejä, kokemuksia ja muita neuvoja otetaan vastaan! :/

6

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkeahyvää1

      Tämmöinen video löytyy youtubesta kanavalta, jota seuraan
      https://www.youtube.com/watch?v=08a5Fa1TM94

      Tuossa on, jos tarviit rukousapua, kannattaa tarttua
      https://www.pelastusarmeija.fi/palvelut/esirukous

      Hengellisissä kokouksissa ihmiset paranee aivan kaikenlaisistasairauksista ja riippuvuuksista
      http://lupaus.net/kalenteri/

      Itse olen seurannut TV7 -kanavalta suorana lähetettäviä esirukousohjelmia ja sen kautta ihmisiä paranee jatkuvasti
      http://www.tv7.fi/suorat-rukousohjelmat/ <-tuolla on mailiosoitetta ja kaavakettakin, esirukouksen lähettämistä varten kannattaa myös tarkistaa

    • heijaaa

      Harvoin noista omin voimin pääsee eroon. Mene käymään terveyseskuksen päihdeklinikalla, pyydä päästä bentsojen ja opiaattien vieroitukseen. Bentsoista eroon pääsy voi onnistua kotona pikku hiljaa vähentämällä. Pyydä klinikalta bentsojen vähennyssuunnitelma, jota voit noudattaa.

      Subu on hankalampi lopettaa. Yritä silti ihmeessä kotona, mutta jos ei onnistu, niin kannattaa yrittää lopettaa laitosvieroituksessa. joudut olemaan pois töistä katkaisun ajan, noin 2 viikkoa. Sen jälkeen voit pyytää päästä kuntouttavaan hoitoon laitoskuntoutuksena tai avokuntoutuksena, jolloin asut kotona. Jos ei tuota tulosta, niin kuin usein käy, voit pyytää päästä uudelleen tai yrittää päästä korvaushoitoon.

      • Dorkajumi

        Väitän, että bentsojen lopetus on kokonaisuutena aivan yhtä hankalaa. Prosessi voi viedä vuosia ja välillä tulee väkisinkin takapakkia. Vieroitusoireet voivat olla vaarallisia ja todella invalidisoivia, vaikka annosta leikkaisi vain 5-10%. Subuviekkarit on lähinnä v-mäisiä, joskin henkiset oireet kamalia verrattuna bentsoihin.


    • QuitNOver

      Lääkkeitä :D catapresania ja särkylääkettä subun lopetukseen ja unilääkettä bentsoihin. Molempien päivittäiskäytön lopettanut mut buprenorfiinia silti menee kuukausittain.. joku "tarve" siihen tuntuu tällä nupilla olevan

      • Aineen_orja

        Jossain sanottiinkin, että opi-tuotteista eroon pääseminen ja varsinkin erossa pysyminen on elinikäinen ja jokapäiväinen prosessi.
        Aika kyllä auttaa, mitä pidempään sen enemmän.
        Muistijälki aineen tuomasta olosta, jonka se aluksi antaa jää aivoihin.
        Siitä huolimatta saattaa välillä pitkänkin ajan kuluessa tehdä mieli, vaikka tietää millainen "juudaksen suudelma" aine on.
        Aluksi se hellii, kunnes näyttää todellisen luonteensa, jolloin eroonpääsy usein onkin jo vaikeampaa. Se pari viikkoa hampaiden kiristelyä, särkyjä kaikenlaista pakokauhua, voimattomuutta yms. tuntuu ikuisuudelta.
        Siinä vaiheessa aineen himo ei niin vaivaa, paitsi tietäisi sen auttavan refloihin, jolloin joudut käymään varsinkin hiukan pidempään vetäessäsi ne entistä pahempana läpi uudestaan. Itse olen ajatellut fyysisestä koukusta eroon päästä depot tramalien, panacodien, sekä tarvittaessa lisäksi vielä xanor/riva, jos pahaksi äityy.
        Viikon-kahden kuuri, koska töissä pitäisi pystyä käymään. Huomenna olisi tarkoitus aloittaa, pari ekaa päivää yrittää olla ilman mitään edellämainituista, koska bubre vaikuttaa vielä. Kipeeksihän siinä varsinkin toisena pvänä alkaa jo tuleen.
        Fyysinen puoli kun on selätetty alkaakin taistelu aineen himoa vastaan, se voi kestää puolesta-vuoteenkin, jonka jälkeen pitäisi alkaa helpottamaan.
        Kuten sanoin aivot muistavat sen aineen aluksi antavan euforian lopun ikää, joten välillä joutuu aina taistelemaan.
        Kannattaa pysyä erossa kaikista aineista. Alkoholiakin vain seurustelujuomaksi muutama tai vastaavat saunaoluet, kaikki muu on pahasta.
        Ilman pärjää myös, varsinkin jos riippuvuuspotentiaalia päihteisiin.
        Kovasti kun riivaa, varsinkin vastoinkäymisissä, niin hiljentyä sekä rauhoittua ja kädet ristiin. Kyllä se "kohtaus" ohi menee.
        Kaikkea hyvää sinulle ja toivotaan, että onnistuisimme; tässä läpi elämän kestävässä prosessissa :).


    • Nukkuva_Tiedustelija

      Tiputat todella vähän kerrallaan kuukausien/vuosien ajan ja keksit vapaa-ajalle jotain mielekästä puuhaa.
      Nuo korvaushoidot/katkot ja jeesus jutut unohtaisin ellet välttämättä halua pehmustettuun yksiöön.

      Tietysti CBD auttaa todistetusti vieroitusoireisiin joten lähtisin kokeilemaan seuraavaa: hankit CBD öljyä ja tiputat annosta vähän. Nuo subutexit kannattaa myös "sulattaa" kielen alla kuten resoritabletit kuuluukin koska se vaikutus on paljon tasaisempi ja kantaa pidemmälle.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      280
      3104
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1565
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1291
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1207
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe