https://www.iltalehti.fi/politiikka/2f13caff-1c11-4e1d-8f2f-4be0bb271eb7_pi.shtml
Kyllä riittää EU:lla työtä yksien korvatollojenkin parissa, kuinkahan paljon niitä mereen oikein joutuu, ei ainakaan minun eikä naaperitten käyttämät tollot.
Seuraavaksi kielletään tulitikut kun niissä on suuret rikkipäästöt. On se hyvä että holhotaan ettemme pilaa koko maailmaa korvatolloilla ja tulitikuilla.
Vanupuikot pannaan
7
128
Vastaukset
- nyt.hamstraamaan
Noita aterimia täytyy hankkia varastoon muutaman vuoden tarpeiksi, eihän niitä kuitenkaan mahdottomia mene kahden hengen taloudessa.
Pitää hamstrata reilusti kaikkia, puikkoja sekä aterimia. Kuinkahan ne muuten mereen oikein päätyvät, sitä täytyy oikein miettiä kun en ole edes merillä ollut muutamiin vuosiin.
- fcvcgc
Aivan älyttömästi jemmaan noita. Omaan käyttöön ja myöhemmin myyn niitä hyvällä hinnalla
- ikinäymmärtänyt
Mihin noita puikkoja oikein käytetään? Dildoksi ovat aika pieniä.
- ytuytui657tryugfhj
Autonrenkaista lähtee satoja miljoonia tonneja muovisia mikro ja nanopartikkeleita, Eikö EU:n vähäjärkiset päättäjät voisi päättää että autoilla voi ajaa pelkillä vanteillakin
- TheRealJ
Onhan vanupuikkoja saatavilla paperista tehdyllä tikkuosalla. Eli paperia on rullattu tiiviiksi rullaksi. Oman kokemukseni mukaan nuo eivät ole yhtään huonompia kuin muovipuikkoiset. Joten vanupuikot eivät ole ongelma.
Imupillit voivat olla hankalampi tapaus. Pahvista ei taida saada niin hyviä pillejä, etenkin jos niiden pitäisi kestää kuumia juomia. - töitä.Suomeen
Tämä on loistouutinen Kotkan paperitehtaalle, joka on kehittäyt muovittoman elintarvikekäyttöön kelpaavan nesteitä ja rasvaa kestävän kartongin. https://yle.fi/uutiset/3-9717592
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432181Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151430Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141386Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21958Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162838Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75742
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675