https://www.iltalehti.fi/politiikka/2f13caff-1c11-4e1d-8f2f-4be0bb271eb7_pi.shtml
Kyllä riittää EU:lla työtä yksien korvatollojenkin parissa, kuinkahan paljon niitä mereen oikein joutuu, ei ainakaan minun eikä naaperitten käyttämät tollot.
Seuraavaksi kielletään tulitikut kun niissä on suuret rikkipäästöt. On se hyvä että holhotaan ettemme pilaa koko maailmaa korvatolloilla ja tulitikuilla.
Vanupuikot pannaan
7
125
Vastaukset
- nyt.hamstraamaan
Noita aterimia täytyy hankkia varastoon muutaman vuoden tarpeiksi, eihän niitä kuitenkaan mahdottomia mene kahden hengen taloudessa.
Pitää hamstrata reilusti kaikkia, puikkoja sekä aterimia. Kuinkahan ne muuten mereen oikein päätyvät, sitä täytyy oikein miettiä kun en ole edes merillä ollut muutamiin vuosiin.
- fcvcgc
Aivan älyttömästi jemmaan noita. Omaan käyttöön ja myöhemmin myyn niitä hyvällä hinnalla
- ikinäymmärtänyt
Mihin noita puikkoja oikein käytetään? Dildoksi ovat aika pieniä.
- ytuytui657tryugfhj
Autonrenkaista lähtee satoja miljoonia tonneja muovisia mikro ja nanopartikkeleita, Eikö EU:n vähäjärkiset päättäjät voisi päättää että autoilla voi ajaa pelkillä vanteillakin
- TheRealJ
Onhan vanupuikkoja saatavilla paperista tehdyllä tikkuosalla. Eli paperia on rullattu tiiviiksi rullaksi. Oman kokemukseni mukaan nuo eivät ole yhtään huonompia kuin muovipuikkoiset. Joten vanupuikot eivät ole ongelma.
Imupillit voivat olla hankalampi tapaus. Pahvista ei taida saada niin hyviä pillejä, etenkin jos niiden pitäisi kestää kuumia juomia. - töitä.Suomeen
Tämä on loistouutinen Kotkan paperitehtaalle, joka on kehittäyt muovittoman elintarvikekäyttöön kelpaavan nesteitä ja rasvaa kestävän kartongin. https://yle.fi/uutiset/3-9717592
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171597
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991458Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy35839Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29809Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50746Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?34708Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56698Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37690Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s42669Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37653