TradeUp, onko luotettava sivusto?

Fenniini

Mietin ostavani "uudenveroisen" iPhonen TradeUpin nettikaupasta. Onko kellään kokemuksia kyseisestä sivustosta, onko laitteet tulleet luvatussa kunnossa ja ajallaan?

120

15414

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • h_heikk_88

      Ite ostin sielt iPhone X:n ja oli mitä pitiki, oli seuraavan päivän ostost postis ja mulla sit siitä seuraavana. Kunnossakaa ei mitää ongelmaa, kunto sitä mitä odotinki ja kaikki toimi.

      Katoin ite niiden facebook sivuilt kommentit ja sen takii uskalsin kokeilla, nyt oon sit myymäs sinne omaa vanhaa iPhone SE puhelinta, voin kertoo miten meni myöhemmi.

    • Happo-omena

      Ostin joulukuussa iPhone 8 plussan, saapui parissa päivässä ja tähän mennessä toiminut moitteettomasti. Suosittelen!

    • fuho

      Kyllä täysin luotettava on. Ostin lokakuussa "tyydyttävän" iPhone 6:n... Paljon odotettua parempi koska akku oli puhelimessa uusi eli kapasiteetti 100%. 5/5 multa

    • Timppa_S

      2 puhelinta myynyt ja yhden sieltä ostanut. Ei huonoa sanottavaa ja hintakin oli hieman alle markkinahinnan

    • KaitsuH

      Ostin joululahjaksi pojalle kutosen ja kuukausi sitten itselleni kasin, molemmat ovat toimineet ilman mitään ongelmia. Luotettava kauppa kyseessä, suosittelen!

    • Tyytyväinenasiakas

      Itse ostin juuri vähän aikaa sitten kuntoluokassa "tyydyttävä" ja annoin vanhan vaihdossa. Toimii tosi hyvin, kunto oli enemmänkin "hyvä" eli huomattavasti parempi kuin mitä odotin. Kaikin puolin sujuvaa :)

      • hyväkokemus

        Myynti meni sujuvasti itellä rahat tilillä 48 tunnin sisällä. Iso plussa asiakaspalvelusta


    • 7654321

      Ystävällinen palvelu. Puhelin hyvä ja hinta HALPA. Ei mulla muuta.

    • iiihmettelenvaan

      Itse haluaisin tilata tradeupista iphone 8 kuntoluokassa erinomainen. Onko teillä toiminut iphonet moitteettomasti ettei ole esim. hidas ja vastaako toiminnallisesti uutta? Ja mitä vikoja teillä puhelimissa on ollut vai onko ollut täysin virheetön?

    • kokemustalöytyy

      Itsellä toiminut ihan yhtä hyvin kuin Verkkokaupasta ostettu laite. Ostin erinomaisen enkä ollenkaan huomannut eroa uuteen, pari mikronaarmua siellä täällä tosin. Asiaskaspalvelu oli hyvää ja osamaksu löytyi myös.

      • Loistavapalvelu

        Täytyypä minunkin antaa plussat taas. Kolmannen puhelimen tilasin ja homma toimii nopeasti ja just niinkuin pitää.


    • hyvintoimiiii

      Hyvä kokemus! Puhelin toimii ihan niin kuin pitääkin ja erityisesti plussaa nopea toimitus. Vanha puhelin meni rikki ja sain samana päivänä uuden puhelimen käyttöön.

    • Asiakas85

      Iso suositus siis sekä loistavasta palvelusta että puhelinten kunnosta. Parempi kokemus kuin mitä swappiesta sain. Näyttää firmakin kasvaneen paljon!!!

    • Anonyymi

      Ei mitään valittamista. Kivasti tuli säästöä kun ostin 3 lapselle tradeupista käytetyt puhelimet :)

    • Anonyymi

      Ostin tyydyttävän kuntoisen, naarmuja oli joitakin mutta eipä haittaa kun puhelin toimii niin hyvin. Akkukin oli juuri uusittu joten isot plussat siitä!

    • Anonyymi

      Vaikka ostin alle kahdensadan 6S puhelimen niin olin erittäin positiivisesti yllättynyt palvelusta. Akku oli juuri vaihdettu ja puhelimessa ei ole ollut mitään ongelmia. Suosittelen!!

    • Anonyymi

      Ei ostin iphone 6 ja näyttö jä käyttö järjestelmä ei toimi ja puhelin oli koöhuinen ja naarmuinen kun se tuli

    • Anonyymi

      kannattaa ottaa huomioon että täällä olevista vastauksista ja aloituskin voi aivan hyvin olla ko. kaupan mainosta,

    • Anonyymi

      ostamani iPhone 7 on toiminut tosi hyvin. ostin 2kk sitten

    • Anonyymi

      Ostin tyydyttävän kuntoisen. Vaikka takakannessa nyt olikin käytönjälkiä niin hintalaatusuhde oli kyllä kohdillaan! Säästin 300€ gigantin hinnoista ja eihän naarmut edes haittaa kun käytän suojakuoria.

    • Anonyymi

      Toimitus oli nopea ja tuote 5/5. Voin kyllä lämpimästi suositella yritystä.

    • Anonyymi

      Positiivinen kokemus täältäkin. Puhelin oli odotettua parempi ja toimittivat postiin jo samana päivänä. Tiedän kyllä mistä ostan seuraavan iPhonen!

    • Anonyymi

      Ostin käytetyn SE:n varapuhelimeksi ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Takuuta vielä 3 kuukautta jäljellä mutta kaikki on toiminut moitteettomasti (myös akku!!).

      Suosittelut täältäkin TradeUpille!

    • Anonyymi

      Joululahjaksi tyttärelleni ostama iPhone 8 on toiminut tähän menneessä tosi hyvin. Erinomaisen kuntoinen puhelin oli lähes uusi.

    • Anonyymi

      Tämä on juuri mitä kaipaan. Käytetty puhelin uuden hinnalla.

    • Anonyymi

      Hyvä kokemus mulla, ostin vuodenvaihteessa seiskan. Käytetyn hinnalla sain uudenveroisen puhelimen uudella akulla. Hyvin on toiminut käytössä!

    • Anonyymi

      Luotettava kauppa, erittäin ystävällinen palvelu ja puhelin tuli päivässä. Kaksi puhelinta ostanut itselleni ja yhden lapselle.

    • Anonyymi

      Superhyvää palvelua!! En osannut ottaa puhelinta heti käyttöön, soitin ja sain asiakaspalvelusta todella asiantuntevaa palvelua. Myös puhelimen laatu ylitti odotukset. Vahva suositus tälle paikalle.

    • Anonyymi

      Laatu ylitti odotukseni ja palvelu oli ystävällistä. Ostan varmasti uudestaan!

    • Anonyymi

      Ostin iPhone 8:n ja puhelin oli juuri mitä luvattiin. Erityisen tyytyväinen olin kuitenkin toimitukseen, puhelin oli seuraavana iltapäivällä jo noudettavissa.

    • Anonyymi

      Kommenttien perusteella uskaltauduin itsekin kokeilemaan. Todella nopea oli toimitus ja pojalle synttärilahjaksi ostama iPhone SE juuri sellainen kuin hän halusi, ja uudella akulla vielä! Ei voi olla kuin tyytyväinen tähän hommaan!

    • Anonyymi

      Todella hyvin toimii 7 plussa minkä tilasin. Ostan kyllä uudestaan.

    • Anonyymi

      Vahva suositus jos haluaa halvan puhelimen peruskäyttöön. Ostin välttävän kuntoisen ja vaikka oli naarmuja niin mulle tärkeintä on että puhelin toimii ja akku on hyvä. Juuri sellainen puhelin kuin lupasivatkin!

    • Anonyymi

      Ostin iPhone 7:n ja toimii. Maanantaina tilattu puhelin saapui tiistaiksi.

    • Anonyymi

      Lämpimät suosittelut täältäkin. Ostin äskettäin jo perheen kolmannen puhelimen TradeUpista vuoden sisään :D

    • Anonyymi

      Ostin iPhone X puhelimen parhaassa kuntoluokassa ja oli ihan oikeasti kuin uusi. Siis ei AINUTTAKAAN jälkeä missään ja akun kunto oli 100%. Sain puhelimitse hyvää ja ystävällistä asiakaspalvelua ja toimituskin oli siis TODELLA nopea. Puhelin saapui jo seuraavaksi päiväksi mikä on erittäin poikkeuksellista vaikka ostan verkkokaupoista lähes päivittäin. Meni kyllä niin hienosti puhelimen osto että ostin viime viikolla isälle synttärilahjaksi iPhone 7:n enkä pettynyt. Jatkossa ostan kyllä kaikki puhelimeni TradeUpilta!!

    • Anonyymi

      Olin kyllä todella tyytyväinen saamaani palveluun. Puhelin oli hyväkuntoinen ja tori.fi myyjiin verrattuna täältä sai vuoden takuun. Siitä hyvästä mielellään maksankin parikymppiä enemmän.

    • Anonyymi

      Pisteet kätevästä ja nopeasta chattipalvelusta. Toimiva puhelin.

    • Anonyymi

      iPhone 7 tuli ostettua. 10/10 puhelimen laadusta ja ystävällisestä palvelusta. Harmi etten aiemmin kuullut tästä kaupasta :)

    • Anonyymi

      Ostin just toisen puhelimen täältä, ekan itselleni ja toisen vaimolle. Pakko kyllä sanoa että hinta-laatu suhde oli kerrankin kohdillaan ja useita kymppejä halvempi kuin Swappiella. Käytännössä hinnat oli samalla tasolla kuin Facebook kirppiksellä mutta tähän tuli se vuoden takuu mukaan :)

    • Anonyymi

      Pisteet tradeupille ennätysnopeasta toimituksesta postin lakosta huolimatta. Puhelimessa on myös uusittu akku!

    • Anonyymi

      Hyvä oli vaikka ostin vain tyydyttävän kuntoisen. Säästöä tuli kun lapsille ostaa käytettynä puhelimet. Rikkovat kuitenkin vuoden sisään näytöt :D

    • Anonyymi

      Jo toisen vuoden peräkkäin päädyin ostamaan lapsille iPhonet joululahjaksi täältä. Puhelimen laatu ylitti jälleen odotukset ja säästöä kertyi ties kuinka monta sataa verrattuna uuteen puhelimeen. Jos et ole kokeillut niin suosittelen erittäin lämpimästi!

      • Anonyymi

        Todellinen yllätys. Käytetty puhelin uuden hinnalla ilman takuuta. LOL.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todellinen yllätys. Käytetty puhelin uuden hinnalla ilman takuuta. LOL.

        4 kuukautta sitten ostin ja toimii kuin unelma. Itse sain 12kk takuun ja vastaava malli oli kyllä tradeupilla halvempi kuin esim swappiella.


    • Anonyymi

      Positiivisesti yllätyin että sain lyhyelläkin varoitusajalla tulla noutamaan puhelimen viikonloppuna. Ei olisi muuten ehtinyt pukinkonttiin mutta hyvästä palvelusta iso kiitos tradeupin asiakaspalvelulle.

    • Anonyymi

      Puhelimen päivittäminen eli vanhan myynti ja uuden osto sujui mutkattomasti näin jouluruuhkien aikaankin. Uusi puhelin toimii ihan kuin kaupasta ostettu. Plussat erittäin hyvästä asiakaspalvelusta.

    • Anonyymi

      Täällä uusi tyytyväinen asiakas. Puhelimessa ei naarmun naarmua. :D

    • Anonyymi

      Täällä myös! Puhelin oli naarmuton ja akku uusi vaikka epäröin aluksi ostaa "käytetyn" puhelimen.

    • Anonyymi

      Todella tyytyväinen olen ostamaani iPhone kasiin! Isona plussana todella siisti kunto, uusi akku sekä selkeästi halvin hinta mitä vertailulla löysin.

    • Anonyymi

      Täällä erittäin tyytyväinen asiakas! Ostin viime vuonna kaksi puhelinta täältä, yhden iPhone 8:n ja toisen iPhone 6S:n lapselleni. Kunto ja toimitusaika oli juuri mitä luvattiin! Suosittelen ehdottomasti teille jotka eivät halua maksaa poskettomia summia älypuhelimesta. Ei minua ainakaan haittaa jos puhelin on käytetty kunhan on varmatoiminen ja puhdas. Akunkesto on myös molemmissa puhelimissa erinomainen ellei jopa uudenveroisessa kunnossa.

    • Anonyymi

      Tilasin itse TradeUpista viikonloppuna iphone X:n, jonka kuntoluokka oli hyvä. Tuote lähetettiin heti seuraavana arkipäivänä ja tuli minulle yhdessä päivässä heti lähetyksen jälkeen. Puhelimen reunoilla oli kulumajälkiä, mutta muuten toimii moitteetomasti. Suosittelen TradeUpia kaikille, jotka aikovat iphonen hankkia!

    • Anonyymi

      Itse en suosittele. Palautus menee heidän kanssa erittäin hankalaksi. Tilasin puhelimen kuntoluokaltaan erinomainen, ja puhelin lagi jatkuvasti. Eivät suostu antaa minun palauttaa puhelinta vaikka minulla pitäisi olla siihen oikeus. Kuluttajaneuvontaan oon ollut yhteydessä, katsotaan miten käy.

    • Anonyymi

      Hyvä kokemus täällä. Ohjeet olivat selkeät ja tilattu puhelin saapui yhdessä päivässä. Sain myös asiantuntevaa palvelua kun päivitysten kanssa oli ongelmia.

    • Anonyymi

      En ole ostanut mutta kommenttien perusteella ostan seuraavan puhelimeni TradeUpilta. Kolmen puhelimen myynti on mennyt todella sujuvasti ja tältä osin suosittelen ehdottomasti!

    • Anonyymi

      Hinnat järkeviä, tuote mitä luvattu ja tosi nopea toimitus. Toimiva kauppa enkä tiedä voiko enempää edes toivoa. Jo kaksi puhelinta hankittu täältä ja ostan jatkossakin.

    • Anonyymi

      Joo on! Kaikki meni tosi sujuvasti ja varmasti tilaan seuraavatkin puhelimeni tuolta :) Tilasin siis nyt iPhone XS

    • Anonyymi

      Älkää ostako! Ostin puhelimen joka oli ”uudenveroisessa kunnossa”. He laittoivat viestin, kuin hölmölöiselle, että puhelin on käytetty js vetosivat tutkimuksiin yms. Puhelimessa oli paljon naarmuja ja he selittävät, että minun täytyisi vastata heidän kysymyksiin ja jatkokysymyksiin, he eivät kuitenkaan vastaa minun kysymyksiin. (Esim. Miksi puhelin ei vastannut kuvausta) Heillä on oma kysymysarkisto, jolla väsyttävät asiakkaan(joka ei lopulta jaksa taistella) ei riitä , että vastaat kysymykseen sinne päin, vaan sinun pitää vastata juuri, niinku he ovat kirjoittaneet. Kaiken lisäksi he vastaavat 1viesti/päivä, joten viikon viestittelyn jälkeen en ole saanut yhtäkään vastausta, mitä seuraavaksi tapahtuu. Tässä lainaus:
      ” Sopivan ratkaisumallin löytämiseksi tiedustelisimme millä tavoin olet kokenut tämän haitanneen käyttökokemustasi:
      Kosmeettinen haitta (ei miellytä silmää)
      Naarmu tuntuu terävältä esim. sormessa
      Olet huolissasi laitteen toimintavarmuudesta tulevaisuudessa
      Muu? Mikä?”

    • Anonyymi

      Erinomainen palvelu ja tuote vastasi kuvausta. Oli itse asiassa jopa parempi kuin mitä odotin! Asiakaspalvelu vastasi chatissä todella nopeasti ja neuvoi vaikka päivitysten kanssa oli aluksi ongelmia.

      Suosittelen varmasti kaikille kavereillekin!

    • Anonyymi

      Nopea ja vaivaton palvelu. Ostin alkuun väärän mallin mutta sain käteväsi vaihdettua oikeaan. Panssarilasi oli laadukas ja asennettu tosi hienosti!

    • Anonyymi

      Olen ostanut kaksi puhelinta ja myynyt yhden. Kaikki sujui hyvin ja ongelmitta. Ostamani tuote oli juuri kuvauksen mukainen eli uudenveroinen ja myydystä tuotteesta tuli rahat tilille parissa päivässä. Maksu tuli huomattavasti nopeammin kuin Swappiella.

    • Anonyymi

      mietin et ostasin airpods prot tuolta ni mitenköhän uskaltaisin? miten porukal on pidemmäs käytös noi laitteet toiminu ku ootte tuolt tilannu?

    • Anonyymi

      Mulla on tradeupista vuosi sitten hankitut airpod pro ja iphone 11 pro max ja kummassakaan ei oo ollu vikaa. Oon kyllä ollu tyytyväinen.

    • Anonyymi

      Ei kannata. Myivät puhelimen loistavassa kunnossa, eikä toiminut normaalisti. Lähetin takaisin, enkä saanut rahoja, vaan syyttivät, että olin tehnyt puhelimelle jotain kuukauden käytön jälkeen.

    • Anonyymi

      Hyvä kokemus täällä. Puhelin oli kuvauksen mukainen ja asiakaspalvelu vastasi kysymyksiin nopeasti. Itse ainakin ostan muksuille joululahjat TradeUpista.

    • Anonyymi

      Puhelin kuntoluokassa hyvä oli paljon odotettua parempi. Puhelin ollut viikon käytössä ja seuraavaksi myyn vanhan apple watch kelloni heille.

    • Anonyymi

      Juuri hankittu perheen neljäs puhelin tradeupista. Itse ainakin oon ollut tyytyväinen eikä ongelmia ole ollut.

    • Anonyymi

      En suosittele. Huijarifirma, meiltä "ostivat" puhelimen, sitten tulikin viesti, että eivät maksa mitään, mutta voivat sen hävittää ilmaiseksi.. tai jotain kuluja vastaan voivat myös palauttaa puhelimen.
      Aspa ei osaa tai saa sanoa mihinkään mitään ja kenenkään muuhun siellä ei puhelimitse saa yhteyttä.

    • Anonyymi

      Lämpimät suosittelut. Myin kuukausi sitten puhelimen, kaikki toimi kuten luvattiin ja rahat oli tilillä saapumista seuraavana päivänä.

      Kaiken kaikkiaan prosessi oli erittäin positiivinen ja sujuva kokemus. Aion kyllä asioida TradeUpissa jatkossakin!

    • Anonyymi

      Ehdottomasti uskaltaa ostaa! Huipputuotteet ja huippupalvelu. Suosittelen!!!!

    • Anonyymi

      Oon jo kahdesti ostanut tradeupista. Kummallakin kerralla puhelin tuli parissa päivässä ja oli oikeasti kuin uusi. 5/5 palvelu ja tuote

    • Anonyymi

      Ostettiin lapselle iPhone 12 ja oli juuri mitä luvattiin. Akku oli 98% kunnossa, näyttö täysin naarmuton ja vain yksi parin millin jälki yläkulmassa. Hinta oli selkeästi edullisin mitä löysin ja halvempi kuin monet torissa myynnissä olevat. Erona kuitenkin se että TradeUpilta saa vuoden takuun, yksityishenkilöltä ei mitään.

    • Anonyymi

      Ostin halvan iPhone kasin hajonneen tilalle. Erittäin tyytyväinen nopeaan toimitusaikaan ja itse puhelimeen. Käytän jatkossakin Tradeupia!

    • Anonyymi

      KIERTÄKÄÄ KAUKAA KO. FIRMA !

    • Anonyymi

      Käytetty iPhone 11 Pro Max vastasi kuvausta. Hinta oli muita liikkeitä edullisempi ja toimitus nopea. Asioin jatkossakin TradeUpissa!

    • Anonyymi

      Tilasin iPhone 12 Minin tiistaina ja tuli saapui torstaina postin automaattiin. Puhelin oli paljon parempi kuin mitä uskalsin odottaa ja näyttää ihan uudelta. Todella hyvä hinta-laatusuhde Tradeupilla ja varmasti ostan jatkossakin täältä!

      Oli muuten jo perheen kolmas puhelin Tradeupista ja kertaakaan en ole joutunut pettymään!

    • Anonyymi

      Puhelinhuolto ei toimi millään tavalla, eikä ole sanojensa mukainen. Toimnta on myös niin pientä, eli nappikauppaa, eli takuunkohdalla heillä menisi katteet. Asiakaspalvelu on myös hyvin naljailevaa ja asiat kestävät heillä päivistä viikkoihin. EN SUOITTELE KYSEISTÄ YRITYSTÄ MILLÄÄN TAVOIN: EIVÄT USKALLA MYÖSKÄÄN KERTOA NIMEÄÄN KUKA ON LINJAN TOISESSA PÄÄSSÄ.

    • Anonyymi

      Myönteinen yllätys oli kun ostin Tradeupista käytetyn iPhonen. Puhelin (iPhone XR) oli mielestäni uuttavastaava vaikka kuntoluokka olikin vain "erinomainen". Asiakaspalvelu oli ihanan ystävällistä ja auttoi tietojen siirtämisessä uuteen puhelimeen.

      SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI KAIKILLE!! Ostan kyllä jatkossakin puhelimeni Tradeupista!

    • Anonyymi

      Luotettavasti onnistui vanhan, pari vuotta käytetyn iPhone XS puhelimen myynti ja iPhone 13 puhelimen osto. Tyytyväinen olen enkä keksi moitittavaa kyseisestä firmasta. Uskaltaisin suositella kenelle tahansa.

    • Anonyymi

      Kesäalesta hommasin perheen kolmannen Tradeup-puhelimen! Ikinä en ole joutunut pettymään ja niin tälläkin kertaa. Puhelin toimii ja on erinomaisessa kunnossa. Akkukin oli juuri uusittu!

    • Anonyymi

      Myynti meni ainakin meillä hyvin. Postitin puhelimen tiistaina ja sain sovitun summan tililleni torstaina. Asiakaspalvelu oli erittäin asiantuntevaa ja ystävällistä. Suosittelen!

    • Anonyymi

      Puhelimen osto meni hyvin ja puhelin toimii. Tyytyväinen olen!

    • Anonyymi

      Erityisen suuret kiitokset ystävälle, kärsivälliselle ja asiantuntevalle asiakaspalvelijalle joka neuvoi tietojen siirtämisessä uuteen puhelimeen.

      Ostin iPhone 12:n ja puhelin vastasi täysin kuvausta. Tietojen siirto meni lopulta paljon helpommin kuin odotin. Olen siis erittäin tyytyväinen ostokokemukseen!!

    • Anonyymi

      Hankin puoli vuotta sitten Tradeupista käytetyn Apple Watch kellon ja olen positiivisesti yllättynyt siitä miten hyvä käytetty kello voi olla. Tosi siistikuntoinen ja takuuta 12kk. Toiminut tähän mennessä tosi hyvin!

    • Anonyymi

      Eli kannataako minun ostaa (XR), että huijataanko minua vai saanko hyvän puhelimen käyttöön. Kunto taitaa olla hyvä!

      • Anonyymi

        Kahden ostetun puhelimen kokemuksella uskaltaisin suositella mutta puhelimet olivat kuntoluokassa ”kuin uusi”. Sen verran luotettava firma että voit luottaa ettet joudu huijatuksi mutta pyydä vaikka kuvat jos kuntoluokka mietityttää.


    • Anonyymi

      Lapselle synttärilahjaksi ostettu iPhone 11 täytti kaikki odotukset. Omasta kokemuksesta voin suositella tätä yritystä.

    • Anonyymi

      Viisi puhelinta ostettu lapsille Tradeupista ja kertaakaan en pettynyt. Suosittelen!

    • Anonyymi

      Nyt kohta viikon vääntänyt spostia heidän kanssa eikä vieläkään asia selvinnyt...kyse älykellon takuu korjauksesta. Kello ostettu kesällä ja nyt lakkasi toimimasta. Mikä lie kypsytys taktiikka menossa. En kyllä osta mitään enää sieltä!

    • Anonyymi

      Ostin lokakuun alussa ”uudenveroisen” iPhone 11 Pron. Hyvä ja naarmuton laite tuli postissa kahdessa päivässä. Ei ole tähän mennessä ollut valittamista. Tosi tyyväinen ollut ostokseen!

    • Anonyymi

      Loistavasti toimi palvelu ja kaupantekijäisiä kinusin ja tuli pari popsockettia ja suojalasit. 2020 Marraskuu, suosittelen.

    • Anonyymi

      Kokemusten perusteella uskalsin ostaa black week tarjouksesta 12 Pro puhelimen. Tuli perille tilauksesta seuraavana päivänä ja parin päivän perusteella erinomainen ostos :)

    • Anonyymi

      En suosittele. Asiakaspalvelu ankeaa ja takuuhuolto ei toimi.

    • Anonyymi

      Ystävällinen asiakaspalvelu ja laadukkaat tuotteet. Ostan kyllä jatkossakin täältä kellot ja puhelimet!

    • Anonyymi

      Ostamut jo 5 puhelinta täältä. Ehdottomasti uskaltaa ostaa!

    • Anonyymi

      Taitaa Tradeupin omistaja käydä täällä kommentoimassa. Ei missään nimessä uskalla ostaa tästä puljusta mitään. Puhelinten kuntoluokitukset aivan mitä sattuu.

    • Anonyymi

      En ollut varma mitä ostaa mutta asiakaspalveija neuvoi minut ostamaan mieleiseni puhelimen. Tuote on vastannut täysin kuvausta kunnoltaan ja toimitus oli myös erittäin nopea. Päädyin siis ostamaan iPhone 12 korkeimmassa kuntoluokassa. Suosittelen!

    • Anonyymi

      Sain hyvää ja ystävällistä palvelua täältä. Erittäin hyvä kokemus.

    • Anonyymi

      Sain huonoa ja epäasiallista palvelua täältä. Erittäin huono kokemus.

    • Anonyymi

      Ei ole luotettava sivusto.

    • Anonyymi

      Huippupalvelu! Useampi tilattu ja oltu kaikkiin tosi tyytyväisiä. Tosi laadukkaat tuotteet.

      Suosittelen lämpimästi!!

    • Anonyymi

      Pelkkää hyvää sanottavaa! Toimitus oli nopea, puhelin oli jopa luultua siistimmässä kunnossa ja kanssakäyminen yrityksen kanssa ollut helppoa, luotettavaa ja ystävällistä.

    • Anonyymi

      Ei ole luotettava sivusto. Kirjoittavat itse näitä positiivisia kokemuksia tänne.

    • Anonyymi

      Useampi puhelin jo hankittu Tradeupilta ja jokaiseen olen ollut tyytyväinen. Plussaa erittäin kilpailukykyisistä hinnoista, joustavasta palvelusta ja nopeasta toimituksesta.

      Yrityksellä on osaava henkilökunta ja vakuuttava meininki!

      Suosittelen myös muille

    • Anonyymi

      Helppo ja nopea tilata ja puhelin oli erittäin hyvässä kunnossa. Aion jatkossa ehdottomasti ostaa puhelimet käytettyinä tämän erinomaisen kokemuksen perusteella. Asiointi Tradeupin kanssa sujui äärimmäisen hyvin.

    • Anonyymi

      Loistopalvelu ja tuotteet jopa parempia kuin aluksi luulin!!!

    • Anonyymi

      Myynti meni kuten piti ja tradeup piti hintalupauksensa. Maksu tuli parissa päivässä.

    • Anonyymi

      Toimitus oli nopea ja panssarilasi ammattitaitoisesti asennettuna. Hyvä kokemus ja toimivuus oli parempi kuin toisesta paikasta tilatussa käytetyssä puhelimessa.

      Totuudenmukaiset kuvaukset ja hyvä asiakaspalvelu.

      Kaikki meni juuri niinkuin luvattiin ja jatkossa valintani on trade-up!

    • Anonyymi

      Loistava asiakaskokemus. Nopea tuotteen toimitus ja tuotteella oli hyvä hinta laatu- suhde.

    • Anonyymi

      Ostamani puhelin toiminut jo vuoden. Ei mitääm valittamista.

    • Anonyymi

      Älä Heming jaksa postata satujas tänne

    • Anonyymi

      Ostin joulukuussa 2022 iPhone 11 Pron. Mahdollisimman totuudenmukainen kuvaus myytävästä kännykästä teki ostopäätöksestä helpon. Takuu on iso plussa! Ihan turha maksaa liikaa kun halvallakin saa hyvän kännykän. Ostan jatkossakin Tradeupista ja suosittelen muillekin!

    • Anonyymi

      Todella hyvä ja nopea palvelu. 5/5! Parempi ja halvemmat hinnat kuin sw*ppiessa :)

    • Anonyymi

      Ostaminen hoitui nopeasti ja helposti. Hinta ja laatu kohtasivat ja voin kyllä suositella. Isot propsit TradeUpille!!!

    • Anonyymi

      Todella vaivatonta asiointia verkkokaupassa! Kaikki toimi kuten luvattu ja suosittelen TradeUpia kaikille käytetyn puhelimen ostoa harkitsevalle. Olen jo useamman kerran ostanut täältä puhelimen enkä ole ikinä pettynyt.

    • Anonyymi

      Olin positiivisesti yllättynyt. Puhelin oli tosi siistikuntoinen ja on ollut käytössä jo kolme kuukautta. Todella tyytyväinen olen ollut tähän saakka.

    • Anonyymi

      Puhelimet huonokuntoisia eikä kaikkia vikoja ole mainittu. Asiakaspalvelu täysin olematonta. Kierrä kaukaa.

    • Anonyymi

      Supernopea toimitusaika ja tavara vastasi sovittua. Luotettava ja nopea! Suosittelen!

    • Anonyymi

      Hyvin meni kaupat, ei valittamista!

    • Anonyymi

      Todella nopea toimitus ja kaikki näyttäisi olevan kunnossa. Puhelin oli paremmassa kunnossa kuin mitä kuntoluokan perusteella odotin. Voin kyllä suositella!

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe