Haluaisin sijoittaa summan heidän kauttaan kuukausittain, mutta en halua ajatella asiaa: eli ottavatko he suoraan tililtä rahan vai joudunko joka kuukausi itse siirtelemään rahoja.?
Kertokaa Seligsonista
6
206
Vastaukset
- ToistaKuukausittain
Voit tehdä automaattisesti toistuvan tilisiirron Seligsonin rahastokohtaiselle tilille omalta tililtäsi. Heiltä saatava viitenumero kertoo, että se on sinulta.
- Asiakaskin
Mihin siellä kannaisi sijoittaa esimerki 10 000 euroa?
- Hajauta
Laita parin tonnin erissä useampaan eri rahastoon.
- Asiakaskin
Mitä rahastoja suosittelet. Paljonko on ns. liikaa yhdessä Seligsonin rahastossa, jos on sijoittanut useampaan? Toisin kirjoittaen mikä summa olisi hyvä sijoittaa/rahasto?
- Eläkesäästäjä
Jos haluat laittaa rahat vain tuottamaan kohtuullisella, tai jopa matalalla, riskillä ja olla ajattelematta asiaa sen kummemmin, niin suosittelen varainhoitorahasto Pharosta. Sen sijoituksiin kuuluu myös monia Seligsonin laadukkaita osakerahastoja. Itse olen säästänyt kymmenisen vuotta nyt kyseiseen rahastoon ja kerran vuodessa tarkistanut sijoitukseni tilan. Mielestäni rahastonhoitaja Petri Rutanen on hoitanut työnsä mallikkaasti. Onhan hänenkin sijoituksistaan, ainakin oman kertomansa mukaan, merkittävä osa Pharoksessa. Mukava eläkesäästö on minulla jo kasassa.
- Anonyymi
Tee 10 euron toistuva maksu, sitten on maksupohja. Rahatilanteen mukaan sijoitat enemmän.
Yhdessä noin 1000 euroa on sopiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.434809- 632663
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2711776Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611726Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151659Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531226Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941207- 681131
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331127Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2741112