On meinaa viimeinen kerta kun

ihmeporukkaa

lähden yhdenkään rekaan kyytiin, se on varmaa!

17

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PiiMääMääKanSoille

      Kato ku ne rekat ei oo suunniteltu tommosille Pussi-Almoille. Niitten renkaista ja niitten puhkojista puhumattakaan. ;)

      • 1stofall

        Ei ärristä mulle ikinä haittaa ole ollut! Ärrien kanssa töitäkin teen, typeryyden multihuipentumaa kuvitella, että ottaisin takkiin tuollaiselta teiniltä, joka kokeilee rajojaan on täysin absurdi ajatus 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Mulle ärrät on lastenleikkiä, mutta inhimillistä tulla kokeilemaan. Ässä on ässä!


      • PiiMääMääKanSoille
        1stofall kirjoitti:

        Ei ärristä mulle ikinä haittaa ole ollut! Ärrien kanssa töitäkin teen, typeryyden multihuipentumaa kuvitella, että ottaisin takkiin tuollaiselta teiniltä, joka kokeilee rajojaan on täysin absurdi ajatus 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Mulle ärrät on lastenleikkiä, mutta inhimillistä tulla kokeilemaan. Ässä on ässä!

        Katos, ku se Sun Ärräs on seurannu mua Sun operaattoriyhteyksistä lähtien. Että mulle on ihan sama, mitä sää ittestäs kuvittelet, ku pullautetaan sut takas Maan pinnalle ja palautetaan ne Miljoonatki omille omistajilleen, ni ei jää ku sinä ja Sun joukos harhoines sinne omaan, lopullisesti lukittuun "tallelokeroos". ;)


      • 1stofall
        PiiMääMääKanSoille kirjoitti:

        Katos, ku se Sun Ärräs on seurannu mua Sun operaattoriyhteyksistä lähtien. Että mulle on ihan sama, mitä sää ittestäs kuvittelet, ku pullautetaan sut takas Maan pinnalle ja palautetaan ne Miljoonatki omille omistajilleen, ni ei jää ku sinä ja Sun joukos harhoines sinne omaan, lopullisesti lukittuun "tallelokeroos". ;)

        Ei haittaa, hautapaikkasi on valmis! Mistä köyhä meinaa saada rahat, oletko niin saatanan säälittävä että jätän senkin muiden maksattevaksi? Maailmassa ei ole kuin 1 ja se olen minä! Suksi perkele hautaan sen vitun lutkasi kanssa ja älä ikinä enää yritää päästä kiinni! Se ei mene enää läpi vitun pelle 😂😂😂😂🤣🤣🤣😂😂😂kahdeksanteiniä metsässä vaeltaa kaikille kuolema koittaa, aikaa kauan enää ole ryve maan alla saasata paskiainen. Tapa heidät heidät jumala? Kiitos Amen! Ole hyvä! Sinä pyyntösi on poikkeuksetta hyväksytty.


      • MP731
        1stofall kirjoitti:

        Ei ärristä mulle ikinä haittaa ole ollut! Ärrien kanssa töitäkin teen, typeryyden multihuipentumaa kuvitella, että ottaisin takkiin tuollaiselta teiniltä, joka kokeilee rajojaan on täysin absurdi ajatus 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Mulle ärrät on lastenleikkiä, mutta inhimillistä tulla kokeilemaan. Ässä on ässä!

        Missä kohtaa saika nauraa Sut maantiellä kohdatessaan? :D
        Ai niin. Siin vaihees ku bongaa Sun Päivi.tys -paikkas Sillan alta. ;)
        *Vain K9 uu puu*


      • 1stofall
        MP731 kirjoitti:

        Missä kohtaa saika nauraa Sut maantiellä kohdatessaan? :D
        Ai niin. Siin vaihees ku bongaa Sun Päivi.tys -paikkas Sillan alta. ;)
        *Vain K9 uu puu*

        Katsoisitko tuon 830


      • PiiMääMääKanSoille
        1stofall kirjoitti:

        Ei haittaa, hautapaikkasi on valmis! Mistä köyhä meinaa saada rahat, oletko niin saatanan säälittävä että jätän senkin muiden maksattevaksi? Maailmassa ei ole kuin 1 ja se olen minä! Suksi perkele hautaan sen vitun lutkasi kanssa ja älä ikinä enää yritää päästä kiinni! Se ei mene enää läpi vitun pelle 😂😂😂😂🤣🤣🤣😂😂😂kahdeksanteiniä metsässä vaeltaa kaikille kuolema koittaa, aikaa kauan enää ole ryve maan alla saasata paskiainen. Tapa heidät heidät jumala? Kiitos Amen! Ole hyvä! Sinä pyyntösi on poikkeuksetta hyväksytty.

        Katos ku mun muisti pelaa ilman Sun pöllimiä kalentereitaki. ;)
        Ja mitä tulee johku Jokerikuponkiin, joka vaihtuu Sun tiskillä joksku aivan muuks, ni niittenki jäljille on jo päästy, vaikka sää kuinka yrittäisit omia paskojas peitellä.
        Eikä siihen peittelyyn auta enää asvalttikaan :D
        *Hutki Jan peräluu kusta, Päiviä!*


      • nostaihmeessä
        PiiMääMääKanSoille kirjoitti:

        Katos ku mun muisti pelaa ilman Sun pöllimiä kalentereitaki. ;)
        Ja mitä tulee johku Jokerikuponkiin, joka vaihtuu Sun tiskillä joksku aivan muuks, ni niittenki jäljille on jo päästy, vaikka sää kuinka yrittäisit omia paskojas peitellä.
        Eikä siihen peittelyyn auta enää asvalttikaan :D
        *Hutki Jan peräluu kusta, Päiviä!*

        Käsi ylös, jotka nussivat lapsenpiikaansa, hep!!!


      • MurJaaniMissKA
        nostaihmeessä kirjoitti:

        Käsi ylös, jotka nussivat lapsenpiikaansa, hep!!!

        Ja luulet, ja vielki kuvittelet, ettei nussimises ole Yleisesti tiedossa? :D


    • nomiksi

      sun pitäisi lähteä?

    • Kuinkas noin? Mitä sielä tapahtu?
      Miten levee se sänky on ohjaamon takaosassa?

    • pääseeturvallisestiperil

      Meillä sattui kerran tapaus: näimme jonkun tytön reppuineen erikoisessa paikassa ja olimme liikenteessä 1.6l bensa-hybridillä, velikin huomasi että: tuolla on joku repputyttö aika erikoisessa paikassa, voisimme viedä hänet määränpäähän autolla, tämän tyttösen kyydissä.... pääsee se kai ilman meidän apuakin turvallisesti perille kai...

      • liftaritytötkyydeissä

        Olen muuten itsekin kerran ottanut liftari-tytön kyytiin, millähän kulkuneuvolla ajoin silloin joskus aikoinaan, jollain 60-luvun vanhalla, oli liftari-tyttö, itse olin vain ajelemassa huvikseni, otin kyytiin ja kuskasin paikasta toiseen, olisin voinut kuskata häntä pidemmänkin matkaa, huvikseni kyllä..


      • SaabinKuramatto
        liftaritytötkyydeissä kirjoitti:

        Olen muuten itsekin kerran ottanut liftari-tytön kyytiin, millähän kulkuneuvolla ajoin silloin joskus aikoinaan, jollain 60-luvun vanhalla, oli liftari-tyttö, itse olin vain ajelemassa huvikseni, otin kyytiin ja kuskasin paikasta toiseen, olisin voinut kuskata häntä pidemmänkin matkaa, huvikseni kyllä..

        Ja kaikki tietää miten seki Satu päätty. ;)


      • liftaritytötkyydissä

        Päättyi onnellisesti tuo juttu tytön kannalta, pääsi minne halusi ilmaiseksi, olisin kyllä vienyt pidemmällekin hänet, kun huvikseni vain ajelin autolla.


      • SaabinKuramatto
        liftaritytötkyydissä kirjoitti:

        Päättyi onnellisesti tuo juttu tytön kannalta, pääsi minne halusi ilmaiseksi, olisin kyllä vienyt pidemmällekin hänet, kun huvikseni vain ajelin autolla.

        Turha se on Sun enää pakinoida, ku sul on sen tytön kalsaritki jo jaloissas.
        Onnellisia loppuja ei oo ku teiän Satu-Setien hirviötarinoiden Mielikuvituksissa. ;)


    • tytötliftailevat

      Tuollaisesta jutusta kertoi eräs etelä-pohjanmaalainen isäntä että otti liftarin kyytiin, ja tarjosi tälle tytölle alkoholia sitten autossa, kertoi että: olisi erittäin helppo ollut hyväksikäyttää tätä teiniä kun humalassa oli sitten auton kyydissä, mutta ei käyttänyt kuitenkaan, etelä-pohjanmaalainen painijaäijä.

      Kaikista vaarallisimman näköinen ihminen mitä olen toistaiseksi nähnyt oli tuollainen joku noin 100kg jujutsu -äijä, ei mikään judokan pelle, kovan näköinen äijä juttelimme joskus..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      141
      1349
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      966
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      597
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      528
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      511
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe