lähden yhdenkään rekaan kyytiin, se on varmaa!
On meinaa viimeinen kerta kun
17
309
Vastaukset
- PiiMääMääKanSoille
Kato ku ne rekat ei oo suunniteltu tommosille Pussi-Almoille. Niitten renkaista ja niitten puhkojista puhumattakaan. ;)
- 1stofall
Ei ärristä mulle ikinä haittaa ole ollut! Ärrien kanssa töitäkin teen, typeryyden multihuipentumaa kuvitella, että ottaisin takkiin tuollaiselta teiniltä, joka kokeilee rajojaan on täysin absurdi ajatus 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Mulle ärrät on lastenleikkiä, mutta inhimillistä tulla kokeilemaan. Ässä on ässä!
- PiiMääMääKanSoille
1stofall kirjoitti:
Ei ärristä mulle ikinä haittaa ole ollut! Ärrien kanssa töitäkin teen, typeryyden multihuipentumaa kuvitella, että ottaisin takkiin tuollaiselta teiniltä, joka kokeilee rajojaan on täysin absurdi ajatus 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 Mulle ärrät on lastenleikkiä, mutta inhimillistä tulla kokeilemaan. Ässä on ässä!
Katos, ku se Sun Ärräs on seurannu mua Sun operaattoriyhteyksistä lähtien. Että mulle on ihan sama, mitä sää ittestäs kuvittelet, ku pullautetaan sut takas Maan pinnalle ja palautetaan ne Miljoonatki omille omistajilleen, ni ei jää ku sinä ja Sun joukos harhoines sinne omaan, lopullisesti lukittuun "tallelokeroos". ;)
- 1stofall
PiiMääMääKanSoille kirjoitti:
Katos, ku se Sun Ärräs on seurannu mua Sun operaattoriyhteyksistä lähtien. Että mulle on ihan sama, mitä sää ittestäs kuvittelet, ku pullautetaan sut takas Maan pinnalle ja palautetaan ne Miljoonatki omille omistajilleen, ni ei jää ku sinä ja Sun joukos harhoines sinne omaan, lopullisesti lukittuun "tallelokeroos". ;)
Ei haittaa, hautapaikkasi on valmis! Mistä köyhä meinaa saada rahat, oletko niin saatanan säälittävä että jätän senkin muiden maksattevaksi? Maailmassa ei ole kuin 1 ja se olen minä! Suksi perkele hautaan sen vitun lutkasi kanssa ja älä ikinä enää yritää päästä kiinni! Se ei mene enää läpi vitun pelle 😂😂😂😂🤣🤣🤣😂😂😂kahdeksanteiniä metsässä vaeltaa kaikille kuolema koittaa, aikaa kauan enää ole ryve maan alla saasata paskiainen. Tapa heidät heidät jumala? Kiitos Amen! Ole hyvä! Sinä pyyntösi on poikkeuksetta hyväksytty.
- MP731
1stofall kirjoitti:
Missä kohtaa saika nauraa Sut maantiellä kohdatessaan? :D
Ai niin. Siin vaihees ku bongaa Sun Päivi.tys -paikkas Sillan alta. ;)
*Vain K9 uu puu* - 1stofall
MP731 kirjoitti:
Missä kohtaa saika nauraa Sut maantiellä kohdatessaan? :D
Ai niin. Siin vaihees ku bongaa Sun Päivi.tys -paikkas Sillan alta. ;)
*Vain K9 uu puu*Katsoisitko tuon 830
- PiiMääMääKanSoille
1stofall kirjoitti:
Ei haittaa, hautapaikkasi on valmis! Mistä köyhä meinaa saada rahat, oletko niin saatanan säälittävä että jätän senkin muiden maksattevaksi? Maailmassa ei ole kuin 1 ja se olen minä! Suksi perkele hautaan sen vitun lutkasi kanssa ja älä ikinä enää yritää päästä kiinni! Se ei mene enää läpi vitun pelle 😂😂😂😂🤣🤣🤣😂😂😂kahdeksanteiniä metsässä vaeltaa kaikille kuolema koittaa, aikaa kauan enää ole ryve maan alla saasata paskiainen. Tapa heidät heidät jumala? Kiitos Amen! Ole hyvä! Sinä pyyntösi on poikkeuksetta hyväksytty.
Katos ku mun muisti pelaa ilman Sun pöllimiä kalentereitaki. ;)
Ja mitä tulee johku Jokerikuponkiin, joka vaihtuu Sun tiskillä joksku aivan muuks, ni niittenki jäljille on jo päästy, vaikka sää kuinka yrittäisit omia paskojas peitellä.
Eikä siihen peittelyyn auta enää asvalttikaan :D
*Hutki Jan peräluu kusta, Päiviä!* - nostaihmeessä
PiiMääMääKanSoille kirjoitti:
Katos ku mun muisti pelaa ilman Sun pöllimiä kalentereitaki. ;)
Ja mitä tulee johku Jokerikuponkiin, joka vaihtuu Sun tiskillä joksku aivan muuks, ni niittenki jäljille on jo päästy, vaikka sää kuinka yrittäisit omia paskojas peitellä.
Eikä siihen peittelyyn auta enää asvalttikaan :D
*Hutki Jan peräluu kusta, Päiviä!*Käsi ylös, jotka nussivat lapsenpiikaansa, hep!!!
- MurJaaniMissKA
nostaihmeessä kirjoitti:
Käsi ylös, jotka nussivat lapsenpiikaansa, hep!!!
Ja luulet, ja vielki kuvittelet, ettei nussimises ole Yleisesti tiedossa? :D
- nomiksi
sun pitäisi lähteä?
Kuinkas noin? Mitä sielä tapahtu?
Miten levee se sänky on ohjaamon takaosassa?- pääseeturvallisestiperil
Meillä sattui kerran tapaus: näimme jonkun tytön reppuineen erikoisessa paikassa ja olimme liikenteessä 1.6l bensa-hybridillä, velikin huomasi että: tuolla on joku repputyttö aika erikoisessa paikassa, voisimme viedä hänet määränpäähän autolla, tämän tyttösen kyydissä.... pääsee se kai ilman meidän apuakin turvallisesti perille kai...
- liftaritytötkyydeissä
Olen muuten itsekin kerran ottanut liftari-tytön kyytiin, millähän kulkuneuvolla ajoin silloin joskus aikoinaan, jollain 60-luvun vanhalla, oli liftari-tyttö, itse olin vain ajelemassa huvikseni, otin kyytiin ja kuskasin paikasta toiseen, olisin voinut kuskata häntä pidemmänkin matkaa, huvikseni kyllä..
- SaabinKuramatto
liftaritytötkyydeissä kirjoitti:
Olen muuten itsekin kerran ottanut liftari-tytön kyytiin, millähän kulkuneuvolla ajoin silloin joskus aikoinaan, jollain 60-luvun vanhalla, oli liftari-tyttö, itse olin vain ajelemassa huvikseni, otin kyytiin ja kuskasin paikasta toiseen, olisin voinut kuskata häntä pidemmänkin matkaa, huvikseni kyllä..
Ja kaikki tietää miten seki Satu päätty. ;)
- liftaritytötkyydissä
Päättyi onnellisesti tuo juttu tytön kannalta, pääsi minne halusi ilmaiseksi, olisin kyllä vienyt pidemmällekin hänet, kun huvikseni vain ajelin autolla.
- SaabinKuramatto
liftaritytötkyydissä kirjoitti:
Päättyi onnellisesti tuo juttu tytön kannalta, pääsi minne halusi ilmaiseksi, olisin kyllä vienyt pidemmällekin hänet, kun huvikseni vain ajelin autolla.
Turha se on Sun enää pakinoida, ku sul on sen tytön kalsaritki jo jaloissas.
Onnellisia loppuja ei oo ku teiän Satu-Setien hirviötarinoiden Mielikuvituksissa. ;)
- tytötliftailevat
Tuollaisesta jutusta kertoi eräs etelä-pohjanmaalainen isäntä että otti liftarin kyytiin, ja tarjosi tälle tytölle alkoholia sitten autossa, kertoi että: olisi erittäin helppo ollut hyväksikäyttää tätä teiniä kun humalassa oli sitten auton kyydissä, mutta ei käyttänyt kuitenkaan, etelä-pohjanmaalainen painijaäijä.
Kaikista vaarallisimman näköinen ihminen mitä olen toistaiseksi nähnyt oli tuollainen joku noin 100kg jujutsu -äijä, ei mikään judokan pelle, kovan näköinen äijä juttelimme joskus..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.142013Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161841558Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1521384Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt971308Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381198- 84938
Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu49902Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas131825Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13817Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.138813