Onko kenelläkään tietoa kiinteistövälittäjä Petri Kyllösen LKV aiemmista touhuista , mm. venäläisten kanssa? tai muista hankkeista , joissa hänen sanaansa ei ole voinut luottaa?
Onko tietoa kiinteistövälittäjä Petri Kyllönen LKV
Luottamusmennyt
4
1274
Vastaukset
- entinenvälittäjä
Ei muuta tietoa kuin että on kova poika puhumaan ja perustamaan yrityksiä , mutta luotettavuudesta ei tietoa , Lkv-alalla tulee kyllä kaikki aiemmatkin edesottamukset esiin ennemmin tai myöhemmin.
- PetriKyllönen
Kiitos minä olen Petri Kyllönen, mitä asia koskee ?
- PetriKyllönen
hyvää päivää, mitä asiasi koskee ? Tuo väite ei pidä paikkaansa mitä väität
- PetriKyllönen
Kunnianloukkaus on vakava asia, "entinenvälittäjä" ja "Luottamusmennyt" nimimerkillä toimivat henkilöt, teidän olisi syytä tutustua tuohon lain kohtaan koska olette levittäneet valheellista tietoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433017Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612961- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721684- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 381252
- 791080