Olen nainen, ja pidän kovasti anaaliseksistä. Oikeastaan harrastamme sitä kumppanini kanssa toisinaan useita kertoja viikossa. Ongelmaksi on nyt muodostunut haavat peräsuolessa, sillä verta tulee lähes joka kerta.
Otamme alkuun rauhallisesti, hieromme ensin peräaukkoa ja mies työntyy ensin hyvin rauhallisesti sisään. Liukuvoidetta käytämme runsaasti.
Tavallaan anaaliseksi sattuu vähän aina, mutta tuntuu kuitenkin hyvältä.
Mitä tälle ongelmalle voi tehdä?
Haavat anaaliseksistä
Qazwsxedv
2
488
Vastaukset
Hmmm... Aika hankala tuo vaiva. Oletteko kokeilleet erilaisia liukuvoiteita? Laitatteko lukkaria hyvin myös sisäpuolelle kun lämmittelette? Itsellä ollut samaa vaivaa pari kertaa, kun huolellinen "sisäpuolen" liukastu jäi vähemmälle. Bepanthen auttaa sellaiseen vaivaan nopeasti. :D peppuseksi on ihanaa. ;)
- Mitäidiootteja
Flaksi käy niin tuolla menolla saa verenmyrkytyksen jos bakteeri pääsee verenkiertoon.. Ja jos ajoissa et tajua hoitoon mennä se on henki pois.
Oma vika pikku sika jos kannattaa pershoonauksen takia hengestään päästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848