Onko Porvoon kouluissa vastaavaa?
https://www.aamulehti.fi/a/201249364?c=undefined
Nyt on viimeistään aika saada loppumaan tällainen ja antaa rauha myös niille oppilaille, jotka haluavat opiskella ja häätää tuollaiset kiroilevat ja häiritsevät oppilaat jonnekin toiseen laitokseen kuin koulu ja pitää vanhemmille myös puhuttelu sosiaaliviranomaisten toimesta.
Pois koulusta kiroilijat
8
480
Vastaukset
- enluovuta
jaahas ei saa mielipidettään ilmaista enään. kiitos vaan kukkahatut ja muut piipittäjät. missä vapaus mä vaan kysyn? Tais osuta ja upota mielipide ku ei kestäny päivänvaloa!
- uskomatonta
Kakaroita lellitään nykyään eikä mistään saa rangaista. Eihän meidän viljopetteripuupalikka-mansikkaseppoa voi rankaista. Ostetaan iphone, muotivaatteet ja mopoauto, ettei vaan syrjitä. Jos tietynlaisia tapauksia sattuu vastaan tulemaan ja leikkimään, niin jotain teen, mutta mitä....
- MistäTyövoimaaEnää
Kännykät pois tunnilla ja oppilaat hiljaa; eikö tämä nyt ole perusasia ja kaikkiin kouluihin samat säännöt. Miten nuo ikinä oppivat olemaan työelämässä, jos ei ole mitään sosiaalisia taitoja enää, kun on nenä kiinni koko ajan kännykässä!
- KukaTietää
Mikähän siinä on, että Porvoossa ei voi olla yhteisiä kouluja sekä suomen- että ruotsinkielisille? Onhan noissa kouluissa nykyään paljon ulkomaalaistaustaisia lapsiakin...eli en ymmärrä, miksi kahta kotimaista kieltä puhuvat eivät voi olla samoissa kouluissa?
- Anonyymi
Rkp:n rasismia?
- Anonyymi
Näköjään tuota Rkp.n rotu-oppia yllä pidetään tämän mitättömän puolueen vielä juuri ja juuri tekohengittäen ! ELI PAHAA RASISMIA SUOMALAISIA KOHTAAN STUBBIN JOHDOLLA !
- Anonyymi
No jaa
- Anonyymi
Hui
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356151
- 574376
- 592841
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282778Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161875- 151544
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341412Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗251395- 301240
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431151