Onko Porvoon kouluissa vastaavaa?
https://www.aamulehti.fi/a/201249364?c=undefined
Nyt on viimeistään aika saada loppumaan tällainen ja antaa rauha myös niille oppilaille, jotka haluavat opiskella ja häätää tuollaiset kiroilevat ja häiritsevät oppilaat jonnekin toiseen laitokseen kuin koulu ja pitää vanhemmille myös puhuttelu sosiaaliviranomaisten toimesta.
Pois koulusta kiroilijat
11
893
Vastaukset
- enluovuta
jaahas ei saa mielipidettään ilmaista enään. kiitos vaan kukkahatut ja muut piipittäjät. missä vapaus mä vaan kysyn? Tais osuta ja upota mielipide ku ei kestäny päivänvaloa!
- uskomatonta
Kakaroita lellitään nykyään eikä mistään saa rangaista. Eihän meidän viljopetteripuupalikka-mansikkaseppoa voi rankaista. Ostetaan iphone, muotivaatteet ja mopoauto, ettei vaan syrjitä. Jos tietynlaisia tapauksia sattuu vastaan tulemaan ja leikkimään, niin jotain teen, mutta mitä....
- MistäTyövoimaaEnää
Kännykät pois tunnilla ja oppilaat hiljaa; eikö tämä nyt ole perusasia ja kaikkiin kouluihin samat säännöt. Miten nuo ikinä oppivat olemaan työelämässä, jos ei ole mitään sosiaalisia taitoja enää, kun on nenä kiinni koko ajan kännykässä!
- KukaTietää
Mikähän siinä on, että Porvoossa ei voi olla yhteisiä kouluja sekä suomen- että ruotsinkielisille? Onhan noissa kouluissa nykyään paljon ulkomaalaistaustaisia lapsiakin...eli en ymmärrä, miksi kahta kotimaista kieltä puhuvat eivät voi olla samoissa kouluissa?
- Anonyymi
Rkp:n rasismia?
Ei voi. Se on muuten joukkotappeluja koko ajan ja me kyllä tiedämme ketkä siinä saa osumaa ja uhriutuu.
- Anonyymi
Näköjään tuota Rkp.n rotu-oppia yllä pidetään tämän mitättömän puolueen vielä juuri ja juuri tekohengittäen ! ELI PAHAA RASISMIA SUOMALAISIA KOHTAAN STUBBIN JOHDOLLA !
- Anonyymi
No jaa
- Anonyymi
Hui
- Anonyymi
Meidän aikaan ihan oikeasti pistettiin pesemään sitten suu saippualla.
- Anonyymi
Vanhempien ongelmien ja kasvatus tulosten hedelmät siellä oireilevat.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352236
- 841303
- 561298
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361226- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565