Sanomalehden toimitus on mokannut ja enon kuolinilmoituksessa on tietoja väärin. Voiko vaatia samaan hintaan uuden ilmoituksen lehteen.
Lehti-ilmoituksen virhe
2
231
Vastaukset
- VarmaanJulkaisevatUusix
Tietysti tuohon uudelleenjulkaisutarpeeseen vaikuttaa minkälaisesta virheestä on kysymys. Jos merkittävästä virheestä on kysymys ja tosiaan toimitus on se mokaaja, niin todennäköisesti lehti suorastaan tarjoutuu tekemään näin. Mutta onko varmaa, että toimitus on mokannut eikä aineiston toimittaja?
- Virheitäsattuu
Voi ja kannattaakin vaatia. Meillä oli kihlausilmoitus Hesarissa ja siinä kaunis runo (molempien suosikki). Vein ilmoituksen asiakaspalvelupisteeseen ja näytin ja selitin tarkasti miten rivijako menee. Kaikki oli oikein siinä versiossa joka lehdelle jäi. Mutta painossa sitten olivat mokanneet, laittaneet isomman fontin, ja rivijako oli päin hemmettiä. Saimme uuden ilmoituksen ilmaiseksi viikon kuluttua (ilmoitus oli sunnuntain lehdessä ja siksi kalliimpi, joten tottakai halusimme sen uudenkin ilmoituksen nimenomaan sunnuntain lehteen).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1416861- 604077
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233802Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1373746Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253065Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.413005Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla372916Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422570- 462402
- 492364