Ihan ihmeellistä. Miksi nuo yläkoululaiset joutuvat seisomaan joka välitunti ulkona? Eikö ennen saanut olla välitunnit sisällä ja se oli parasta siinä kun pääsi yläkouluun. Nyt uutta koulurakennusta tai muutosta tilanteeseen
Yläkoululaiset ovat alakoululaisten tasolla!
12
498
Vastaukset
- Petetty
Mä oon vaen pettyny elämään
- Exhallitusjäsen
Täysin käsittämätöntä! Meidän pieni seiskaluokkalainen on todella pettynyt ylä-asteen käytäntöihin! Välitunneilla täytyy saada olla sisällä varsinkin kun ikinä ei tiedä mikä namu setä tulee koulun pihalle kaupittelemaan....!
- Mamusetäpelottaa
Eikö siitä namusedästä ollutkin jotakin juttua joskus?!
- Hiirenfani
Mamusetäpelottaa kirjoitti:
Eikö siitä namusedästä ollutkin jotakin juttua joskus?!
Ettekai te tarkoita kyseistä pitkätukkaista hiirtä joka vaanii koulun tyttöjä aina lettinsä alta....?
Hiirenfani kirjoitti:
Ettekai te tarkoita kyseistä pitkätukkaista hiirtä joka vaanii koulun tyttöjä aina lettinsä alta....?
No sekin kyllä! Mutta joku namusetäkin joskus oli, meidän pieni tytär kertoi
- Virtainautopuoli
Älköömme kiusi hiirtä herrantähren....!
- Kösittämätöntä
Taas te kiusaatte vaan sitä hiirtä. Just
- Tulevaopettaja
Kyllä tuo koulunkäynnin laatukin on laskenut. Opettajilla ei mitää auktoriteettia ja oppilast vain huutavat ja tekevöt ihan mitä sattuu. Pitäsikö laittaa opettajatkin vaihtoon kun koulurakennusta valmistetaan
- Mitäs_ne
opettajat voivat, kun ne eivät saa enää tehdä mitään ? Jos vaikka pahasti katsoo kuritonta rääväsuuta, niin sekin on heti juutuubissa irtisanomisen perusteena.
Antaa sitten kakaroiden olla vaan.
- Tykkäänkelloista
Kelloja siirretään sunnuntaina!
- opeosaa
hyvä, että ovat pihalla muutenkin kuin tunneilla....
- Ohp
saako opettaja häpäistä oppilaan hiljaiseksi ja nujerrettua vaikka ongelmia voisi käsitellä toisinkin. eikö opettajakouluissa opeteta miten tällaiset tapaukset kuuluu kohdata.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984