Toinen luonnos vaalikoneeksi. Poistettu yksi kysymys, yksi jaettu kahtia, ja lisätty yksi kysymys.
https://uskonnonvapaus.fi/vaalit/2019x2/
Sopii kommentoida.
Vaalikone, luonnos 2
3
73
Vastaukset
Hyviä kysymyksiä. Kysymysten taustojen selityksiin kannattanee panostaa sitten kun se vaihe tulee. Itselle ET:n avaaminen on se mielenkiintoisin kysymys ja siitä toivoisin, että ehdokkaat saisivat hyvän taustoituksen. Olisiko mahdollista antaa ehdokkaiden kirjoittaa perusteluita vastauksilleen?
Mutta tämä meni nyt vähän asioiden edelle, kun valitaan vasta kysymyksiä.Kiitoksia.
Perusteluissa tahtoo olla se ongelma, että niillä vesitetään vastaus. Esimerkiksi "joo, kirkko irti valtiosta", mutta selityksenä "Aloitteen tähän täytyy tulla kirkon omasta piiristä." tjsp. Toiseksi se tietysti vaatii vähän lisää koodia. Mutta mietitään...
Aivan muutama on keksinyt kiertää tuon laittamalla kotisivulinkikseen alasivun, jossa kertoo mielipiteensä näihin kysymykseen.
Taustat pitää tosiaan kirjoittaa.
Vielä kommentteja itse kysymyksistä ja niiden vaihtoehdoista? Seuraavana pitää miettiä vaihtoehtojen järjestys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858529
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264638- 504178
- 593722
- 513186
- 502950
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 422446
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382143- 292086