Tissien näyttäjää?

Haluaiskohan joku kiva, ihana, tiukka pilluinen ja kiinteä tissinen nainen näyttää tissit?

Olen 180cm, hoikka ja mullakin kiinteät paikat! 😊

29

2670

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jouu

🍼🍼🍼

• 🍼🍼🍼

• 🍼🍼🍼🍼🍼

• Busty

Haluaisitko päästä lutkuttaa mun tissejä ja puristelee niitä kunnolla?Ois ihanaa löytää joku Tissimies...joka panis kunnolla,nuolis,sormettais ja näykkisi rinnat ihan mustelmille...sit toki runkkais niille

• Jou_86
        Busty kirjoitti:

Haluaisitko päästä lutkuttaa mun tissejä ja puristelee niitä kunnolla?Ois ihanaa löytää joku Tissimies...joka panis kunnolla,nuolis,sormettais ja näykkisi rinnat ihan mustelmille...sit toki runkkais niille

No en, hyi!

• Lohjamies08100
        Busty kirjoitti:

Tällä löyty vapaa mies jos viellä halua kunnolla kyrpä

• Busty

Juu tottakai haluan,mulla ISOT kiinteät tissit,hyvä perse ja otan kunnolla suihin.

• Busty kirjoitti:

Mistäs sä , sait ajatuksen lentoon

• Busty kirjoitti:

Haluaisin ja ei tarvi etsiä enää! Missä päin meet? 😊

• Busty kirjoitti:

Juu tottakai haluan,mulla ISOT kiinteät tissit,hyvä perse ja otan kunnolla suihin.

Estonian guy from koivukyla is also very interested about you ! Maybe you are still looking for someone ?

• Wouti
        Busty kirjoitti:

Hei. Rakastan tissejä yli kaiken, haluan puristella ja nuolla niitä paljon. Haluan runkata ja peittää tissit spermallani, sitä tulee yleensä tosi paljon. Muuten panemisesta en ole niin kiinnostunut. Kiinnostaisiko?

• Busty kirjoitti:

Haluan

• Märkä t-paita ! 😊🥛

• Busty

Juu valkoinen t-paita,voisin kastella sen niin kyllä näkyis tissit läpi,sit repisit sen rikki,pois tieltä ja alkaisit imeeeee 🍼

• Kuulostaa hyvältä! 😊

• Busty kirjoitti:

Juu valkoinen t-paita,voisin kastella sen niin kyllä näkyis tissit läpi,sit repisit sen rikki,pois tieltä ja alkaisit imeeeee 🍼

Kuinka vanha oot?

• Busty kirjoitti:

Ois kyl kiva vähän aikaa hieroo tissejä ennen kuin repii paidan pois? 😊

• Busty kirjoitti:

Kuulostaa jo vähän liiankin hyvälle...

• Anonyymi
        Busty kirjoitti:

Joo ootan sun Kaa sexii kun näen sut otan sun pimpistä kii ja alan nuolee

• Hhhmm

Eipä naisen rinnoissa, tisseissä kovin kummalista. Olen saanut elämäni aikana nähdä erikokoisia tissejä niistä suurempia elämyksiä saamatta. Kyllä naisessa täytyy paljo muuta kukin tissit.

• Mautis
    • 🍼🍼🍼🍼🍼

• 🍼🍼🍼🍼🍼

• 🥛🥛🥛🥛🥛

• ???

• Anonyymi

Kui tää on k18 oon te 19

• Anonyymi
    • Anonyymi

Miten tiukka pillu liittyy tissien näyttämiseen?
      Kokoon et kuitenkaan ota kantaa?

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1334
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      863
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73