Aika kuluu nainen..

mitäsnytkysyn

Kuukausi toisensa jälkeen. Ikävä sinua kohtaan ei hellitä. Kamppailen tämän hiljaisuuden kanssa. Mieli tekisi ottaa yhteyttä, mutta kun kielsit sen..

65

3527

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaimiten

Miten hän sen kielsi? Onko suoraan sanonut että turha ottaa yhteyttä?

• Periferiabambipkmp

Samaa pohdin. Kielsikö viestit, säpot soitot vai ottamasta mitään kontaktia. Onko puhuminen lääke? Vai seköönkä ei käy?

• OtaYhteyttä

En ole ainakaan suoraan kieltänyt, älä luovuta..

• Jos se on kieltänyt, se on kielto.
      Silloin on kunnioitettava sitä.

• aloittajalta

Minä olenkin kunnioittanut sitä aika hyvin.. Mutta mitä lääkkeeksi tähän ikävään?

• aloittajalta kirjoitti:

Minä olenkin kunnioittanut sitä aika hyvin.. Mutta mitä lääkkeeksi tähän ikävään?

Joku kertoi lääkkeeksi jatkaneen eteenpäin ja rakastu toiseen.ensimmäistään jäi kaipaamaa mutta toinen on vaimona ja on onnellinen vaikka kaipaa ensirakkauttaan . Minusta se on kunnioittavaa mennä eteenpäin

Minä olisin eron tule ottanut laastari suhteen jonka repäistä pois kun tahtoo mutta silloin olisi hyvä että molemmat tietävät sopiakseen sen.

Lopulta on se pisin reitti surra suruna täällä itkea ja kestää kun muuraat väliinne kivikerrallaan muuria,erittäin pitkään kun häntä kohtaan, eikä enää tunnu miltään

• aloittajalta

Unohtaminen ei onnistu, koska hän on vaan koko ajan mielessä. Ja ne muut eivät tunnu miltään.. Miten tässä voisi mennä eteenpäin?

• aloittajalta kirjoitti:

Unohtaminen ei onnistu, koska hän on vaan koko ajan mielessä. Ja ne muut eivät tunnu miltään.. Miten tässä voisi mennä eteenpäin?

Kunhan vaan tutustut uusiin, esim ystävä mielessä, kyllä kiinnostamlnen herää aina on joku joka huomio sinua kuin tahtoisit.

• Muistoissa_vain

Jos olisit hän, ota yhteyttä. Kielsin tuolloin, kun kaikki tuntui vain jotenkin liian suurelta ja hallitsemattomalta. Kaipaan häntä. Tiedän kuitenkin, että olet joku toinen. Laita silti viesti hänelle, niin saat varmuuden siitä missä mennään.

• rautalangasta-dorkalle

Kyllä ärsyttää tuollaiset jotka kannustavat lähettämään viestiä vaikka se nainen on kerran niin kieltänyt. Itse en tuollaisessa tilanteessa haluaisi missään tapauksessa mitään viestiä, siis jos olisin niin tyypille sanonut. Kannattaa alkaa katsella muualle ja unohtaa se nainen joka ei nähtävästi sinua halua.

• samaa.mieltä

Samaa mieltä, jos kyseinen nainen olisi tullut toisiin aatoksiin, niin se olisi hänen tehtävä muodostaa yhteys, jos hän sitä haluaisi.

• Turhiatoiveita
        samaa.mieltä kirjoitti:

Samaa mieltä, jos kyseinen nainen olisi tullut toisiin aatoksiin, niin se olisi hänen tehtävä muodostaa yhteys, jos hän sitä haluaisi.

Jep, samaa mieltä. Jos aloittaja on saanut kehoituksen olla ottamatta yhteyttä, niin se on selvä juttu. Pitäisi ainakin olla, eikä ole naisen murhe jos aloittaja edelleen elättelee toiveita.

• Rehtiyselämänkulmakivi

Kiitoksia avusta, tässä elämässä todellakin on semmoinen tilanne päällä nyt.
        Että kovempaa ei voisi vituttaa. Syyllinen kuka lie onkaan, tähän kaikkeen?
        Monet ihmiset "elämässäni" - ovat osoittautuneet hyvin epäluotettaviksi.
        Minulla on muutakin tekemistä ja miettimästä - kuin uhrata voimiani täysin vieraaseen ihmiseen, joka ei koskaan tule merkitsemään mitään minulle.

• Hiljaisuuspuhuu

Jokapäivä ajattelen... Jii kultanupsukka.

• minkämäsillemahdan

Olen hiljainen ihminen.

• Hiljaisuuspuhuu

Mukavaa päivää mies. Olet aina mielessäni, minne ikinä menenkin. 💗

• Hiljaisuuspuhuu kirjoitti:

Mukavaa päivää mies. Olet aina mielessäni, minne ikinä menenkin. 💗

Onko hän hiljainen ihminen, joka ajattelee paljon?
        Onko hän mies, joka tajuaa kaiken sekunnin murto-osassa?

• Ajatuksissani
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

Onko hän hiljainen ihminen, joka ajattelee paljon?
        Onko hän mies, joka tajuaa kaiken sekunnin murto-osassa?

Mä olen.
        Joskus menee yön yli.
        https://youtu.be/O8OsvQmeCb8

• Hiljaisuuspuhuu
        minkämäsillemahdan kirjoitti:

Olen hiljainen ihminen.

En ymmärrä mitä mietit niin paljon jos kaivattusi ei ole kieltänyt yhteydenpitoa. mä en täällä palstalla juurikaan enää käy ja hyvää tehnyt. Seuraava etappi kokonaan palstailu pois, tähän auttaisi mukavasti pieni yhteydenotto. Sellainen pieni ja kiva...mitäs kuuluu viesti tuolla reaalissa, olisko sellane mahdollista tällä viikolla? Hyviä neuvoja olisin vailla...ja en ole vihainen...mistään.

• aloittajalta
        Hiljaisuuspuhuu kirjoitti:

En ymmärrä mitä mietit niin paljon jos kaivattusi ei ole kieltänyt yhteydenpitoa. mä en täällä palstalla juurikaan enää käy ja hyvää tehnyt. Seuraava etappi kokonaan palstailu pois, tähän auttaisi mukavasti pieni yhteydenotto. Sellainen pieni ja kiva...mitäs kuuluu viesti tuolla reaalissa, olisko sellane mahdollista tällä viikolla? Hyviä neuvoja olisin vailla...ja en ole vihainen...mistään.

Joo, tuollainen pienikin viesti olisi ihan kiva. Mutta ei sellaista taida olla luvassa.

• Hiljaisuuspuhuu
        aloittajalta kirjoitti:

Joo, tuollainen pienikin viesti olisi ihan kiva. Mutta ei sellaista taida olla luvassa.

Laittaisìt vaan sen viestin. Mikä siinä niin estää...onko tämä miettiminen sitten jotenkin helpompaa. Ehkä nainen ei edes tiedä ajatuksiasi jos et ole niitä jakanut. Pieni viesti on merkki, että ajattelet häntä vaikka et osaisi kaikkea sanoiksi pukea.

• aloittajalta

Laittaisìt vaan sen viestin. Mikä siinä niin estää...onko tämä miettiminen sitten jotenkin helpompaa. Ehkä nainen ei edes tiedä ajatuksiasi jos et ole niitä jakanut. Pieni viesti on merkki, että ajattelet häntä vaikka et osaisi kaikkea sanoiksi pukea.

Siinäpä se homman ydin onkin kun olen laittanut ja kertonut ne ajatukset. Ei halunnut kuulla enää yhtään enempää.

• Hiljaisuuspuhuu
        aloittajalta kirjoitti:

Siinäpä se homman ydin onkin kun olen laittanut ja kertonut ne ajatukset. Ei halunnut kuulla enää yhtään enempää.

Kerta ei halunnut kuulla on se aika selvä merkki. Jos asia vaivaa voithan yrittää keskustella uudestaan...toivon että pääset tältä palstalta pois, tämä paikka kun ei kauheasti hyvää tee.

• aloittajalta

Kerta ei halunnut kuulla on se aika selvä merkki. Jos asia vaivaa voithan yrittää keskustella uudestaan...toivon että pääset tältä palstalta pois, tämä paikka kun ei kauheasti hyvää tee.

Onhan se selvää. Tuonkin kortin olen jo ehtinyt kääntää. Tiedostan kyllä mikä se tilanne oikeasti on. Silti minulla on ikävä häntä. Vaikka aikaa kuluu niin se ei vaan muutu.

• minkämäsillemahdan

Voin sanoa että sinä et ole hän. En aio missään vaiheessa enää kysyä häneltä mitä kuuluu tai laittaa yhtään mitään viestiä ja luulisi hänen tietävän sen myös. Kerron kuitenkin tähän mistä hän voi tietää jos haluan vielä häntä... jos hän sattuu tulemaan sinne missä ollaan nähty niin ilmestyn salamana paikalle jos vain huomaan ajoissa. Täytyy toivoa että huomaan ajoissa ettei tule väärää kuvaa :( olen kyllä aika varma että hän ei enää halua.

Sanon vielä toisen asian... jos sinä olet H-nainen niin kuin nimimerkistäsi voisi joku päätellä niin voin sanoa että ajatusteni asukki ei ole H-nainen. Ei taida olla h kirjainta hänen etunimessään missään kohdassa niin kuin ei myöskään sukunimessä.

• Hiljaisuuspuhuu

En ole H nainen....enkä minä voi mennä sinne missä hän on, luulisi että stalkkaan häntä tai jotain...tuli aiemmin tunne, että pitää minua epätasapainoisena mieleltäni. Ei koskaan sanonut suoraan, mutta sellanen fiilis jäi.
        Se on totta, ikävä silti on...

• hiljaisuuspuhuu

Voin sanoa että sinä et ole hän. En aio missään vaiheessa enää kysyä häneltä mitä kuuluu tai laittaa yhtään mitään viestiä ja luulisi hänen tietävän sen myös. Kerron kuitenkin tähän mistä hän voi tietää jos haluan vielä häntä... jos hän sattuu tulemaan sinne missä ollaan nähty niin ilmestyn salamana paikalle jos vain huomaan ajoissa. Täytyy toivoa että huomaan ajoissa ettei tule väärää kuvaa :( olen kyllä aika varma että hän ei enää halua.

Sanon vielä toisen asian... jos sinä olet H-nainen niin kuin nimimerkistäsi voisi joku päätellä niin voin sanoa että ajatusteni asukki ei ole H-nainen. Ei taida olla h kirjainta hänen etunimessään missään kohdassa niin kuin ei myöskään sukunimessä.

Oletko aloittaja? Menee sekasin kuka on kuka?

• aloittajalta
        hiljaisuuspuhuu kirjoitti:

Oletko aloittaja? Menee sekasin kuka on kuka?

Ei ollut minulta tuo viesti..

• hiljaisuuspuhu
        aloittajalta kirjoitti:

Ei ollut minulta tuo viesti..

Kiitos kun vastasit aloittaja, sekoitin teidät hetkeksi samaksi vastaajaksi. Täällä joskus hämääntyy. Tuo viimeinen lause ikävästä oli sinulle....totta on ikävä jää. Ja kun ei tiedä miten pitkään se kestää. Kokeile jotain uutta harrastusta. Mulla se on vähän auttanut pahimpiin hetkiin.

Ja minkäsmämahdan nimim...voisin tulla jos kutsu kävisi. En voi tuosta vaan rynniä paikalle ilman syytä.

Hyvää yötä Jii ukkelit..
        Akkeli menee nukkuun kohta 👸

• puhumatonhiljaisuus
        hiljaisuuspuhu kirjoitti:

Kiitos kun vastasit aloittaja, sekoitin teidät hetkeksi samaksi vastaajaksi. Täällä joskus hämääntyy. Tuo viimeinen lause ikävästä oli sinulle....totta on ikävä jää. Ja kun ei tiedä miten pitkään se kestää. Kokeile jotain uutta harrastusta. Mulla se on vähän auttanut pahimpiin hetkiin.

Ja minkäsmämahdan nimim...voisin tulla jos kutsu kävisi. En voi tuosta vaan rynniä paikalle ilman syytä.

Hyvää yötä Jii ukkelit..

Hyvää yötä sinullekin. Olet ajatuksissani.

• onkomuitakintunnisteita
        hiljaisuuspuhu kirjoitti:

Hyvää yötä Jii ukkelit..

Mistäpäin olette, sinä ja hän?

• Hiljaarakastaenhyvätulee
        puhumatonhiljaisuus kirjoitti:

Hyvää yötä sinullekin. Olet ajatuksissani.

💖👋🙏

• unituli
        onkomuitakintunnisteita kirjoitti:

Mistäpäin olette, sinä ja hän?

Mä taidan olla jo unimaailmassa....mutta ei pohjoses tai etelässäkään... 😪 öitä

• UteliaiasHnainen

Nähtiinkö ohimennen maanantaina siellä missä aina ennen

• sivistyneet_tavat

Asetu jonon päähän, äläkä yritä etuilla.

• luuserimiäs

Öö mulle yks akka sano et ollaan yhteyksis. No mä keksin et sen se pitää soitella ja kun ei viikkoon kuulunu mitää niin poistin sen numeron ja panin toista akkaa. Nyt mä leikin uhria täällä palstalla ja jankutan et kaikkea hyvää ja pallo on sulla tai sun vuoro.

• röh röh 😁

• Tuo oli hyvä juttu, nimimerkki "luuserimiäs"!

• T.mobiilisiili
        possu kirjoitti:

röh röh 😁

Nöffeli paikalla kuinkas röhkii 🐽🐽

• tosikuinvesi

Tää oli hauska ja taitaa olla

• Tsemiä

Ei se nainen unohda sua vaikka et ottaisi nyt kuukauteen yhteyttä. Päinvastoin! Jotta voi ikävöidä on oltava ensin erossa. Näin se vaan on.

Kai sinä haluat että hänellekin ehtii tulla ikävää? Anna hänelle siis mitä hän tahtoo. Pysy tiukkana. Pää pystyyn.

Sillä aikaa keskity itseesi. Tee juttuja (vaikka ensin ei huvittaisikaan). Tee olosi mahdollisimman mukavaksi (helli itseäsi), kun kerta sulla on surullinen olo. Ajattele, että mitä tekisit jos hoivaisit ja hellisit rakkaasi. Lohduttaisit, ostaisit hänen lempijätskinsä, hyvä leffa, veisit kuutamokävelylle, ostaisit uusia vaatteita jne...) ainoa ero tässä on se, että teet sen nyt itsellesi, itseäsi varten.

Älä riuduta itsesi nyt enempää. Sullahan on nyt rankkaa muutenkin.

• aloittajalta

Niinpä.. On tässä jo yli puoli vuotta riuduttu.

• Kokemuksesta

Sehän voi sen kuukauden aikana hommata toisen panon. Näin siinä yleensä käy jos jää odottelemaan. Sitten on peli pelattu.

• Tsemiä

Niin, no me ei voida hallita toisiamme. Emme myöskään voi kahlita toista eikä me voida ripustautua toiseen. Eikä sellainen pitäisi olla tavoitteena edes, koska se ei ole rakkautta. Voi ollakin että eksä käy laastaria kokeilemassa, mutta sanomattakin on selvää, että roikkumalla toisessa kiinni, karkottaa vaan toisen kauemmaksi. Kyllä se on se etäisyys ja erossa oleminen mikä kasvattaa toisessa sen kaipuun tunteen jos se tunne on vielä tallessa. Usein on. Ei toki aina. Joka tapauksessa toista pitää kunnioittaa, myös silloin kun ei oma tahto toteudu. Jos aidosti rakastaa, niin osaa myös päästä irti, jos toinen sitä pyytää. Kiinni pitäminen vastoin toisen tahtoa ei tee kumpaakaan onnelliseksi.

• Se.on.siinä
        Tsemiä kirjoitti:

Niin, no me ei voida hallita toisiamme. Emme myöskään voi kahlita toista eikä me voida ripustautua toiseen. Eikä sellainen pitäisi olla tavoitteena edes, koska se ei ole rakkautta. Voi ollakin että eksä käy laastaria kokeilemassa, mutta sanomattakin on selvää, että roikkumalla toisessa kiinni, karkottaa vaan toisen kauemmaksi. Kyllä se on se etäisyys ja erossa oleminen mikä kasvattaa toisessa sen kaipuun tunteen jos se tunne on vielä tallessa. Usein on. Ei toki aina. Joka tapauksessa toista pitää kunnioittaa, myös silloin kun ei oma tahto toteudu. Jos aidosti rakastaa, niin osaa myös päästä irti, jos toinen sitä pyytää. Kiinni pitäminen vastoin toisen tahtoa ei tee kumpaakaan onnelliseksi.

Kunpa sen jokainen roikkuja omaksuisi kohdalleen eikä kaikin keinoin yrittäisi jos toisella ei ole samoja tunteita. Siitä ei hyvä seuraa, tulee vain onnettomaksi jos toinen etsiikin sitä todellista rakkautta tai hänellä on jo sellainen toisella suunnalla.
        Pitää olla itsekunnioitusta että ei vajoa itsesääliin omissa rakkauden tunteissaan. Onnellinen ei ole hänkään joka kaikessa yrittää vain miellyttää toista ja jää itse varjoon.

• kuluessa

Aika kuluu ja niin nainenkin.
      Poissa silmistä poissa mielestä.
      Ensilumi peittää jäljet,
      joita luuli ajan hiekkaan jättäneeen.

• just.joo.jasilleen

Aika tökerö tämä. Miehet ukkoutuu ko nelikymppisinä, joten kyllä se kuluminen sullakin näkyy. 😕

• kuluessa
        just.joo.jasilleen kirjoitti:

Aika tökerö tämä. Miehet ukkoutuu ko nelikymppisinä, joten kyllä se kuluminen sullakin näkyy. 😕

Sitähän mä just sanoin, että ajan kuluessa nainenkin kuluu. Vittuako mä sille voin, ettet ymmärrä edes huonoa proosaa.

• Minäkinkaipaanerästä

En koskaan ole kieltänyt sinua ottamasta yhteyttä. Et vastannut itse enää viesteihin, joten koitin jatkaa eteenpäin.

• tykkäänedelleen

En mä sitä yhteyttä ole kieltänyt ottamasta, vaikka sulla uusi elämä onkin:)

• Jos minun puolestani kirjoitit, niin viestin sisältö on kyllä väärä:

En missään tapauksessa halua, että Ouluun muuttanut ja uudessa vakavassa
        suhteessa elävä puolijohdemies on minuun missään yhteydessä. Miksi ihmeessä
        hän olisi(?) Tämän asian olemme jo yksityisesti puhuneet selväksi.

• naiseltamiehellemeni
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

Jos minun puolestani kirjoitit, niin viestin sisältö on kyllä väärä:

En missään tapauksessa halua, että Ouluun muuttanut ja uudessa vakavassa
        suhteessa elävä puolijohdemies on minuun missään yhteydessä. Miksi ihmeessä
        hän olisi(?) Tämän asian olemme jo yksityisesti puhuneet selväksi.

Kyllä mä ihan omalle kaivatulle kirjoittelen, en sinulle:)

• älykkyyden1oppi

Ilmasto ja kelikin aina muuttuu yleensä päivittäin... turha on ennustuisiin aivan VALLATTOMASTI uskoa, kuten mustalaisten ennustajaeukkoihinkaan.

Turhaa hössötystä on tämä ilmastonmuutos: jokainen päivähän on erilainen sää muutenkin...

Kun maailmankaikkeutta on huono ennustaa...

• aloittajalta

No nyt on asiaa! Älykkyyttä, ennustajaeukkoja, ilmastonmuutosta ja maailmanmaailmankaikkeutta pohdittu yhdessä viestissä. Aika isolla pensselillä maalaat, mutta aloittajana kysyn, että miten vastaat tällä tuohon minun ongelmaani?

• kielto

Mitäs kamppailemista tuossa on? Jos on kielletty niin tunteita ei siellä toisella puolella ole ja on turha hakata päätä seinään miettimällä yhteydenottoa. Ikävä tietenkin voi olla.

• aloittajalta

Niinpä.. Onhan se aika itsekästä velloa omien tunteidensa kanssa..

• ker13

Olen lauantai iltana siellä entisessä paikassa ! Tavataan ???? Julkaiskaa tämä viesti --- pyydän !

• EliLa.Iltana

Ilmoita minulle mihin aikaan menet! Ostanko jotain mukaani?

• Tapan_sut

Lopeta roikkuminen, saatanan mutsinnussia!

• turhaahössötystä

Kun aika kuluu, on vähän kuin ilmanston muutoskin, mitä sitäkin turha on hössöttää: joka päivä on aina erilainen keli eli ilmasto muutenkin, aikojen alusta asti ollut.

Arvaan että huomennakin on erilainen auringonpaiste kuin tänään oli...

Mutta jos kymmenien tuhansien vuosien taakse ajatellaan, niin... sekin on verrattavissa joka päiseen kelin vaihteluun..

• niinettämitenkä

..joka päiseen kelin vaihteluun..?

• ker13

Tule huomenna illalla K - paikkaan . Neuvotellaan ????

• eräänpyynnöstä

Voisin tullakin. Mistä siis haluaisit neuvotella?

• Ikäväonjapysyy

Ehkä annoit odottaa liian kauan, et kertonut totuutta..

• ker13

Tavataanko huomenna illalla K - paikassa . Ratkaistaan ongelmia . Siis lauantaina . ???? julkaiskaa tämä !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      73
      3335
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      1901
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1899
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      17
      1446
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1391
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1308
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1296
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1207
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1197
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      965
    Aihe