Self bondage

ItseSidontaa

Onko täällä yhtään naista jotka harrastavat tätä? Itse olen tehnyt näin jo 10v vaikka ikää ei ole kuin alle 30v.

Aloitin tosi pienimuotoisesti jalat narulla yhteen ja sauva haaroväliin..... nyt tekniikka on kehittynyt ja mukana jääpalan sisään jäädytetyt tai kellon tuntiviisariin ripustetut avaimet.

Esim. Tänä aamuna laitoin nilkkoihini haarojen levittimen, anustapin, suupallon ja vyötärölleni Wanda vyön ja lukitsin käteni käsiraudoilla selkäni taakse. Käsirautojen avaimen laitoin langalla roikkumaan kellon tuntiviisariin joka oli klo kahden kohdalla.

Ensimmöisen orgasmin sain alle kymmenen minuutin, toinen ehkä puolen tunnin kohdalla. Sen jälkeen tuntui jo pahalta ja kaduin taas kuten aina koko juttua (tuli itku), mutta pakko vibraus jatkui ja jatkui. Ladattavalle wandalle luvataan jopa kolmen tunnin kestoa mutta teho alkoi hiipua jo 45min kohdalla. Silti se jaksoi minulle kolmannen orgasmin ja lisää itkua. Olin jo valmis tökkimään kellon seinältä lattiaharjalla jotta pääsisin vibrasta eroon. Vibra kuitenkin hiljeni ja melkein sammui alle tunnissa. Noin kahden tunnin kohdalla himo iski uudelleen ja hyppelin haaralevittimien kanssa makkariin ja viritin verkkovirta Wandan sängylle ja istuin sen päälle (haastava homma kädet selän taakse kahlittuna). Eli neljäs orgasmi tuli ja sen jälkeen kova morkkis. Lopun aikaa istuin kellon alla ja mietin miksi teen näin. Taas lupasin itselleni että tää oli viimeinen kerta, mutta en usko itsekkään omiin lupauksiini. Ensi viikonloppuna teen sen taas tavalla tai toisella uudestaan. Jääpala avain on suosikkini, mutta sen kestosta ei tiedä joten aikaa pitää varata 2-6h ja aina ei ole niin kauaa 100% varmasti mahdollista, ilman että joku soittaisi tai tulisi käymään.

Avain tipahti lopulta 3h ja 10 min kohdalla.

2

1284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karvaturpa

      Suorittaisin " välihuudon " jos sallinet?
      Olen aikuinen äijä ja lueskelin kaikkia tässä mitä tuli vastaan ja vaikka en olekaan kauniimman sukupuolen edustaja niin sallinehan välihuutoni?
      Tulipa tuota self bondage nuorena harrastettua kovastikin ja välineiden keralla, asiassa mitään häpeämistä ole ja jos joku oksennuspussi niissä näkee Sodomaa ja Gomorraa niin eihän näitä tarvitse myöskään lukea saati idioottimaisia naaman aukomisia harrastaa.
      Niin piti sanomani että ikä mokoma on kangistunut joten naisystäväni sitominen antaa saman ilon, häntä sitoilen siis suurimmalta osin mistä käytännön vihje joka ehkä tuo lisä fiboja sinullekin jos uskallat kokeilla.
      Alan filkoissa harvemmin jos koskaan olen nähnyt että sopiva kangastollo suuhun ja pallosuukapula kiristetään niskan taakse tiukasti pallo hampaiden välissä, tehokas on takaan sen.
      Lisäksi laastaria tai ilmastointi teippiä tämän kokonaisuuden päälle suu piiloon ja jos tosi tehokas haluat olla niin kierrä vielä leuan alta poskille sitten suun päälle ja lopuksi muutama kierros pään ympäri.
      Tietysti teipin/laastarin miinuspuoli on liiman irrotus ihosta, mutta muistaa nautinnon niin pieni on vaiva siis.
      Myös nahkainen " Hood" huppu joka kiristetään vielä pään ympäri niin johan on makea pakkaus tai lateksi/kumpikin menettelee.
      Naisystäväni ideoita suurin osa, itse olin ennen pelkkä teippimies. Hän rakastaa jäitä, piiskaa ja kunnon sidontaa ja ehdottoman tehokkaita suukapuloita. Hän haluaa myös yrittää irrottautua itse sitomisistani ja alkaakin olla aika taitava ja minä taas olen oppinut hänestä paremmaksi 😆!
      Suosittelisin myös nänni alipaine imureita, kierrettäviä nimeä en nyt muista.
      Anteeksi että miehenä nyt otin kantaa, mutta jos iloa ja ideoita antaa..
      Pidähän ylpeänä hauskaa itseksesi.

    • BondageBonnie

      Olen nainen ja olen harrastanut satunnaisesti pientä self-bondagea. Se alkoi jo lapsuudessa, jolloin sidoin pienten pöytäliinojen kulmia ranteisiini ja nilkkoihini. En tyydyttänyt tai unnuttanut, mutta fiilis oli erittäin eroottinen ja kiihottava.
      Nyt aikuisena sitominen liittyy vain itsetyydytykseen. Jotenkin saan nopeammin orgasmin, kun olen sitonut itseni.

      Miesystäväni sitoo minua joskus (kädet ja jalat yhteen). Hän on ehdottanut kaulapantaa, mutta en ole suostunut. Siinä kai menee raja, jota en halua ylittää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      289
      3233
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      25
      2984
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      24
      1997
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      130
      1891
    5. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1774
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      119
      1661
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1410
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1213
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1153
    10. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      62
      1103
    Aihe