Itse kaivan sattumia pepustani. Se sattuu. Tässä kohtaa risteily on jo puolivälissä. Loppumatkan nukun.
Risteily rutiininne?
7
280
Vastaukset
- Noutaja_
Toivottavasti et herää.
- Samiss
Mulla muuten sama paitsi nukun ensin.
- Risteilyrutiinini
Menomatkan kaivan peppaa paluumatkan nenää.
- Risteilyrutiinit
Mennessä kaivan eestä tullessa takaa ja oon siis nainen
- Peramiess
Kuinka sinuun nainen saisi yhteyden joka risteilyllä kaivaa edestä, voisin auttaa.
- Risteilynrutiinit
Mulla vähän eri. Eli käyn syömässä ja tax freessa ja discossa ja juon pari drinksua ja tutustun uusiin ihmisiin. Seuraavana päivänä nukun pitkään ja käyn sitten buffetissa ja saunomassa ja poreissa. Sitten vielä tuliaiskarkit Taxfreesta.
- Erkkis
Mua kans kiinnostais nainen joka kaivaa edestä. Voitko laittaa email tähän niin laitan viestiä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4355072Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1262083- 1461710
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko751395Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151356Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise181259Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔801241Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701158- 701148
- 381080